quote:
dat eet ik vanavond ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Fha het volgende:helluh
nou de poging tot boerenkool maken is begonnen..ik ben benieuwd hoe groot het drama word
![]()
Dus het ligt toch niet aan mijn apparatuur...quote:25-11-2008
landelijk problemen internet en telefonie
Op dit moment kunt u landelijk problemen ondervinden met internet en vast bellen.
We zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice internet
Jummmmquote:
Mooi, dat zou hier ook wel eens mogenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
Nee is nette ruimte met stoelen en tafels en super afzuiging![]()
ben ik blij omquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
ik leef
Je vergeet de hoofdletter aan het begin en de punt op het eind. Maar voor de rest foutloos geschreven!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
ik leef
Jah, touw knaptequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer van die galg afgekomen!
Bah. ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, touw knapteFaalhazen
![]()
Maar goed dat ik nog niet klaar was met afvallen
Kon ik er toch maar mooi... afvallen![]()
Faalhaasquote:
Pas op dat je je hoofd niet stoot tegen de douchekop!quote:
Wat nou weerquote:
Tetten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer
Ik zal nog eens op je stemmen
met je kutgedicht en je lelijke
tetten
Kliekbak?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ken die broekpaling niet echt. Maar ik kom dan ook weinig meer in klb. Het is een kliekforum
Geen idee. Maar kennelijk is het ZO erg geworden dat ze het met VIJF mods niet eens aan konden. Nou dan wordt het toch weleens tijd voor wat serieuze genocide lijkt mequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Dus KLB SC sluiten en het scheelt al wat bagger. ONZ is de andere kant op. Waarom zou je een SC in KLB hebben? Om de hele dag door te klagen?
Met GBTAquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
En wat voor mods, de_boswachter, zelf een baggeraar eerste klas
Ik wist alleen Bioquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Ik moest de andere 4 zelfs opzoeken, ik zie ze er helemaal nooit
famfare.quote:
Bio ken ik wel, maar triestig genoeg zie ik de boswachter nog het vaakst daar iets doen. Wat weet ik niet, want alles baggert maar door, maar hij is iig aanwezigquote:
Nee. Grote Blote Tetten Avatar. Maar dat mag ik niet zeggen.quote:
Toch wel jammer, vroegah had je geregeld mooie KLB topics met uitgebreide paints en zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bio ken ik wel, maar triestig genoeg zie ik de boswachter nog het vaakst daar iets doen. Wat weet ik niet, want alles baggert maar door, maar hij is iig aanwezig
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter aan het begin en de punt op het eind. Maar voor de rest foutloos geschreven!
Beijk het nou eens positief, je krijgt een complimentquote:
Het is goed gegaan gelukkigquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op dat je je hoofd niet stoot tegen de douchekop!
Ik heb ook speciaal voor BX tijd vrijgemaakt voor mijn theereview, dus ik ben benieuwd wat je er vanavond van maakt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw timing is gewoon niet in orde.
[..]
Als ik tijd heb.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Beijk het nou eens positief, je krijgt een complimentvan Pheno
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |