quote:
Hoe moet hij anders onder werktijd FOK!ken als de stroom uitvalt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb jij noodstroom op kantoor?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders onder werktijd FOK!ken als de stroom uitvalt?
Omdat alle patienten die op een operatie tafel, de intensive care, de ccu etc liggen het niet leuk vinden als de machines er ineens mee kappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb jij noodstroom op kantoor?
DAT kon dus nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders onder werktijd FOK!ken als de stroom uitvalt?
Kan ik me voorstellen. Ze moeten gewoon kunnen FOK!ken als hun blinde darm verwijderd wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat alle patienten die op een operatie tafel, de intensive care, de ccu etc liggen het niet leuk vinden als de machines er ineens mee kappen
Idd en die beademing boeit niet, fokken moeten zequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ze moeten gewoon kunnen FOK!ken als hun blinde darm verwijderd wordt.
Nou... zonder zuurstof FOK!t het ook lastig, dus die beademing hebben ze ook nodig hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd en die beademing boeit niet, fokken moeten ze
Weet je dat zeker? Is dat uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... zonder zuurstof FOK!t het ook lastig, dus die beademing hebben ze ook nodig hoor!
Ja, dat is klinisch bewezen na dermatologische en pathologische testsquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Is dat uitgeprobeerd?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef BrandX het volgende:
1e plaats Pheno: 5 punten
2e plaats GilaMonyet 3 punten
Waarom dermatologische tests? Cardiologische en neurologische zijn toch veel leuker danquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is klinisch bewezen na dermatologische en pathologische tests.
waarop?quote:
Op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb gestemd. Ik mocht alleen geen 5 punten geven, omdat er minder dan 3 inzendingen zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Pheno heeft zo'n mooie rijm gemaakt over KSC
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op jou![]()
Op mij moet je niet stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
even op Ph gestemdquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:40 schreef DaMart het volgende:
Pheno kan onze steun hard gebruiken trouwens... ineens krijgt die andere dichter allemaal punten.
Ik mag vast niet stemmenquote:
Haterquote:
Waarom nou weer die blinde darm? Altijd spotten met dingen die ik niet heb.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ze moeten gewoon kunnen FOK!ken als hun blinde darm verwijderd wordt.
Ik denk Jort, die houdt van BrEeZaHquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier heeft Natalee trouwens gekocht?
quote:
Niet doen johquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog maar een sigaretje (of 2) roken
Het is koud buiten hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog maar een sigaretje (of 2) roken
Jewelquote:
quote:
Oh okeequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
daarom rook ik ook in de rokersruimte op onze verdieping
Nee is nette ruimte met stoelen en tafels en super afzuigingquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeHebben jullie ook zo'n bushokje met afzuigkap?
Jouw timing is gewoon niet in ordequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlucht maar weer weg als iemand een lastige vraag stelt.
Als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een koffiereview schrijven, trouwens?
Muckquote:
MPGquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck![]()
Wat een timing!
We komen zo ongeveer tegelijk binnenwandelen.
Jaquote:
ik ben al klaar en helaas is het hartstikke glad johquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een ruim kwartier
Dan alleen hopen dat het wat minder glad is
dag schatquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Alleen ga ik nu wel naar huis toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |