dat is het zekerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel een etentje en een bezoek aan de kroeg waard ja.
ja, dezelfde commissie waar ze al een jaar mee samengewerkt heeft dan. Knap als die in blessuretijd nog even met serieus tegengas komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, ze gaat haar proefschrift verdedigen tegen de bedenkingen van de commissie.
Ze krijgt 4 uur vragen van proffesoren naar zich toe geworpen.... de kans is klei dat ze het niet gaat halen.... Maar de kans bestaat er wel degelijk....quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dezelfde commissie waar ze al een jaar mee samengewerkt heeft dan. Knap als die in blessuretijd nog even met serieus tegengas komen![]()
Formaliteit dus
quote:
Daar scoor je geen punten meequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Beter doe je je eigen strijk, en ben je zo galant die van haar ook even te doen.
Dat zie je helemaal verkeerd! Als Cali nu had gezegd dat ze het graag had gedaan voor me, had ik me over mijn vliegtuigaversie heengezet en een vlucht geboekt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Beter doe je je eigen strijk, en ben je zo galant die van haar ook even te doen.
ja dat zeg je nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd! Als Cali nu had gezegd dat ze het graag had gedaan voor me, had ik me over mijn vliegtuigaversie heengezet en een vlucht geboekt!
Dat had een verrassing moeten zijn. En om mijn kleren in mijn koffer te krijgen, had ik ze dan nog zelf netjes gestreken ookquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had een verrassing moeten zijn. En om mijn kleren in mijn koffer te krijgen, had ik ze dan nog zelf netjes gestreken ook.
Ik heb al hardgelopen, 5.1 kmquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
strijk is weg
nu even de boel rustig laten zakken en dan dadelijk even hardlopen denk ik
dat red ik nog langgggg nietquote:
Grote jongenquote:
Ik ook :p Stoer zijn wijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
max 5 min achter elkaar op dit moment
quote:
Netjes, dat hoop ik toch wel binnen nu en een week te halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuiskoffie![]()
[..]
Grote jongen![]()
5,3 vanmorgen.
Jij met je treinen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer geen treinen tussen Dt en Gv?
Ik dacht minstens dat er wat aan de hand was fuckerquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Dat nieuwsbericht.
* Fha proest thee uit over schermquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Briljantquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Ik ga nooit met de trein, al ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de treinquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht minstens dat er wat aan de hand was fucker
Ik ga er niet eens op klikkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Excuusnegerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de trein
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Dtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer geen treinen tussen Dt en Gv?
Deventer en.. nog eenquote:
Hoe was Qlimax?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, al ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de trein
Ja of delft inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
nieuwsbericht van het jaar:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
![]()
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Ik kom toch nooit in die dorpenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Delft en Den Haag Hollandspoor... ken je stationsjargon.
Nou. Hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebied.
Venlo zô'n stad, zoë besteit d'r maar ein, met zô'n schoën stadhoès.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog verdwaald in wereldstad Venlo.
Da kenk nait verstoan heur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo zô'n stad, zoë besteit d'r maar ein, met zô'n schoën stadhoès.
Floddergats vind se beej ôs maar allein, wao Amor smoès.
Inge sträötjes, gen grekende luu !
Vleisstraot guf 's-aovends 'n vréjers-revu.
Bios, café's, die zién der present, 't is zoë patent.
Venlo, stedje van lol en plezeer,
dich kan ik toch noéts vergaete.
Bin ik in de vraemde, dink ik altiéd weer:
Gen stad kan met Venlo maete.
Dao te kunne laeve met al waat dich leef
Dao te kunne laeve met mié'n hertedeef.
Venlo, stedje van lol en plezeer,
aan Venlo dink ik altiéd weer !
Luister hier maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |