WMz.quote:
Nee, niet eensquote:Op woensdag 26 november 2008 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je daar de SC te bevuilen ja
Ik sta er niet inquote:
euh nee, zie dat topic nu voor het eerst, heb dat hele sinterklaas gedoe overgeslagenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef MPG het volgende:
Frutsel, heb je al gestemd hier: [STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... ?
Maar vind je niet dat onze huispinguin een mooi gedicht heeft gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euh nee, zie dat topic nu voor het eerst, heb dat hele sinterklaas gedoe overgeslagen
Ik zal zo ff bijlezenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat onze huispinguin een mooi gedicht heeft gemaakt?
Ja. Nu als officiële inzendingquote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal zo ff bijlezenIs dat dat gedicht wat ie hier al eens heeft gepost een tijd terug? da was al hilarisch
Wat voor drinkenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, heb ook () drinken gehaald, en wat spulletjes bj de etos.
Muckjequote:
etosquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, heb ook () drinken gehaald, en wat spulletjes bj de etos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
Hierbij een vriendelijk verzoek aan de KSC!Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Okay dan heb je echt geen zelfdiciplinequote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiode
Heeft niets te maken met niets zelf kunnen... tenzij je even langs wilt komen met een fles chloroform om vanavond om een uur of tien mijn bovenburen een paar uur stil te maken. Die oude mensen waren vannacht met meubels aan het schuiven volgens mijquote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiode
Hey, om een loveswing te gebruiken is ruimte nodigquote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met niets zelf kunnen... tenzij je even langs wilt komen met een fles chloroform om vanavond om een uur of tien mijn bovenburen een paar uur stil te maken. Die oude mensen waren vannacht met meubels aan het schuiven volgens mij.
Mochten de bovenburen een keer een rustige avond hebben, slaap ik bij... en ieder extra uurtje rust is meegenomenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft het dan voor zin als wij je je bed in schoppen?
En bedankt voor de mental image. En om jullie mee te laten genieten:quote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, om een loveswing te gebruiken is ruimte nodig
waarom geef je mij nou ook een image?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bedankt voor de mental image. En om jullie mee te laten genieten:
Hij is een gezette Amsterdammer, kaal, ergens in de 70 volgens mij en de sigaren zijn met zijn lippen vergroeid. Zijn buik is opgezet, waarschijnlijk gewoon lucht door al de sigarenrook die hij heeft geïnhaleerd, of door bier, of andere oorzaken...
En zij... nou ja, hopelijk is de beschrijving van de bovenbuurman al voldoende om een goed beeld van deze bejaarden in een loveswing te vormen.
ja, bedankt! nou slaap ik weer niet vannachtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is een gezette Amsterdammer, kaal, ergens in de 70 volgens mij en de sigaren zijn met zijn lippen vergroeid. Zijn buik is opgezet, waarschijnlijk gewoon lucht door al de sigarenrook die hij heeft geïnhaleerd, of door bier, of andere oorzaken...
En zij... nou ja, hopelijk is de beschrijving van de bovenbuurman al voldoende om een goed beeld van deze bejaarden in een loveswing te vormen.
Als dank voor jouw image?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom geef je mij nou ook een image?
Toch mooi dat deze mensen ook van de liefde kunnen genieten?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
valt het op dat ik een nieuwe wil openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |