Aan de andere kant van het water.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:45 schreef Ladidadida het volgende:
Wie ontbijt nou met witte bonen in tomatensaus
quote:
niks tegen witte bonen in tomatensausquote:
Lol. Check mijn fotoboek!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Sheep zijn link klopt niet
Wat ben jij een lekkerding gewordenquote:
Nee, ik ben kaal (2x), dat weet je.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben jij een lekkerding gewordenGebruik je Andrelon voor blond haar?
Volgens je fobo niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, ik ben kaal (2x), dat weet je.
sowieso, hoezo soms een link naar een fobo, soms naar een profiel en soms naar een verkeerd foboquote:
Maar hij heeft wel wat dingen in zijn profiel gezetquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Is hier al geplaatst dat ZxOrD (dankzij CaLeX kan ik het onthouden) zijn PMbox gereed moet maken? Jullie spamden het topic zo snel vol dat hij het misschien nog niet gelezen en dus gedaan heeft
Misschien moet je hem ook nog vertellen genoeg op een dag te drinken en 's morgens als hij wakker wordt eerst even te poepenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Is hier al geplaatst dat ZxOrD (dankzij CaLeX kan ik het onthouden) zijn PMbox gereed moet maken? Jullie spamden het topic zo snel vol dat hij het misschien nog niet gelezen en dus gedaan heeft
Gedaan, ik wist niet dat je dat aan moest zetten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Ladidadida het volgende:
# 20 ZxOrD
Gelieve uw PM te activeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Geeft niet, dankje voor het tijdig fixenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Gedaan, ik wist niet dat je dat aan moest zetten.
Sorry!
Net mijn profiel maar even aangepast, ik ben nu met mijn fotoboek bezigquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geeft niet, dankje voor het tijdig fixen
Maar nu rest nog de vraag. Waarom staat er bij sommige het profiel in de link en bij andere weer het fotoboek?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
Als het goed is zijn de laatste kinderziektes nu verdwenen uit de OP..
Haha, heel goed. Ik zal dan gelijk even een link posten naar je fobo in de OP.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Net mijn profiel maar even aangepast, ik ben nu met mijn fotoboek bezig
Omdat niet iedereen een fotoboek heeft.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar nu rest nog de vraag. Waarom staat er bij sommige het profiel in de link en bij andere weer het fotoboek?
Dus waarom die je niet zo'n cool rijtje?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een fotoboek heeft.
Waar heb jij last van?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef -SG- het volgende:
Je zou de rollen toch pas om 19.00 uur verdelen.
Omdat je in fobo ook link naar profiel en history kunt vinden. Blijf niet bezig met alles voorkauwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus waarom die je niet zo'n cool rijtje?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur -SG-
Wat denk je daar nu al te vinden?
Ik snapte het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn fotoboek stond kinderpolio aangevinkt. Toen maakte mijn nicht mij wijs dat ik kinderpolio had, jánken.
idem. Vind er nu al geen zak aan. (Heb dat normaal pas NA de 1e ronde).quote:
Ja, of -SG- is gewoon een kut dorpbewoner.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Susi het volgende:
[..]
SG is maffia en gaat er binnen een dag weer uit !
Ja daarom, het is spel vervalsing! Je had 19.00 gezegt dus we verwachten ook dat je pas om 19.00 begint!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
idem. Vind er nu al geen zak aan. (Heb dat normaal pas NA de 1e ronde).
Waarom diequote:
Verwijder je verwijderde berichtenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zit zo te kijken in mijn inbox naar mijn puike rol, zie ik dit ->Inbox van Syb-rund. (18 % gebruikt) .. en dat al met 8 berichten, right
regel 1: stemmen is niet verplichtquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
De burgemeesterverkiezingen zijn geopend!
Stel je verkiesbaar of kies zelf, maar doe in vredesnaam iets!
Nee. Ik ben ook dood.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook dood.
De dorpsbewoners hebben collectief zelfmoord gepleegd. Uit verveling.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte het niet. Nog steeds niet overigens
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat klopt wel, maar bij mij komt dat vooral omdat ik altijd heel bang ben dat hara maffia is,quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verwijder je verwijderde berichten
Jezusquote:
Maar wat is nou de antwoord van dat polio gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie dit bericht nu pas
En SG en Isdatzo, bekijk de spelerslijst eens
En dat terwijl ik helemaal niet vaak mafia benquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar wat is nou de antwoord van dat polio geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
ik wil een snel saai spel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja, verlink je medemafia, kut n00b
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef -SG- het volgende:
Inbox van -SG- (75 % gebruikt)
25 blz vol.
Hoezo 2 berichten? Maffia!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
![]()
Inbox van ZxOrD (0 % gebruikt)
2 berichten
Ja want jullie zijn samen maffia!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Trevland(2): Sheep, Susi
SiestaGuru(0)
timmmmm (0)
B.ertha (1) timmmmm
Beter dan Trevland!
Sorry trev, maar ik heb je nog geen enkele hint op zien lossen, en siesta lijkt me net iets minder...
Stem op mij![]()
maar doe je dat niet, dan op B.ertha
Hoaxquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef SiestaGuru het volgende:
[ afbeelding ]
Heel het Fok! dorp had zichzelf opgehangen om te grote verveling. Het was een treurige dag voor deze drie mannen...
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.quote:
Heb je nou echt niets boeiends te melden?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn samen maffia!
Ha! Ik heb er al 3 ontmaskerd!
Dat zeg ik, dus stemmers, leg eens uit waarom jullie Trevland stemmen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
SiestaGuru(0)
timmmmm (0)
B.ertha (1) timmmmm
Beter dan Trevland!
Sorry trev, maar ik heb je nog geen enkele hint op zien lossen, en siesta lijkt me net iets minder...
Stem op mij![]()
maar doe je dat niet, dan op B.ertha
Maar niet naar zdorx!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 van ladi in het begin, met de veranderingen, en 1 rol
quote:Lekiamh, Trevland, -SG-, Sheepcidus, Harajuku., Syb-rund., CaLeX, Isdatzo, Susi, timmmmm, SiestaGuru, Wouser, Clesar03, Puntenslijpsel, Silver_Shark, B.ertha, Nembrionic, Etcetera, lynda, Hawaii_Tim, PrincePolly en Bloodysunday.
Ik heb ook vriendenquote:
Ben nog niet officieel dood en er staan geen rol achter mijn naam!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je nou echt niets boeiends te melden?
Jij bent dood, gedraag je ernaar
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.
quote:
Als je niet meer mee wil doen omdat je rol tegenvalt, hou dan ook je muil, SGquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.
Omdat jij dat vindt zeker?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je niet meer mee wil doen omdat je rol tegenvalt, hou dan ook je muil, SG
Mensen die "grapje" niet normaal kunnen typen/shrijvenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Mensen die niet tegen een garpje kunnen.
Mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Mensen die "grapje" niet normaal kunnen typen/shrijven
Haha, hara, syb, b.ertha, we staan nu al 2 doden voor! OF waren er verder nog verdachten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige dag in Fok-town en toch waren er 2 mensen in het pittoreske stadje die de boel zwaar aan het verzieken waren. Echter hadden ze zelf al aangegeven graag te willen verhuizen naar een plek onder de groene zoden. Nu was er een meisje die normaal gesproken zich niet bemoeit met wat er in het dorp gebeurt, maar zeker niet te beroerd is om hier en daar te helpen. Met een vlugge beweging en een roos als wapen hielp ze Isdatzo (dorpsbewoner) en -SG- (dorpsbewoner) met liefde naar de eeuwige jachtvelden.
En nu bek dicht, doden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik neem alleen mijn vriendin serieus,quote:
Oh ja, ik was mafia. Yay, 2 doden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, hara, syb, b.ertha, we staan nu al 2 doden voor! OF waren er verder nog verdachten?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Behalve taalvautenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vriendin serieus,
voor de rest niets
Joh voordat ik iets deed was het hier nog saaier dan bij mijn oma op de brei clubquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef Harajuku. het volgende:
SG okay, maar Isdatzo deed verder toch niets?
Oww ja, dat was onze zesde maffia, was ik vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef Syb-rund. het volgende:
#Vote siesta, (no pienses que quiero ligar)
Kon ook een tacktiek van spelen zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Isdatzo vond het ook nodig om zichzelf dood te verklaren en zijn rol bekend te maken, net als -SG-. Als er eruit wilt, prima, dan zet ik je eruitKunnen wij verder spelen zonder dat de boel verneukt wordt.
Daar lach ik alleen maar omquote:
Nee, maar als je zelfmoord gaat plegen, tsja, dan ben je dood hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kon ook een tacktiek van spelen zijn!
En nergens in het regelement staat dat het niet mag trouwens.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Nu weet ik zeker dat Isdatzo en sg maffia dood zijn.
Hey verhip, ik doe ook mee blijkbaar, stem op mij rukkers!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
SiestaGuru(1) Syb
timmmmm (0)
B.ertha (2) timmmmm, Etcetera
Syb (1) Hara
Ja want iedereen mag zichzelf doodverklarenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar als je zelfmoord gaat plegen, tsja, dan ben je dood hè
Eensch, U vraagt, SL draait!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar als je zelfmoord gaat plegen, tsja, dan ben je dood hè
Blijft moeilijke materie he? Grapjes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Isdatzo vond het ook nodig om zichzelf dood te verklaren en zijn rol bekend te maken, net als -SG-. Als er eruit wilt, prima, dan zet ik je eruitKunnen wij verder spelen zonder dat de boel verneukt wordt.
En wie weet loog ik wel over mijn rol? Wellicht was ik wel mafiaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook dood.
De dorpsbewoners hebben collectief zelfmoord gepleegd. Uit verveling.
Okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie liepen al de hele tijd te zeiken over je rol, en dan ga je ook nog jezelf dood verklaren en je rol bekend maken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijft moeilijke materie he? Grapjes.
Ik snap werkelijk niet hoe je zo'n post serieus kan nemen
[..]
En wie weet loog ik wel over mijn rol? Wellicht was ik wel mafia![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Lekiamh het volgende:
Oh, het is rellen geblazen vanavond?
Hang ze op, de cheaters!!1!einz!11!!RELLEEEEEEEEEEEEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik vroeg niks. Ik bracht het spel in leven door mijn leuke tacktiek. Waardoor ik het spel ben uitgezetquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eensch, U vraagt, SL draait!
Wel leuk een meegaand van je, ik kon het wel waarderen!
Want als ik gezegt had dat ik maffia was dan was ik niet dood? Want dat was immers mijn rol niet, maarja hoe moet de fucking rest dit weten? Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie liepen al de hele tijd te zeiken over je rol, en dan ga je ook nog jezelf dood verklaren en je rol bekend maken?
Sorry hoor, maar dat is geen tactiek meer maar gewoon spelverneuken. En dat mag niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef Wouser het volgende:
hoe komt het dat SG en iemand anders al dood is
Omdat SL mijn tacktiek niet snaptquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef Wouser het volgende:
Ze wilden niet meer meedoen omdat ze dorpsbewoner waren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef Wouser het volgende:
Hele tijd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie liepen al de hele tijd te zeiken over je rol, en dan ga je ook nog jezelf dood verklaren en je rol bekend maken?
Sorry hoor, maar dat is geen tactiek meer maar gewoon spelverneuken. En dat mag niet.
Als je alleen had gezegd dat je dorpsbewoner was, was je ook niet dood geweest. Je hebt jezelf uit het spel geplaatst door (meerdere keren) aan te geven dat je je rol niet wilt en door te zeggen dat je ermee stopt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Want als ik gezegt had dat ik maffia was dan was ik niet dood? Want dat was immers mijn rol niet, maarja hoe moet de fucking rest dit weten? Precies.
Tacktiek.
Ja, het is in jouw geval denk ik gewoon jammer dat je het gelijk met SG deed, en hij de hele tijd door liep te kwallenquote:
Meerdere keren? Ik heb maar 1 keer in het verhaal gezet dat ik dood was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je alleen had gezegd dat je dorpsbewoner was, was je ook niet dood geweest. Je hebt jezelf uit het spel geplaatst door (meerdere keren) aan te geven dat je je rol niet wilt en door te zeggen dat je ermee stopt.
Prima, maar ga dan niet janken als ik het doorzet.
Sheep dacht het ook alquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Ladi![]()
Waarom doden? Wat een onzin zeg.... Dat is pas spelverneuken, nu kan dorp nooit meer winnen. Het was wel duidelijk dat z ehet met een reden deden, hij was er zelfs zo extreem in dat ik bijna overtuigd was dat -SG- maffia was..
Kom nou, als SG steeds maar doorgaat dat hij dood wil, en als hij zichzelf het spel uit wil gaan schrijven, moet hij ook niet gaan huilen als Ladi doet wat hij vraagtquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Ladi![]()
Waarom doden? Wat een onzin zeg.... Dat is pas spelverneuken, nu kan dorp nooit meer winnen. Het was wel duidelijk dat z ehet met een reden deden, hij was er zelfs zo extreem in dat ik bijna overtuigd was dat -SG- maffia was..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens Maffia-Hoer-Rechercheur-Nachtwaker-Dorpsoudste-Gekke velddokter-Bodyguard-Cupido-Spion-Busdriver!
Please don't kill me.
Wilde me er verder niet mee bemoeien, maar Isdatzo heeft wel maar één post gemaakt daarover, beetje rigoureus. SG on the other handquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom nou, als SG steeds maar doorgaat dat hij dood wil, en als hij zichzelf het spel uit wil gaan schrijven, moet hij ook niet gaan huilen als Ladi doet wat hij vraagt
Gebeurt toch altijd dat mensen claimen dat ze dorp zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom nou, als SG steeds maar doorgaat dat hij dood wil, en als hij zichzelf het spel uit wil gaan schrijven, moet hij ook niet gaan huilen als Ladi doet wat hij vraagt
Roepen dat je een rol hebt is tactiek.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Meerdere keren? Ik heb maar 1 keer in het verhaal gezet dat ik dood was.
Je had me sowieso kunnen PM'en of ik dit meende of dat dit een tacktiek was. Maar zelfs dat heb je niet gedaan...
Jij zegt nergens dat je dood wil, en jij zegt het een enkele keer, dat is wat andersquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens Maffia-Hoer-Rechercheur-Nachtwaker-Dorpsoudste-Gekke velddokter-Bodyguard-Cupido-Spion-Busdriver!
Please don't kill me.
Wel apart om dit spel zo mee te maken, gelijk 2 mensen wegquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je alleen had gezegd dat je dorpsbewoner was, was je ook niet dood geweest. Je hebt jezelf uit het spel geplaatst door (meerdere keren) aan te geven dat je je rol niet wilt en door te zeggen dat je ermee stopt.
Prima, maar ga dan niet janken als ik het doorzet.
Sg.. vooruit, maar isdatzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke als jij dat zo opvat (das jammer voor mij). Maar dan NOG kon je PM'en met de vraag of ik dit meen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Roepen dat je een rol hebt is tactiek.
80 keer zeggen dat je een kutrol hebt, dat je een nieuwe rol wilt, jezelf dood verklaren en zeggen dat je wilt stoppen met het spel is geen tactiek. Dat is een verzoek en ik ben je tegemoet gekomen.
Geloof me, ik heb het ook nog nooit zo meegemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wel apart om dit spel zo mee te maken, gelijk 2 mensen weg
Whehehe brilljant... net toch maar even niet te beroert geweest om de vorige pagina's door te lezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze wilden niet meer meedoen omdat ze dorpsbewoner waren.
Ik zei Please don't kill me! Dus nu verwacht ik dat ik blijf leven hoor tot het einde.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zegt nergens dat je dood wil, en jij zegt het een enkele keer, dat is wat anders
Sorry, maar je "tactiek" was totaal niet spelgerelateerd en daaruit heb ik opgemaakt dat je het meende. En ja, misschien had ik beter kunnen PM-en. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke als jij dat zo opvat (das jammer voor mij). Maar dan NOG kon je PM'en met de vraag of ik dit meen.
Ik ben met je eens dat Isdatzo op zich niet storend was, dat zei ik al, Isdatzo had de pech dat hij hetzelfde deed als SG, en dat SG daarna door bleef gaan, maar als ladi nu SG had vermoord en Isdatzo niet, had dat weer inconsequent geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wilde me er verder niet mee bemoeien, maar Isdatzo heeft wel maar één post gemaakt daarover, beetje rigoureus. SG on the other hand
Daar heb je misschien gelijk in, als je het topic zo leest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
SG kan ik inkomen, Isdatzo hoort nog te leven.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, of -SG- is gewoon een kut dorpbewoner.
Ik kan alleen maar deze 3 posts vinden. Als jullie dat al zo extreem vinden...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De dorpsbewoners hoorde gestommel in een van de huisjes. Het was het huisje van -SG- (dorpsbewoners). Ze probeerden in het huisje te komen want ze wisten dat het goed mis wat met -SG-. Toen ze eindelijk het huisje binnenkwamen zagen ze dat -SG- zichzelf had opgehangen.
Helaas, -SG- is dood.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Isdatzo op zich niet storend was, dat zei ik al, Isdatzo had de pech dat hij hetzelfde deed als SG, en dat SG daarna door bleef gaan, maar als ladi nu SG had vermoord en Isdatzo niet, had dat weer inconsequent geweest
Eindelijk creditsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
maar die dagpost van je is toch wel brilljant
Somebody pleasequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
Maar even iets anders waarom doet ZxOrD mee? Iedereen weet toch dat ie een kloon istoch... toch...toch??? Please tell me...
Het is serieus de eerste keer weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik doe na wéééééken weer een keer mee omdat de laatste paar keer de hele bende te gronde ging door rellen....en die topic staat bol met één grote kutrel?
Zxord komt hier via mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
Maar even iets anders waarom doet ZxOrD mee? Iedereen weet toch dat ie een kloon istoch... toch...toch??? Please tell me...
Doet ze toch niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan ook opnieuw rollen verdelen.Ik vind het best gemeen voor SG en IDZ.
Wat heeft iedereen hier met nieuwe mensen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whehehe brilljant... net toch maar even niet te beroert geweest om de vorige pagina's door te lezenmaar die dagpost van je is toch wel brilljant
my thoughtsquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik doe na wéééééken weer een keer mee omdat de laatste paar keer de hele bende te gronde ging door rellen....en die topic staat bol met één grote kutrel?
Zelfs ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
En deze keer was ik niet de aanstichter
Ik deed in mijn ogen ook niet veel verkeerd...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs ik niet.
Sterker nog, ik deed niks verkeerd. Alleen ik ben wel dood.
Makes sense huh?
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier met nieuwe mensen?
Ik kom hier door iemand die dit spelletje ook doet ja!
Ohja natuurlijk! Nee dat is eerlijk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Susi het volgende:
Ladi beslist, ze is immers spelleidster.
Misschien opnieuw rollen verdelen, dan zonder -SG- maar mét Isdatzo ?![]()
De bomquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Wat mij betreft gooi ik er een extra random rol in (koffiemanager bepaalt) en krijgt Isdatzo die
Ga er maar vanuit dat dit ECHT zo isquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf was
Dorpsbewoner is ook een rolquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Weet de mafia meteen wie ze moeten hebben ja
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dit ECHT zo is
Ah ok is dus jou kloonquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Zxord komt hier via mijIs niet bekend met dit spel, ik dwong hem om mee te doen.
Vandaar dat hij mee doet
Ik ben hier inderdaad via Lynda gekomen, en ik moest een keertje meespelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf was
Zie jij die optie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
kan ik ook stemmen dat het mij niet bijster veel uitmaakt![]()
Waar liep ik te janken? Kom maar terug wanneer je die post kan aanwijzen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken elke ronde of doe gewoon niet mee.
Wil je dood? Want dat kan ook geregeld worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Wouser het volgende:
Ja wtfgaan we nu weer zo doen...
Sorry maar voor mij hoeft het zo niet meer... en als tegen protest maak ik dan ook maar mijn rol bekend...
Buschauffeur
Waar slaat dát nu weer op?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Wouser het volgende:
Ja wtfgaan we nu weer zo doen...
Sorry maar voor mij hoeft het zo niet meer... en als tegen protest maak ik dan ook maar mijn rol bekend...
Buschauffeur
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, duidelijk
Ik ga de rollen wel opnieuw verdelen.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, duidelijk
Ik ga de rollen wel opnieuw verdelen.
Nou dit is alvast post nummer 1quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar liep ik te janken? Kom maar terug wanneer je die post kan aanwijzen.
quote:[b]Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:[/b
Ladidadida maakte een fout, big fucking deal. Probeert ze het recht te zetten gedragen jullie je zo achterlijk
Had je nou al verdenkingen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Kan je dan ook de rollenlijst van deze keer openbaar maken ?
Kijken of mijn verdenkingen kloppen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Kan je dan ook de rollenlijst van deze keer openbaar maken ?
Kijken of mijn verdenkingen kloppen.
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. De nieuwe mensen zullen niet lang blijven. Jezus man
Ja dat is misschien nog wel het raarste.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
Lol. Een rel terwijl ik er niks mee te maken heb.
Sorry, maar ik moest echt proesten om kindercrashquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
Schat, ga je nu eerst eens inlezen ipv zo dom te blaten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou dit is alvast post nummer 1
Gedraag je nou eens naar je leeftijd ipv je te gedragen als een kleuter![]()
Joh leuk eindelijk eens meer dan 20 spelers een paar nieuwe erbij en hoppa! binnen TWEE!! uur is alles al verziekt
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Was trouwens een leuke rel. Mijn complimenten.
ik ben wel wat gewend in de kennis quizquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. De nieuwe mensen zullen niet lang blijven. Jezus man
Klopt. Dit vind ik nou ook al jaren. Echt die kinderachtige personen hier altijd. zijn ze allemaal volwassen, maar gedragen ze zich zoooooo kinderlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ha! Ik had er lekker 3 nodig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schat, ga je nu eerst eens inlezen ipv zo dom te blaten.
En gelukkig draag jij wel constructief bij aan het spel
Ik plaats één, EEN, 1, ludiek bedoelde post, en ik ben dood. Leuk he? Maar daar zijn nu genoeg woorden over vuil gemaakt. Pm me maar als het je zo hoog zit.
Heb ik tenminste nog iemand laten lachen/proestenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest echt proesten om kindercrash![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Klopt. Dit vind ik nou ook al jaren. Echt die kinderachtige personen hier altijd. zijn ze allemaal volwassen, maar gedragen ze zich zoooooo kinderlijk.Ga jij eens snel terug naar je hoekje met duploSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Originele taal- en spelfouten, nummer 29quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog iemand laten lachen/proesten
No problem, heb nog wel meer creatieve woorden voor je hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Originele taal- en spelfouten, nummer 29
Sorry, I had to
Hoe weet jij dat ik een speelhoek thuis heb?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ga jij eens snel terug naar je hoekje met duplo
Nou, jij hoeft je ook niet zo aan te stellen hè. Er was even een probleem, nu is het over. Klaar, we beginnen opnieuw.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef ZxOrD het volgende:
Ik ben ondertussen maar wat anders doen....
meisjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nieuwe rollen komen eraan jongens. Spam maar vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |