abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:48:15 #1
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63433775

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffia Hoer (Rolblokker) - De Maffia hoer gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden.Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur - Elke nacht mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelovelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Deelnemerslijst:

1. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek (Bodyguard)
2. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek (Velddokter)
3. Susi Profiel | History | Fotoboek
4. Siestaguru Profiel | History | Fotoboek
5. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Maffia)
6. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
7. -SG- Profiel | History | Fotoboek
8. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
9. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
10. Syb-rund Profiel | History | Fotoboek
11. Trevland Profiel | History | Fotoboek (Maffia)
12. PrincePolly Profiel | History | Fotoboek (Spion)
13. Clesar03 Profiel | History | Fotoboek (Maffia)
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
16. wendytje Profiel | History | Fotoboek

Er zijn 4 maffia deze ronde (inclusief Maffia Hoer).

Belangrijke Posts:

Nacht 1: Het grote Fok! Mafia spel #44. Burgemeesters met Tieten!
Vervolg nacht 1: Het grote Fok! Mafia spel #44. Burgemeesters met Tieten!
Nacht 2: het grote FOK! mafia spel #45.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sheepcidus op 22-11-2008 22:07:56 ]
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_63433810
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:50:01 #3
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63433827
Nog 10 minuutjes.

wendytje(2): dorpsoudste, PS
puntenslijpsel(4):siesta, Hara 2X, Lekiamh
Radio Soulwax!
pi_63433829
hoi

(tvp)
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:50:04 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63433830
Hoi
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:02:11 #6
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63434094

Het was onrustig in Fok!-town na de moorden van de afgelopen nacht. De moorden waren veel te laat, wat onrechtvaardig! werd er geroepen. In de ochtend zochten mensen naar hints, Syb dacht een paar naar Puntenslijpsel te vinden. Zij moet het gedaan hebben riepen anderen. Pak haar! Ze probeerde nog te wijzen op Wendytje maar het had geen nut. Zo werd Puntenslijpsel (Maffia) naar het schavot gebracht en gelyncht door het dorp.

Opeens kwam er iemand vanachter de meute vandaan. Nee! Wat hebben jullie gedaan! Het was Trevland (Maffia) die door iedereen heen liep. Hij pakte zijn pistool en schoot zichzelf door het hoofd uit liefdesverdriet.

Speciale rollen kunnen hun pm's in sturen tot 22:00.
Radio Soulwax!
pi_63434113
Woo woo woo!

Klasse cupido!
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:03:48 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63434135
pi_63434145
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:11:32 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63434362
Ga er maar vanuit dat mijn hints correct waren, plus die schoenen enzo en dan zou PS dus verhaaltje 2 zijn. Dus nog even verhaaltje 1 bekijken
pi_63434379
Als de buadriver en nachtwaker beiden raken vannacht raken (extreem toeval), dan kan het zelfs vannacht al over zijn Dan zouden we maar 1 lynch nodig hebben.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:16:01 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63434488
Nah, dat andere stukje kan ik echt niets uit wijs worden. Kan wel gaan toveren met getallen en heel het dorp verdacht maken, maar dat doe ik maar niet.
  Moderator zaterdag 22 november 2008 @ 19:30:35 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63434845
ha 2 maffia te pakken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:00:28 #15
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63435513
Zo kutmobs
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:01:41 #16
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63438483

Isdatzo was vandaag druk bezig geweest, hij was echt een baasje. Hij was onderweg naar zijn huis waar zijn waakpad de wacht hield toen hij iemand achter zich hoorde. Hij ging maar snel zijn huis in, maar toen hij de deur wilde dicht doen stak er iemand nog snel een voet tussen de deur. Isdatzo(velddokter) schrok en probeerde weg te rennen maar de maffia had hem al te pakken en Isdatzo had geen schijn van kans.

De nachtwaker was ook op pad hij keek bij verschillende mensen door het raam. Uiteindelijk zag hij Clesar's huis. De nachtwaker dacht dat dit wel eens een maffia kon zijn. Hij pakte zijn pistool en deed de deur zachtjes open. Clesar03 (maffia) werd met een goed gemikt schot dood geschoten. Slaap zacht, Clesar, slaap zacht.

r.i.p Isdatzo en Clesar.
Radio Soulwax!
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:03:08 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63438509
Isdatzo
pi_63438704
Awww isdatzo

Nuja de nachtwaker heeft iig goed werk afgeleverd

Zo eens even hints zoeken.
pi_63438869
Zoeken we nu alleen nog de hoer?

Lekker werk trouwens als ik er een dagje niet ben (moeders 50 geworden)

3 mafia en de spion er al uit (was het trouwens niet zo dat we de spion als Dorp weer zouden geven?)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:25:43 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63438896
Oh ja, hoer helemaal vergeten.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:32:23 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63439002
Arme ik
Huilen dan.
pi_63439070
Alweer bijna afgelopen. Had toch wel op een spannendere nacht gehoopt, qua kills dan.
pi_63439176
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef Lekiamh het volgende:
Alweer bijna afgelopen. Had toch wel op een spannendere nacht gehoopt, qua kills dan.
Zo spannend als de vorige ronde, zo saai is deze. En het ligt niet eens aan de hints, die zijn erg pittig.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:46:09 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63439224
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:43 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Zo spannend als de vorige ronde, zo saai is deze. En het ligt niet eens aan de hints, die zijn erg pittig.
Inderdaad, ik vind het echt niets aan Ben blij als het over is.

Heeft trouwens niets met Sheep te maken ofzo hè. Het spel is gewoon te saai
pi_63439313
Klopt, de hints zijn ook pittig.

Maar hopelijk is de volgende ronde wat spannender.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:52:25 #26
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63439343
maffia nu alweer dood, moet geen gewoonte worden zeg
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:48:01 #27
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63440079
Zo ik ben ook weer thuis.

Ik zie dat er 3 maffia dood zijn! Nice! Alleen jammer van Isdatzo.. Even snel wat hints zoeken en dan ga ik pitten.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 23 november 2008 @ 00:00:51 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63440263
Nog geen hints gevonden?
  zondag 23 november 2008 @ 00:04:14 #29
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63440301
Ikke niet. Maar ik ben kapot, dus ik ben pitten.

Trusten .
  zondag 23 november 2008 @ 00:05:55 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63440328
  zondag 23 november 2008 @ 00:39:45 #31
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63440854
ik sla eens over, ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om een onschuldig iemand te laten lynchen.
en wat maakt het uit, we kunnen genoeg hints verzamelen tot er nog 2 dorpbewoners zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 november 2008 @ 00:41:14 #32
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63440874
-dubbel
  zondag 23 november 2008 @ 00:44:03 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63440921
Postte jij niet één hint die iemand anders al gepost had? Dan hoef je nog niet over te slaan hoor

Anyway, iemand heeft mijn hint net sterker gemaakt, danku zeer.

## -SG-
  zondag 23 november 2008 @ 00:52:23 #34
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441059
ach opzich wel een leuke strategie hoor, zeggen dat je hints gaat zoeken en hem dan snel peren (2de keer nu al)
  zondag 23 november 2008 @ 00:55:24 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441091
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:52 schreef Syb-rund. het volgende:
ach opzich wel een leuke strategie hoor, zeggen dat je hints gaat zoeken en hem dan snel peren (2de keer nu al)
Daarom.

Oh ja, misschien handig als ik de hints dan ook post Een momentje sil vous plaît
  zondag 23 november 2008 @ 00:57:43 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441124
VBL Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
pagina: 1 2 3
Voet tussen de deur, schoen.
Voetbal is ook voet hè

SES Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?
pagina: 1 2 3 4
vorige hint iets over lopen, en nu rennen

NZ Verzin *hier* een nieuwe zwarte piet »
pagina: 1 2
nieuw

sig:
vertrouwen in zijn club bla bla

Ik vond ze wat magertjes maar met zijn reactie goed genoeg. En anders hebben we de nachtwaker nog voor verdachte nummer 2
pi_63441143
Ik had de hints tegen hem al gezien, en iets overtuigenders krijgen we niet... duss

## vote -SG-

Het is niet overtuigend, maar ja, bij PS schoten we ook raak op vage hints, en hints tegen clesar en pp waren er niet eens... Dus ja..
  zondag 23 november 2008 @ 01:00:31 #38
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441173
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
VBL Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
pagina: 1 2 3
Voet tussen de deur, schoen.
Voetbal is ook voet hè

SES Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?
pagina: 1 2 3 4
vorige hint iets over lopen, en nu rennen

NZ Verzin *hier* een nieuwe zwarte piet »
pagina: 1 2
nieuw

sig:
vertrouwen in zijn club bla bla

Ik vond ze wat magertjes maar met zijn reactie goed genoeg. En anders hebben we de nachtwaker nog voor verdachte nummer 2

Hara held -> Met 22 messteken werd Ladidadida (Bodyguard
22 = 2 elftallen

zoek er nog een paar meer
  zondag 23 november 2008 @ 01:00:32 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441174
-SG- (3) Hara, Siesta
  zondag 23 november 2008 @ 01:01:54 #40
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441194
## Vote -SG-

SG- (3) Hara, Siesta, Syb

Was ik maar maffia met zulke hints, ze zijn verrekt moeilijk
pi_63441195
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:00 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Hara held -> Met 22 messteken werd Ladidadida (Bodyguard
22 = 2 elftallen

zoek er nog een paar meer
Dat verhaaltje sloeg met grote waarschijnlijkheid op trev... Maar het kan ja...
  zondag 23 november 2008 @ 01:03:22 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441215
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
## Vote -SG-

SG- (4) Hara, Siesta, Syb

Was ik maar maffia met zulke hints, ze zijn verrekt moeilijk
Moet er wel heel erg voor zoeken ja, en dan twijfel ik nog steeds omdat het te mager is. Maar goed, we kunnen het risico zat nemen iig
  zondag 23 november 2008 @ 01:04:04 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441227
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:01 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dat verhaaltje sloeg met grote waarschijnlijkheid op trev... Maar het kan ja...
Ik heb dat stukje ook gebruikt voor een hint nu. Dat van Trevland was maar twee keer 80, verder niets. Dus voor mij kan dat stukje nog op iedereen slaan
pi_63441338
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb dat stukje ook gebruikt voor een hint nu. Dat van Trevland was maar twee keer 80, verder niets. Dus voor mij kan dat stukje nog op iedereen slaan
Mja, daar heb je wel een punt... Maar ik denk ook neit dat ze de hoer (de laatste maffiosi) de eerste dag zouden laten moorden...
  zondag 23 november 2008 @ 01:17:10 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441388
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:13 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Mja, daar heb je wel een punt... Maar ik denk ook neit dat ze de hoer (de laatste maffiosi) de eerste dag zouden laten moorden...
Maaaaaaaaaaaaaaarr, de mafia was er niet. Misschien was het één van overige drie die dacht "Ha, ik ben de enige, stuur ik lekker anderen eropuit ipv mijzelf"

Of! dat mafialid dacht "Oeh, oeh. Ik moet snel wat doen want Sheep wordt boos! "En dacht niet aan de mafiahoer omdat die nieuw is, ik vergat hem ook, en koos gewoon 2 mensen en niet zichzelf

Either way, met of zonder die eerste hints heeft hij meer dan verdachte 2, dus ik zeg neem de gok. We hebben altijd voorsprong + nachtwaker
  zondag 23 november 2008 @ 01:17:56 #46
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441397
Het lijkt me sterk dat ze goed hebben overlegd, als die kills ten eerste al zo laat kwamen
  zondag 23 november 2008 @ 01:32:57 #47
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441614
Isdatzo was vandaag druk bezig geweest, ''hij was echt een baasje''

hij was echt een baasje -> ik heb zoveel bazentopics gelezen, dat ik het eerst niet echt doorhad; sg heeft een hond .'-> baasje duidelijk
Lynchen die hap

Edit:

SGBoss als gamernaam, nounou

[ Bericht 13% gewijzigd door Syb-rund. op 23-11-2008 01:55:06 ]
pi_63441644
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Isdatzo was vandaag druk bezig geweest, ''hij was echt een baasje''

hij was echt een baasje -> ik heb zoveel bazentopics gelezen, dat ik het eerst niet echt doorhad; sg heeft een hond .'-> baasje duidelijk
Lynchen die hap

(susi heeft een hond in ava, misschien is dat wat als de lynch faalt)
  zondag 23 november 2008 @ 01:36:45 #49
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63441662
laten we susi eerst lynchen siesta; zie vorige ronde
Sg kan wachten!eins!
  zondag 23 november 2008 @ 02:06:43 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63441951
Oooooh, hond baas inderdaad. Goede! Ik zat inderdaad ook met die kuttopics in mijn hoofd
pi_63442883
Ghehen zo zat als ieys, Lik mijn reet wat bwn ik hweet
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zondag 23 november 2008 @ 04:08:23 #52
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63442962
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:00 schreef PrincePolly het volgende:
Hey thanks voor de inbreng, maar we zijn er al uit.
Het wordt -SG-
pi_63442975
nee man flikker op sg is psver net als ik. lik mijn reetwat ben ik heet heheh
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zondag 23 november 2008 @ 09:56:55 #54
163094 Ladidadida
pi_63443731
Mogguh
pi_63443882
hoi, ben niet zo actief geweest laatste 2 dagen(helemaal niet actief) maar ik ben er weer!
pi_63444459
sorry jongens.... heb me toch verkeken op mijn tijd... en aankomende week ouderavonden tot 21 uur, dus ik sla weer een rondje over...
uit een aspergernest
  zondag 23 november 2008 @ 11:19:17 #57
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63444552
Uit protest stem ik niet!
pi_63445608
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:00 schreef PrincePolly het volgende:

Ik vraag me af wat hij denkt als hij dit deze ochtend weer terugleest...
  zondag 23 november 2008 @ 12:30:56 #59
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63446077
Hoi! Rechercheur en dorpsoudste kunnen me nog steeds pmen.
Radio Soulwax!
  zondag 23 november 2008 @ 14:31:34 #60
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63449620
tvp

pijnlijke nacht
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  zondag 23 november 2008 @ 14:34:17 #61
163094 Ladidadida
pi_63449698
Woopdiedoo

Ik ben aan het SOG-en
pi_63452205
aan het wattesen?
pi_63452617
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:14 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat hij denkt als hij dit deze ochtend middag weer terugleest...
dan denk ik: wat waar is, is gewoon waar. Best lastig om fatsoenlijk te typen als je een klein beetje gedronken hebt. Volgende keer zal ik een stuk typen wat bestaat uit 4 alineas, ok.
Had trouwens wel een ban verwacht (door gebagger elders vannacht), maar de modjes zijn lief voor me geweest.
pi_63456475
volgens mij is het spel nog nooit ZO dood geweest
  zondag 23 november 2008 @ 18:59:00 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63456537
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef jaeuh het volgende:
Erg hè. Als SG geen mafia is mag deze ronde ook wel stoppen wmb
  zondag 23 november 2008 @ 19:02:31 #66
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63456626
Ik ben net pas thuis. Duurde wat langer om naar huis te rijden door die sneeuw.
Radio Soulwax!
pi_63456648
quote:
De maffia voert geen flikker uit ook, geen enkele poging om ons op andere gedachten te brengen of wat dan ook...
  zondag 23 november 2008 @ 19:03:54 #68
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63456660

-SG- (Maffia Hoer) werd opgehangen. The end.
Radio Soulwax!
  zondag 23 november 2008 @ 19:06:43 #70
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_63456706
#1 Leki
#2 Trev
  zondag 23 november 2008 @ 19:06:44 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63456710
Edit ik wacht wel
  zondag 23 november 2008 @ 19:07:33 #72
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63456727
Dorp had trouwens best wat geluk door busdriver & cupido en nachtwaker kill.
Radio Soulwax!
  zondag 23 november 2008 @ 19:08:30 #73
163094 Ladidadida
pi_63456743
Ik wil wel weer SL-en voor een keer. Mits geen andere liefhebbers uiteraard.
  zondag 23 november 2008 @ 19:09:02 #74
216584 Trevland
pi_63456757
Lijst met wie = wat en hints + oplossingen graag als dat zou kunnen.
  zondag 23 november 2008 @ 19:09:35 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63456769
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil wel weer SL-en voor een keer. Mits geen andere liefhebbers uiteraard.
Dat zal wel leuker zijn dan 3 keer bodyguard
  zondag 23 november 2008 @ 19:12:10 #76
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63456837
#1 Leki
#2 Trev
#3 -SG-
  zondag 23 november 2008 @ 19:12:24 #77
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63456846
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Trevland het volgende:
Lijst met wie = wat en hints + oplossingen graag als dat zou kunnen.
SG:
baasje → Xbox Live Gamertag: SGBoss
voet tussen de deur → Lekkere jehova toch niet zo heilig als dat ze zich voordoet
waakpad → Fobo Toad

Trevland:
nieuw moet het nog leren → Stagiaire
tv met oude hit van jaren 80 → MTV geRickRolled [2]
22 → 22 jaar oud

Puntenslijpsel:

lui → ondertitel: Let's waste time
grijze mens → [NL] Grey's Anatomy #29 Wachten op afleveringen
schoenen passen → Schoenmaat Fobo staat verschillende maten

Siesta:

Slaap zacht → zzzz ondertitel

-

Dorpsbewoner – Silentalarm, Syb-rund.
Maffia - Clesar03, Puntenslijpsel, Trevland, -SG-
Maffia Hoer (Rolblokker) - -SG-
Rechercheur - wendytje
Nachtwaker - .SiestaGuru
Dorpsoudste - Susi
Velddoctor - Isdatzo
Bodyguard - Ladidadida, Lekiamh
Cupido - Harajuku.
Spion - PrincePolly
Busdriver - Calex
Gekke Dokter - MaJo
Radio Soulwax!
  zondag 23 november 2008 @ 19:13:34 #78
163094 Ladidadida
pi_63456872
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zal wel leuker zijn dan 3 keer bodyguard
Ik kan natuurlijk ook voor een record aantal keer bodyguard gaan
  zondag 23 november 2008 @ 19:15:30 #79
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63456927
#1 Leki
#2 Trev
#3 -SG-
#4 Sheep
Radio Soulwax!
pi_63457188
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Geluk??

Die kill van mij was pure skill

ik weet trouwens nog neit of ik deze ronde meedoe... Even een rondje pauze zal me geen kwaad doen.
  zondag 23 november 2008 @ 19:35:43 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63457463
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Sheepcidus het volgende:
#1 Leki
#2 Trev
#3 -SG-
#4 Sheep
5. Hara
  zondag 23 november 2008 @ 19:56:50 #82
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63457991
#1 Leki
#2 Trev
#3 -SG-
#4 Sheep
#5. Hara
#6 Syb
  zondag 23 november 2008 @ 20:00:23 #83
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63458073
als we zo doorgaan kunnen we drie mafia-edities houden in dit ene topic
pi_63458523
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
als we zo doorgaan kunnen we drie mafia-edities houden in dit ene topic
#1 L
#2 T
#3 -S
#4 S
#5. H
#6 S-r

Als je de namen nog iets verder afkort misschien wel 4.
  zondag 23 november 2008 @ 20:21:50 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63458696
Doe je niet mee, PP
pi_63458743
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef Sheepcidus het volgende:
idd cupido die 2 mafia aan elkaar koppelt en ik die de velddokter met de spion wissel

snel rondje
pi_63458752
[quote]Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

#1 L
#2 T
#3 -S
#4 S
#5. H
#6 S-r
#7 CLX
  zondag 23 november 2008 @ 20:39:33 #88
163094 Ladidadida
pi_63459260
Die lijst gaat zo echt niet door hoor, stelletje luiwammessen
Volledige namen aub.
pi_63461621
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
Die lijst gaat zo echt niet door hoor, stelletje luiwammessen
Volledige namen aub.
  zondag 23 november 2008 @ 23:46:26 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63465978
#1 L
#2 T
#3 -S
#4 S
#5. H
#6 S-r
#7 CLX
#8 Idz
Huilen dan.
  zondag 23 november 2008 @ 23:51:20 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63466108
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
  zondag 23 november 2008 @ 23:56:23 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63466253
hoer.

We gaan gewoon verder met deze!

#1 L
#2 T
#3 -S
#4 S
#5. H
#6 S-r
#7 CLX
#8 Idz
Huilen dan.
pi_63466266
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
hoer.

We gaan gewoon verder met deze!

#1 L
#2 T
#3 -S
#4 S
#5. H
#6 S-r
#7 CLX
#8 Idz
En zo is het!
  maandag 24 november 2008 @ 08:22:13 #94
202348 Susi
Temple of Love
pi_63469655
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi

Ik ben er nu weer helemaal. Ik dacht dat ik meer bereik in Estland zou hebben. Not dus. Daarnaast zaten we gisteren ongeveer ingesneeuwd, anders had ik anderhalve dag eerder thuis geweest
  maandag 24 november 2008 @ 08:48:47 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63469954
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 08:51:07 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63469976
quote:
Dat krijg je ervan als wij niet meedoen

Ze missen me gewoon
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 09:02:55 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63470108
Nu moet ik trouwens wel een nieuwe rol krijgen hoor, door de invoering van de Busdriver en gekke dokter heb ik niet meer alle rollen behalve dorp gehad!

En dat kan niet natuurlijk!
Laffe huichelaar
pi_63473233
Vooruit...

#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru

Gaan jullie nog pms sturen naar oude deelnemers, die nu nergens te bekennen zijn?
pi_63475887
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
  maandag 24 november 2008 @ 13:59:28 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63477279
Het is hier inderdaad behoorlijk stil
Laffe huichelaar
pi_63477306
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Het is hier inderdaad behoorlijk stil
Idd, waar zijn alle actieve deelnemers heen?

[ Bericht 0% gewijzigd door SiestaGuru op 24-11-2008 14:09:43 ]
  maandag 24 november 2008 @ 14:01:19 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63477324
Huilen dan.
  maandag 24 november 2008 @ 14:11:38 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63477598
  maandag 24 november 2008 @ 14:13:42 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63477644
Klacht: FokMaffia spelers die ineens een leven hebben
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 14:24:39 #105
163094 Ladidadida
pi_63477938
Ik PM de andere deelnemers nog wel even vandaag.
  maandag 24 november 2008 @ 14:36:42 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63478207
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef Harajuku. het volgende:

Huilen dan.
  maandag 24 november 2008 @ 14:40:49 #107
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63478301
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
  maandag 24 november 2008 @ 15:09:17 #108
216584 Trevland
pi_63479007
het is toch meestal zo dat de dag van de inschrijvingen en de BM verkiezingen altijd rustig is.
  maandag 24 november 2008 @ 15:13:14 #109
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63479099
Hebben trouwens niet nog fotos van Hara tegoed van de vorige BM-verkiezingen?
  maandag 24 november 2008 @ 17:16:50 #110
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_63482749
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 24 november 2008 @ 17:49:08 #111
163094 Ladidadida
pi_63483651
Ik wil minimaal 25 spelers
  maandag 24 november 2008 @ 17:50:37 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63483692
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Clesar03 het volgende:
Hebben trouwens niet nog fotos van Hara tegoed van de vorige BM-verkiezingen?
Ik heb nooit gezegd dat ik foto's zou posten

Ik zal nog eens proberen te achterhalen wie er 'vruugah' allemaal meededen en even pmen
  maandag 24 november 2008 @ 17:52:15 #113
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63483747
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil minimaal 25 spelers
mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden break
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 november 2008 @ 17:52:49 #114
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63483757
Dubbel/
  maandag 24 november 2008 @ 17:58:00 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63483904
Omg, ik las een oud deel. Daar kwam gelijk een hint stukje wanneer de burgemeester verkozen werd en de burgemeester mag dan iemand lynchen Herinner ik me helemaal niet
  maandag 24 november 2008 @ 18:02:01 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63484012
En lynda en ladidadida waren er ook al vroeg bij ja, ik dacht dat jullie later kwamen Oh well

Ik heb een lijstje nu

WackyDuck
tha_one
thieske
b.ertha
hawaii_tim
Rimas
Rakkatje
gasturbine
supersheep
Bartaz
Tinkepink
Silver_Shark

Zal ik ze PMen of wil je ze bij de rest doen die jij al ging pmen, Ladidadida geloof ik
  maandag 24 november 2008 @ 18:34:23 #117
163094 Ladidadida
pi_63484769
PM maar
  maandag 24 november 2008 @ 18:34:31 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63484771
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden break
SPOILER
Je word

Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 18:35:42 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63484796
Tripack en trigalti deden toch ook ooit mee? en best lang volgens mij

Ook PMen?
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 18:36:00 #120
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63484802
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
En lynda en ladidadida waren er ook al vroeg bij ja, ik dacht dat jullie later kwamen Oh well

Ik heb een lijstje nu

WackyDuck
tha_one
thieske
b.ertha
hawaii_tim
Rimas
Rakkatje
gasturbine
supersheep
Bartaz
Tinkepink
Silver_Shark

Zal ik ze PMen of wil je ze bij de rest doen die jij al ging pmen, Ladidadida geloof ik
Rakkatje doet niet mee, heb hem net gevraagd op msn maar hij is niet meer actief op fok (zoals ik al wist ).
  maandag 24 november 2008 @ 18:36:39 #121
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63484814
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je word

Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Nou het is haalbaar en het is wel leuker dan met 16 mensen Vooral voor de maffia...
  maandag 24 november 2008 @ 18:41:02 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63484925
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef timmmmm het volgende:
Tripack en trigalti deden toch ook ooit mee? en best lang volgens mij

Ook PMen?
Oh ja, daar dacht ik nog aan maar kon niet meer op de naam komen, doe ik die erbij
pi_63484960
Voorbeeldtekst PM:

oh lieve X,

zou je alsjeblieft mee willen doen met ons superleuke spel? Je kunt het -hier- vinden.
Het is echt heel leuk, je moet alleen wel naar de baas luisteren.
Please, ook namens de 13 spelers die ook alvast meedoen.

PS: stel de rest aub niet teleur in deze donkere dagen. Denk aan de levens van 13 medefokkertjes.

Mvg

Het mafia-tiem
  maandag 24 november 2008 @ 18:44:52 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485017
Je bericht is succesvol verzonden
Terug naar mijn inbox
  maandag 24 november 2008 @ 18:46:54 #125
163094 Ladidadida
pi_63485063
Haha, mooi werk

Het is gewoon leuker als er weer eens wat nieuwe mensen meedoen Dan hebben we ook niet altijd dezelfde Desnoods wachten we nog een dag.
pi_63485088
waar kan ik me aanmelden dan
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 24 november 2008 @ 18:49:26 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485140
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Haha, mooi werk

Het is gewoon leuker als er weer eens wat nieuwe mensen meedoen Dan hebben we ook niet altijd dezelfde Desnoods wachten we nog een dag.
Snap niet dat er maar zo weinig nieuwe mensen bijkomen
  maandag 24 november 2008 @ 18:50:57 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485183
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Jaaaaa
  maandag 24 november 2008 @ 18:51:02 #129
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63485187
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Lijstje kopieren en naam erbij plakken .
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 18:51:37 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63485200
Ik wil meedoen ik waarschuw wel alvast dat ik keigoed ben in het verkeerd doen van dit soort dingen
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 Etcetera

[ Bericht 23% gewijzigd door Etcetera op 24-11-2008 18:52:46 (verkeerde lijstje ;+) ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 24 november 2008 @ 18:51:46 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485203
Dit lijstje

#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
pi_63485273
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 Etcetera
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 24 november 2008 @ 18:54:32 #133
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63485281
Zou leuk zijn als half actief fok meedeed .
SPOILER
  maandag 24 november 2008 @ 18:54:53 #134
163094 Ladidadida
pi_63485292
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 Etcetera
  maandag 24 november 2008 @ 18:55:26 #135
163094 Ladidadida
pi_63485310
Nou, als je bij dat amerikaanse spel kijkt.. Is echt een deelnemerslijst van 100+
  maandag 24 november 2008 @ 18:56:34 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485329
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:54 schreef -SG- het volgende:
Zou leuk zijn als half actief fok meedeed .
SPOILER
Denk dat het met half ONZ niet beter wordt
pi_63485333
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil meedoen ik waarschuw wel alvast dat ik keigoed ben in het verkeerd doen van dit soort dingen
PM straks je rol maar, dan help ik je wel
SPOILER
  maandag 24 november 2008 @ 18:57:03 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485346
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, als je bij dat amerikaanse spel kijkt.. Is echt een deelnemerslijst van 100+
Stel je voor dat je dat moet SLen
  maandag 24 november 2008 @ 18:57:09 #139
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63485348
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Ja daarom. Ga daar maar eens hints zoeken .
  maandag 24 november 2008 @ 18:58:03 #140
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63485380
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Denk dat het met half ONZ niet beter wordt
Tong80 die meedoet .

Of paultjuhhh .
  maandag 24 november 2008 @ 19:03:08 #141
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63485533
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 24 november 2008 @ 19:05:51 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485626
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 19:07:37 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63485679
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef B.ertha het volgende:

[..]

PM straks je rol maar, dan help ik je wel
SPOILER
you wish
With four other people
And aliens
  maandag 24 november 2008 @ 19:08:45 #144
163094 Ladidadida
pi_63485706
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Stel je voor dat je dat moet SLen
Met rollen PM-en ben je dan al een dag bezig
Plus, hoe moet dat met de maffia? Je hebt dan 20 maffialeden
  maandag 24 november 2008 @ 19:09:01 #145
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63485713
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef [b]Harajuku. het volgende:[/b]
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
Wat krijgen we nou? Wordt hier nou een kloon ontmaskerd?
  maandag 24 november 2008 @ 19:09:50 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485735
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, ik geef iemand die van de lijst getrapt werd weer een plek
  maandag 24 november 2008 @ 19:10:42 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63485756
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Met rollen PM-en ben je dan al een dag bezig
Plus, hoe moet dat met de maffia? Je hebt dan 20 maffialeden
Dan kun je met nog een mafia team, die andere mafia dan ook moet afmaken enzo
  maandag 24 november 2008 @ 19:12:02 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63485802
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan kun je met nog een mafia team, die andere mafia dan ook moet afmaken enzo
Ja of dat ene maffiaspel met die chinezen, ieren, russen en italianen .

Opzich was dat ook wel leuk..
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 19:14:18 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63485868
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

jij schopt me van de lijst hoor
With four other people
And aliens
pi_63485886
* lynda mag van haratrut niet mee doen
  maandag 24 november 2008 @ 19:17:12 #151
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63485956
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
ik zie je er al opstaan hoor
  maandag 24 november 2008 @ 19:17:19 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
  maandag 24 november 2008 @ 19:18:12 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63486002
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja of dat ene maffiaspel met die chinezen, ieren, russen en italianen .

Opzich was dat ook wel leuk..
Maar jammer genoeg krijgen wij nooit zoveel mensen
  maandag 24 november 2008 @ 19:19:47 #154
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63486047
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar jammer genoeg krijgen wij nooit zoveel mensen
Nou daar had je denk ik een stuk of 30 mensen bij nodig?
  maandag 24 november 2008 @ 19:19:51 #155
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63486050
dat lijkt me vetjes, en dan ook nog ''ex-uruzgan-lieden''; die iedereen moeten afmaken en twee levens hebben
  maandag 24 november 2008 @ 19:21:46 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63486102
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nou daar had je denk ik een stuk of 30 mensen bij nodig?
Met 30 totaal al?
  maandag 24 november 2008 @ 19:50:03 #157
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63486993
quote:
Heb ik een fotoboek?
  maandag 24 november 2008 @ 19:51:40 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63487038
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Heb ik een fotoboek?
Nee, maar anders vind ik de lijstjes lelijk
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 19:52:22 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63487052
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, maar anders vind ik de lijstjes lelijk

ik heb ook geen fotoboek wil er wel een ander linkje inzetten hoor http://icanhascheezburger.com/
With four other people
And aliens
  maandag 24 november 2008 @ 19:56:29 #160
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63487176
Gaan we morgen pas beginnen?
Radio Soulwax!
  maandag 24 november 2008 @ 19:58:09 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63487236
Moet de BM verkiezing trouwens altijd zo lang? Je weet toch niet wat je kiest, maar we doen er altijd wel 24 uur over
  maandag 24 november 2008 @ 20:07:24 #162
163094 Ladidadida
pi_63487507
Ja, lekker lang. Ja, ik wil nog extra spelers. Huppa, reclame maken jullie!
  maandag 24 november 2008 @ 20:13:22 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63487687
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:58 schreef -SG- het volgende:

[..]

Tong80 die meedoet .

Of paultjuhhh .
Het kan erger dan ONZ: KLB

Broekpaling die meedoet

Of Crane

Servus_universitas, dat kan ook nog leuk worden

Toch maar niet hè
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 20:19:16 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63487867
Wat is er mis met Broekpaling? Vruugah was dat gewoon een lief jongetje
  maandag 24 november 2008 @ 20:21:15 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63487945
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is er mis met Broekpaling? Vruugah was dat gewoon een lief jongetje
Nu spamt hij waarschijnlijk eigenhandig een heel topic vol

Hij is 3x erger dan ik, nóg erger dan ik
Laffe huichelaar
pi_63488087
Ik heb eens even op zon maffia site gekeken he, en die rondes daar zijn ziek lang.. Ik wilde eerst nog wel eens even kijken hoe het er daar aan toe gaat. Maar daar duurt een dag soms wel een maand En zonder hints, dus ze lullen maar wat en proberen er met psychologie achter te komen wie wat is. En maar 1 maffia kill per dag, dus het kan jaren duren voor een grote ronde (50+ mensen ofzo) afgelopen is
  maandag 24 november 2008 @ 20:27:50 #167
163094 Ladidadida
pi_63488190
En Paultjuh is toch ook kjoet?
  maandag 24 november 2008 @ 20:27:52 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63488192
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb eens even op zon maffia site gekeken he, en die rondes daar zijn ziek lang.. Ik wilde eerst nog wel eens even kijken hoe het er daar aan toe gaat. Maar daar duurt een dag soms wel een maand En zonder hints, dus ze lullen maar wat en proberen er met psychologie achter te komen wie wat is. En maar 1 maffia kill per dag, dus het kan jaren duren voor een grote ronde (50+ mensen ofzo) afgelopen is

En dan denk ik dat onze rondes soms wel eens lang duren
Laffe huichelaar
  maandag 24 november 2008 @ 20:30:30 #169
163094 Ladidadida
pi_63488264
Onze rondes duren superkort. Ze hebben daar een dag/nachtcyclus van 48 uur.
pi_63488368
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:30 schreef Ladidadida het volgende:
Onze rondes duren superkort. Ze hebben daar een dag/nachtcyclus van 48 uur.
Nou op die site hadden ze dus een gemiddelde dag/nachtcyclus van ongeveer 504 uur
  maandag 24 november 2008 @ 20:43:21 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63488658
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Nou op die site hadden ze dus een gemiddelde dag/nachtcyclus van ongeveer 504 uur
Dat is toch gewoon niet leuk meer
  maandag 24 november 2008 @ 21:14:00 #172
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63489695
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Gewoon een dood topic dus.
  maandag 24 november 2008 @ 21:21:17 #173
236263 ZxOrD
Wat?...... NEE! :')
pi_63489894
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
  maandag 24 november 2008 @ 21:25:38 #174
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63490027
  maandag 24 november 2008 @ 21:29:40 #175
163094 Ladidadida
pi_63490142
Yeeeeee nog meer nieuwen!
  maandag 24 november 2008 @ 22:32:42 #176
216584 Trevland
pi_63492292
gaat weer een beetje de goede kant op
  maandag 24 november 2008 @ 22:34:42 #177
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63492378
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef ZxOrD het volgende:
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
Kloon .

Of:

Mensen die zich speciaal regristeren om met het Maffiaspel mee te doen .
  maandag 24 november 2008 @ 22:42:22 #178
202348 Susi
Temple of Love
pi_63492609
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef SiestaGuru het volgende:
Mwoah, dit spel gaat gewoon ontzettend snel. Maar meer dan 50 mensen, dat is echt heel veel !
Verder ben ik juist gewend om het spel zónder hints naar de moordenaars (of wolven of maffia) te spelen, vandaar dat je dan via 'die psychologie' moet gaan beredeneren wie de slechteriken zijn.
Is trouwens een heel mooie variant vind ik zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Susi op 24-11-2008 22:42:59 (ik las 504 ipv 50+ :o) ]
  maandag 24 november 2008 @ 22:43:51 #179
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63492651
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:42 schreef Susi het volgende:

[..]

Mwoah, dit spel gaat gewoon ontzettend snel. Maar meer dan 50 mensen, dat is echt heel veel !
Verder ben ik juist gewend om het spel zónder hints naar de moordenaars (of wolven of maffia) te spelen, vandaar dat je dan via 'die psychologie' moet gaan beredeneren wie de slechteriken zijn.
Is trouwens een heel mooie variant vind ik zelf.
Hier ook.
  maandag 24 november 2008 @ 23:05:12 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63493327
Is het ook. Maar hier zou dat worden "Hmm, helft van t dorp post bijna niets, wat nuuuuuuu"
pi_63493380
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hier ook.
Precies, die nachtwaker kill op clesar van vorige ronde van mij was ook puur psychologisch..

O trouwens: Als dat laatste nieuwe lid geen kloon is, dan is het nog lastig om met hem/haar te spelen, want er zijn 0,0 hints mogelijk door het complete gebrek aan historie, profiel en fobo..
  maandag 24 november 2008 @ 23:30:59 #182
236263 ZxOrD
pi_63494076
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:34 schreef -SG- het volgende:

[..]

Kloon .

Of:

Mensen die zich speciaal regristeren om met het Maffiaspel mee te doen .
Ik heb me geregistreerd om het spel te spelen
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
pi_63494203
Ghehe, succes als er hints komen met woorden als debutant, newbie, freshman, ongeschiren, sukkel erin
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 23:37:48 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63494244
wat is er mis met je registreren om mee te doen eerst lees ik hier klachten dat er te weinig zijn, komt er een nieuwe, is het weer niet goed
With four other people
And aliens
pi_63494358
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
wat is er mis met je registreren om mee te doen eerst lees ik hier klachten dat er te weinig zijn, komt er een nieuwe, is het weer niet goed
welkom, hier is het altijd feest!
pi_63494446
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
IS niet erg, leuk zelfs. Maar als spelleider kan je er niets mee. Hooguit de reg-0datum pakken ofzo
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2008 @ 23:48:13 #187
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63494505
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:46 schreef CaLeX het volgende:

[..]

IS niet erg, leuk zelfs. Maar als spelleider kan je er niets mee. Hooguit de reg-0datum pakken ofzo
kijk, dat veranderd de zaak, dat had ik niet helemaal door maar ook dat is op te lossen
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:30 schreef ZxOrD het volgende:

[..]

vul je profiel in, vertel iets over jezelf, post een beetje rond, dan maak je het makkelijker voor de spelleider om eventuele hints in elkaar te zetten
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 november 2008 @ 00:58:31 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_63495991
Ik doe ook wel weer es mee (spam helpt, soms )

#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
# 21 Hawaii_Tim
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_63496317
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik doe ook wel weer es mee (spam helpt, soms )
Jammer voor die spammers van tegenwoordig dat ik geen haargroeimiddel, viagra, afslanktips en pokeraccounts nodig heb Niet dat ze er dan effect mee zouden hebben...
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:17:30 #190
163094 Ladidadida
pi_63497247
Vandaag komen de rollen en gaan we beginnen
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:10:14 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63497550
Wel weer een boel aanmeldingen

Had ik eerlijk gezegd niet helemaal meer verwacht
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:28:16 #192
236263 ZxOrD
pi_63497764
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

welkom, hier is het altijd feest!
Nou, echt vriendelijk kom je anders niet over
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:30:29 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63497795
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:28 schreef ZxOrD het volgende:

[..]

Nou, echt vriendelijk kom je anders niet over
Och, dat is PrincePolly maar, die is nooit vriendelijk
Dat went wel hoor

Diep van binnen houdt PP van ons allemaal
SPOILER
En welkom
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:47:50 #194
236263 ZxOrD
pi_63498013
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Och, dat is PrincePolly maar, die is nooit vriendelijk
Dat went wel hoor

Diep van binnen houdt PP van ons allemaal
SPOILER
En welkom
Dank u!
Ben hier eigenlijk een beetje via via terecht gekomt, en hoop op een leuk spelletje ahhahaa
pi_63498343
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef ZxOrD het volgende:
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
http://forum.fok.nl/user/history/236263
pi_63498375
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:30 schreef ZxOrD het volgende:

[..]

x 2
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:18:34 #197
236263 ZxOrD
pi_63498432
quote:
Ik bedenk me inderdaad nog wel een keer voordat ik een account op een forum maak
De eerste opmerkingen die je naar je hoofd krijgt zijn niet echt vriendelijk hier.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:08:02 #198
216584 Trevland
pi_63499498
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:18 schreef ZxOrD het volgende:

[..]

Ik bedenk me inderdaad nog wel een keer voordat ik een account op een forum maak
De eerste opmerkingen die je naar je hoofd krijgt zijn niet echt vriendelijk hier.
Komt vanzelf wel dat ze wat vriendelijker worden.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:09:18 #199
236263 ZxOrD
pi_63499520
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:

[..]

kijk, dat veranderd de zaak, dat had ik niet helemaal door maar ook dat is op te lossen
[..]

vul je profiel in, vertel iets over jezelf, post een beetje rond, dan maak je het makkelijker voor de spelleider om eventuele hints in elkaar te zetten
Dit bericht even over het hoofd gezien.
Ik zal straks mijn profiel even bijwerken, dank je!

26 jaren ga ik door het leven als man, en ben hier eigenlijk gekomen via een user die dit spelletje al eens heeft gedaan
Al jaren kijk ik hier wat rond, maar er nu voor gekozen toch eens een account te maken om mee te kunnen doen.
Sportief ben ik niet meer, en tegenwoordig ben ik werkzaam als ITér.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:25:42 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63501472
quote:
Thank you captain obvious
pi_63502184
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:18 schreef ZxOrD het volgende:

[..]

Dat is op elk forum waar je komt, wat de boer niet kent......

21
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:02:22 #202
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_63502527
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:51:24 #203
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63503947
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:02 schreef Lekiamh het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
dat dus
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:53:30 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63504003
Bij wie hoor jij trouwens, ZxOrD? Je zei dat je hier via een vriend kwam?
pi_63504513
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Och, dat is PrincePolly maar, die is nooit vriendelijk altijd recht door zee.
Dat went wel hoor , soms duurt het alleen een paar jaar.

Diep van binnen houdt PP van ons allemaal klopt inderdaad

En welkom
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
# 21 Hawaii_Tim
# 22 PP
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:22:34 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63504782
#1 L
#2 Tr
#3 -SG-
#4 Shpcd
#5 H.
#6 S-r.
#7 Clx
#8 Idz
#9 S
#10 mmmmm
#11 Si-gu
#12 Wser
#13 Cl03
#14 PS
#15 SS
#16 B.
#17 Nmbrc
#18 Etc
# 19 L
# 20 Zx
# 21 H_T
# 22 PP

Zo dus
Huilen dan.
pi_63504856
Nee lul. 1 en 19 zijn op deze manier niet van elkaar te onderscheiden.
pi_63505004
Lek en Lyn dus
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:31:57 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63505023
Schei eens uit, je maakt de nieuwe in de war
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:43:07 #210
202348 Susi
Temple of Love
pi_63505370
Misschien komt Tabloid er nog bij vanavond
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:08:59 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63506114
Zullen we een paar modjes mee laten doen? .
SPOILER
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:16:16 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63506333
Ja, Boswachter was ook een echte aanwinst BrandX deed de eerste of tweede ronde wel mee, daarna was ze te druk. Misschien nu niet meer
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:28:10 #213
163094 Ladidadida
pi_63506709
Nog een paar uurtjes en dan rollen
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:31:02 #214
163094 Ladidadida
pi_63506794
Even voor de nieuwe deelnemers:

Allereerst natuurlijk WELKOM

Het is belangrijk voor jullie om te zorgen dat je via PM bereikbaar bent, aangezien daar heel veel gebruik van gemaakt zal worden, afhankelijk van je rol. Daarnaast goed om te weten dat àls je nog iets aan je profiel/ava/ondertitel/fotoboek/whatever wilt veranderen, dat je dat dient te doen vóór we echt met het spel beginnen (voor 19:00 vanavond). Als we eenmaal begonnen zijn is het niet meer toegestaan iets te veranderen

En ik ga straks rollen verdelen
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:34:22 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63506885
Rol!Rol!Rol!

En ik wil de vraag van hara herhalen, van wie kom je dan, zxord ofzo

Ik ga niet elke hoofdletten onthouden, dat gaat te ver
Laffe huichelaar
pi_63506919
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga niet elke hoofdletten onthouden, dat gaat te ver
Sim-pel

Zelfde principe als mij WEL-niet-WEL-niet-WEL

dinsdag 25 november 2008 @ 14:35:54 #217
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63506930
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:08 schreef -SG- het volgende:
Zullen we een paar modjes mee laten doen? .
SPOILER
Sst joh! Straks komt Cerror hier!
SPOILER
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:41:35 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63507089
Ik weet bij wie hij hoort!
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:45:18 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63507176
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet bij wie hij hoort!
Ja, maar niet iedereen kan zo alwetend zijn als de geweldig Fok!maffiaqueen, ik zal altijd een onwetende sloeber blijven vrees ik
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:46:38 #220
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63507222
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sst joh! Straks komt Cerror hier!
SPOILER
ex-mod Juup is nog erger .
SPOILER
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:50:02 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63507351
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef -SG- het volgende:

[..]

ex-mod Juup is nog erger .
SPOILER
Niemand is zo star, gevoelloos en zo verstoken van elke ingeving die ook maar in de verste verte op humor lijkt als cerror, Juup die probéért het af en toe tenminste

(stiekem vond ik Juup best tof als mod )
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:51:38 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63507396
Cerror zijn humor is vaak okay, hijzelf soms.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 november 2008 @ 14:53:10 #223
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63507449
aardig wat (oud)AKQ'ers volgens mij
With four other people
And aliens
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:56:01 #224
163094 Ladidadida
pi_63507538
Zitten jullie nou weer te sletten!
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:57:02 #225
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63507571
AKQ'ers zijn eng.
pi_63507588
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef Ladidadida het volgende:
Zitten jullie nou weer te sletten!
Wat je zegt ben je zelluf met je kop door de helluf

Redactie Frontpage dinsdag 25 november 2008 @ 15:03:41 #227
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63507728
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
AKQ'ers zijn eng.
ik ben niet eng!
<< lieve katjes doen geen kwaad
With four other people
And aliens
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:06:32 #228
163094 Ladidadida
pi_63507814
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelluf met je kop door de helluf

Jij krijgt een kutrol

pi_63507837
kudt
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:59 #230
163094 Ladidadida
pi_63508067
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:44:55 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63508828

Dit blijf ik het leukste fail plaatje vinden
Laffe huichelaar
pi_63509212
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
# 19 Lynda
# 20 ZxOrD
# 21 Hawaii_Tim
# 22 PP
# 23 bloodysunday
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:04:02 #233
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63509450
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
AKQ'ers zijn eng.
Nou, jij hebt je eerste stem verdiend
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:04:54 #234
163094 Ladidadida
pi_63509473
yeeeee
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:06:45 #235
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63509544
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nou, jij hebt je eerste stem verdiend
Voor de BM schap ?
Ah wat liev. Maar ik denk dat ik daarvoor dit keer pas .
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:08:36 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63509613
Gemeen dat ik de kut ronde BM werd maar ik ga deze keer ook niet voor BM
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:09:36 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63509647
Ik misschien wel weer een keertje
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:10:24 #238
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63509672
bijna 25!
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:11:43 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63509706
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef Clesar03 het volgende:
bijna 25!
Maar nog niet helemaal, we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal, Allemaal!!
SPOILER
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:25:30 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63510212
Geen cerror. Please.
Huilen dan.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:53:53 #241
163094 Ladidadida
pi_63511118
kunnen jullie niet een beetje spammen? Dan beginnen we fris met een nieuw topic
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:54:12 #242
163094 Ladidadida
pi_63511134
spamspamspamspamspamspam

C1000. Geen fratsen. Wel batsen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:55:37 #243
216584 Trevland
pi_63511191
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Gemeen dat ik de kut ronde BM werd maar ik ga deze keer ook niet voor BM
Ik ga deze keer weer.(zal toch wel een keertje kunnen winnen)
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:58:06 #244
202348 Susi
Temple of Love
pi_63511297
Ik stem wel weer voor je Trevke !
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:59:04 #245
163094 Ladidadida
pi_63511330
HALLO SPAMMEN BITTE!
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:59:44 #246
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63511358
zorg maar dat we aan die 25+ deelnemers komen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:00:29 #247
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63511374
50 post spammen is wel veel.
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:01:20 #248
216584 Trevland
pi_63511405
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik misschien wel weer een keertje
ik heb jou stem toch ook nog te goed?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:03:39 #249
163094 Ladidadida
pi_63511471
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Sheepcidus het volgende:
50 post spammen is wel veel.
Vele handen.. etc!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:04:30 #250
202348 Susi
Temple of Love
pi_63511492
*steekt hand op*
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:04:31 #251
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63511494
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:03 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Vele handen.. etc!
Begin over tieten dan is je topic zo vol.
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:07:01 #252
163094 Ladidadida
pi_63511556

# 20 ZxOrD

Gelieve uw PM te activeren!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:07:25 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63511569
Maar dan kunnen de mensen uit mn PM ons niet meer vinden
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:07:32 #254
163094 Ladidadida
pi_63511574
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Begin over tieten dan is je topic zo vol.
Het is een leuk stel
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:08:07 #255
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63511590
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef -SG- het volgende:
zorg maar dat we aan die 25+ deelnemers komen.
pi_63511726
spammen?
Toch lijkt 25 spelers mij wel leuker ja..
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:12 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63511757
Ja, 2 maakt echt verschil We hebben nu al een keer zoveel
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:31 #258
163094 Ladidadida
pi_63511772
We hebben er al 23 jongens
pi_63511811
ja 2 maakt verschil
Hoeveel maffia komt er bij deze aantal spelers?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:15:55 #260
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63511823
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben er al 23 jongens
Nu nog 23 meiden.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:17:39 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63511888
5 + hoer = 6 mafia of 5 waaronder hoer
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:18:36 #262
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63511919
Ik wil samen met Hara maffia zijn
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:21:15 #263
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63511985
Ik wil bodyguard zijn, zo'n toffe rol.
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:22:14 #264
163094 Ladidadida
pi_63512018
ik ben 3 keer bodyguard achter elkaar geweest nu Heb me nog nooit zó vermaakt!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:24:51 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63512091
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef -SG- het volgende:
Ik wil samen met Hara maffia zijn
Ik wil geen mafia zijn. En ook geen bodyguard
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:25:47 #266
163094 Ladidadida
pi_63512113
VOL VOL VOL
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:26:44 #267
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63512145
Tot hoe laat kan je jezelf aanmelden?
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:27:21 #268
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63512158
19.00 uur gaat ze toch de rollen verdelen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:28:28 #269
163094 Ladidadida
pi_63512184
tot 19:00
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:29:19 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63512208
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
5 + hoer = 6 mafia of 5 waaronder hoer
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:31:25 #271
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63512270
quote:
We gaan weer beginnen met een nieuwe ronde! Yeeeeeeee!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:32:12 #272
163094 Ladidadida
pi_63512291
lalalalaala
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:32:54 #273
163094 Ladidadida
pi_63512317
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:31 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Hee, die ene vooraan danst niet mee!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:33:36 #274
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63512335
Ladidadida reageer dan is op die vraag van Hara.
pi_63512349
pi_63512379
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:33 schreef -SG- het volgende:
Ladidadida reageer dan is op die vraag van Hara.
Lees je pm jij ook haratrutje
staat daarin vermeld
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:36:14 #277
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63512430
waaronder 5 maffia en 1 hoer. dus 6 maffia?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:38:49 #278
163094 Ladidadida
pi_63512511
Het heeft echt zo geen zin om te PM-en
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:39:16 #279
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63512518
Doen toch altijd 1/4 van de spelers is maffia. Dan lijkt me 6 maffia wel kloppen.
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:39:26 #280
163094 Ladidadida
pi_63512524
sukkels, ik moet zo eten
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:39:45 #281
163094 Ladidadida
pi_63512530
en ik wil dus een nieuw topic voor ik moet eten
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:40:13 #282
163094 Ladidadida
pi_63512544
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Doen toch altijd 1/4 van de spelers is maffia. Dan lijkt me 6 maffia wel kloppen.
Ik kan rekenen, goed hè? Pabo gedaan!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:40:29 #283
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63512548
Wat ga je eten?
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:17 #284
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63512574
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dan hoor je toch niet te kunnen rekenen.
Radio Soulwax!
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:33 #285
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63512582
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

En toch kan je rekenen ?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:47 #286
163094 Ladidadida
pi_63512587
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat ga je eten?
Witte bonen in tomatensaus
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:42:31 #287
163094 Ladidadida
pi_63512606
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dan hoor je toch niet te kunnen rekenen.
Ik ben er niet voor niets mee gestopt
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:42:53 #288
163094 Ladidadida
pi_63512621
Nog een stuk of 10 posts jongens!
pi_63512638
witte bonen in tomatensaus