SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Daarom.quote:Op zondag 23 november 2008 00:52 schreef Syb-rund. het volgende:
ach opzich wel een leuke strategie hoor, zeggen dat je hints gaat zoeken en hem dan snel peren (2de keer nu al)
quote:Op zondag 23 november 2008 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
VBL Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
pagina: 1 2 3
Voet tussen de deur, schoen.
Voetbal is ook voet hè
SES Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?
pagina: 1 2 3 4
vorige hint iets over lopen, en nu rennen
NZ Verzin *hier* een nieuwe zwarte piet »
pagina: 1 2
nieuw
sig:
vertrouwen in zijn club bla bla
Ik vond ze wat magertjes maar met zijn reactie goed genoeg. En anders hebben we de nachtwaker nog voor verdachte nummer 2
Dat verhaaltje sloeg met grote waarschijnlijkheid op trev... Maar het kan ja...quote:Op zondag 23 november 2008 01:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hara held -> Met 22 messteken werd Ladidadida (Bodyguard
22 = 2 elftallen
zoek er nog een paar meer![]()
Moet er wel heel erg voor zoeken ja, en dan twijfel ik nog steeds omdat het te mager is. Maar goed, we kunnen het risico zat nemen iigquote:Op zondag 23 november 2008 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
## Vote -SG-
SG- (4) Hara, Siesta, Syb
Was ik maar maffia met zulke hints, ze zijn verrekt moeilijk
Ik heb dat stukje ook gebruikt voor een hint nu. Dat van Trevland was maar twee keer 80, verder niets. Dus voor mij kan dat stukje nog op iedereen slaanquote:Op zondag 23 november 2008 01:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat verhaaltje sloeg met grote waarschijnlijkheid op trev... Maar het kan ja...
Mja, daar heb je wel een punt... Maar ik denk ook neit dat ze de hoer (de laatste maffiosi) de eerste dag zouden laten moorden...quote:Op zondag 23 november 2008 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje ook gebruikt voor een hint nu. Dat van Trevland was maar twee keer 80, verder niets. Dus voor mij kan dat stukje nog op iedereen slaan
Maaaaaaaaaaaaaaarr, de mafia was er niet. Misschien was het één van overige drie die dacht "Ha, ik ben de enige, stuur ik lekker anderen eropuit ipv mijzelf"quote:Op zondag 23 november 2008 01:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt... Maar ik denk ook neit dat ze de hoer (de laatste maffiosi) de eerste dag zouden laten moorden...
quote:Op zondag 23 november 2008 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Isdatzo was vandaag druk bezig geweest, ''hij was echt een baasje''
hij was echt een baasje -> ik heb zoveel bazentopics gelezen, dat ik het eerst niet echt doorhad; sg heeft een hond .'-> baasje duidelijk
Lynchen die hap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |