Idd, waar zijn alle actieve deelnemers heen?quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Het is hier inderdaad behoorlijk stil
Ik heb nooit gezegd dat ik foto's zou postenquote:Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Clesar03 het volgende:
Hebben trouwens niet nog fotos van Hara tegoed van de vorige BM-verkiezingen?![]()
mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden breakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden breakJe wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Laffe huichelaar
Rakkatje doet niet mee, heb hem net gevraagd op msn maar hij is niet meer actief op fok (zoals ik al wistquote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
En lynda en ladidadida waren er ook al vroeg bij ja, ik dacht dat jullie later kwamenOh well
Ik heb een lijstje nu
WackyDuck
tha_one
thieske
b.ertha
hawaii_tim
Rimas
Rakkatje
gasturbine
supersheep
Bartaz
Tinkepink
Silver_Shark
Zal ik ze PMen of wil je ze bij de rest doen die jij al ging pmen, Ladidadida geloof ik
Nou het is haalbaar en het is wel leuker dan met 16 mensenquote:Op maandag 24 november 2008 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je word
Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Oh ja, daar dacht ik nog aan maar kon niet meer op de naam komen, doe ik die erbijquote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef timmmmm het volgende:
Tripack en trigalti deden toch ook ooit mee? en best lang volgens mij
Ook PMen?
Snap niet dat er maar zo weinig nieuwe mensen bijkomenquote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Haha, mooi werk
Het is gewoon leuker als er weer eens wat nieuwe mensen meedoenDan hebben we ook niet altijd dezelfde
Desnoods wachten we nog een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:54 schreef -SG- het volgende:
Zou leuk zijn als half actief fok meedeed.
Denk dat het met half ONZ niet beter wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
PM straks je rol maar, dan help ik je welquote:Op maandag 24 november 2008 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil meedoenik waarschuw wel alvast dat ik keigoed ben in het verkeerd doen van dit soort dingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat je dat moet SLenquote:Op maandag 24 november 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, als je bij dat amerikaanse spel kijkt.. Is echt een deelnemerslijst van 100+
Ja daarom. Ga daar maar eens hints zoekenquote:Op maandag 24 november 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, als je bij dat amerikaanse spel kijkt.. Is echt een deelnemerslijst van 100+
Tong80 die meedoetquote:Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk dat het met half ONZ niet beter wordt
quote:Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
PM straks je rol maar, dan help ik je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
you wish
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Met rollen PM-en ben je dan al een dag bezigquote:Op maandag 24 november 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dat moet SLen
Wat krijgen we nou? Wordt hier nou een kloon ontmaskerd?quote:Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef [b]Harajuku. het volgende:[/b]
#1 Lekiamh
#2 Trevland
#3 -SG-
#4 Sheepcidus
#5. Harajuku.
#6 Syb-rund.
#7 Calex
#8 Isdatzo
#9 Susi
#10 timmmmm
#11 SiestaGuru
#12 Wouser
#13 Clesar03
#14 PS
#15 Silver_Shark
#16 B.ertha
#17 Nembrionic
#18 Etcetera
Nee, ik geef iemand die van de lijst getrapt werd weer een plekquote:Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Wordt hier nou een kloon ontmaskerd?
Dan kun je met nog een mafia team, die andere mafia dan ook moet afmaken enzoquote:Op maandag 24 november 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met rollen PM-en ben je dan al een dag bezig
Plus, hoe moet dat met de maffia? Je hebt dan 20 maffialeden
Ja of dat ene maffiaspel met die chinezen, ieren, russen en italianenquote:Op maandag 24 november 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je met nog een mafia team, die andere mafia dan ook moet afmaken enzo
quote:Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Wordt hier nou een kloon ontmaskerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |