Idd, waar zijn alle actieve deelnemers heen?quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Het is hier inderdaad behoorlijk stil
Ik heb nooit gezegd dat ik foto's zou postenquote:Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Clesar03 het volgende:
Hebben trouwens niet nog fotos van Hara tegoed van de vorige BM-verkiezingen?![]()
mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden breakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, ik ben wel toe aan een twee maanden breakJe wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Laffe huichelaar
Rakkatje doet niet mee, heb hem net gevraagd op msn maar hij is niet meer actief op fok (zoals ik al wistquote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
En lynda en ladidadida waren er ook al vroeg bij ja, ik dacht dat jullie later kwamenOh well
Ik heb een lijstje nu
WackyDuck
tha_one
thieske
b.ertha
hawaii_tim
Rimas
Rakkatje
gasturbine
supersheep
Bartaz
Tinkepink
Silver_Shark
Zal ik ze PMen of wil je ze bij de rest doen die jij al ging pmen, Ladidadida geloof ik
Nou het is haalbaar en het is wel leuker dan met 16 mensenquote:Op maandag 24 november 2008 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je word
Morgen beginnen? 25 is niet helemaal realistisch vrees ik
Oh ja, daar dacht ik nog aan maar kon niet meer op de naam komen, doe ik die erbijquote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef timmmmm het volgende:
Tripack en trigalti deden toch ook ooit mee? en best lang volgens mij
Ook PMen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |