We schrijven dinsdagmiddag rond een uurtje of 2.
Forza- was bezig in het studentenhuis waar hij momenteel woont om de laatste details aan een presentatie te perfectioneren totdat er plots werd aangebeld.
Aangezien mijn kamer vlak bij de deur is en die luie van de 2e verdieping toch te sloom is om open te doen wandelde ik richting deur. Door het kijkgaatje zag ik een best mooie meid staan, dus wreef ik nog even snel door mijn haar en zette mijn beste gezicht op. ( op dat moment dacht ik dat ze voor Suzie kwam, een van mijn huisgenoten die niet thuis was

).
Maar mij

gezicht sloeg eigenlijk al vrij snel om in een

blik.
Leuke meid: Hai. Heeft U misschien interesse in een nieuwe god ?
Ik: Huh

Hoe bedoel je ?
Leuke meid: Nou ik ben jehova-getuige en kom vragen of U misschien interesse heeft in het jehova-geloof.
Ik: Nou ik ben eigenlijk helemaal niet gelovig, maar kom binnen. Bakkie koffie ?
Leuke meid: Ja is goed.
Eenmaal binnen begon ze te vertellen of een of ander torenboekje die Jehova getuigen uitbrachten en wat het geloof allemaal precies inhield. Eigenlijk was ik helemaal niet geinteresseerd in die prietpraat van haar, maar een leuke meid als gezelschap is altijd fijn al ouwhoert ze nog zo dom.
Na een hele standaard ratel werd ze steeds geinteresseerder in mij en in mijn kamer. Wat ik deed, of ik al lang in Nijmegen woonde en hoe ik aan al die Afrikaanse beeldjes kwam die ik in mijn kamer heb staan.
Na een tijdje bood ik haar opnieuw wat te drinken aan en liep de kamer uit. Wat een lekker wijf dacht ik nog toen ik de koffie had ingeschud en liep terug.
Op mijn kamer terug aangekomen wist ik niet wat ik meemaakte: Lag ze naakt in mijn bed
Kom je mij het licht even brengen zei ze met een doffe stem. Ik dacht: What the fuck heb ik nou weer aan mijn fiets hangen

Maar goed. Ik ben de moeilijkste niet en heb haar het uur erop het licht uit de ogen geneukt. Schijnbaar was ze toch niet zo'n goed jehova als haar ouders hadden voorgesteld

Klacht:
Leuke meisjes die door de ouders wordt opgedragen om jehova te worden, maar eigenlijk aanbellen met andere gedachten. Ben dan zo eerlijk tegen je ouders en verzwijg niet dat je eigenlijk helemaal niks om dat geloof geeft.
Klacht2:
Mijn zak is leeg en mijn vriendin komt vanavond op bezoek. Hoe kan ik dit het beste uitleggen
Klacht3:
Mijn presentatie is nog niet af