Gisteravond ben ik met een aantal vrienden van me wezen stappen in een discotheek waar we normaal gesproken niet zouden komen. Gelukkig hadden we een aantal kortingsbonnen, en dus was het maken van de reis toch de moeite waard.
De disco zag er leuk uit, de muziek was ook redelijk en er waren tal van mooie meiden. Samen met een vriend van me die ook vrijgezel was besloten we op meidenjacht te gaan, en na een poosje zagen we een groep leuke meiden staan die ons wel wat leken. Zo gezegd zo gedaan. Wij wat aan de praat geraakt met het groepje uit Goirle, om vervolgens met twee van hen apart de dansvloer op te gaan. Omwille van privacy noem ik mijn danspartner maar even D.
D. danste goed. Op het nummer 4 minutes van Madonna begon ze tegen me aan te schuren en ik merkte langzaam dat dit wel eens een erg hitsige avond kon gaan worden ! Na o.a. nummers van de Gebroeders Ko en Black Eyed Peas te hebben aangehoord vroeg ik haar naar buiten, alwaar ze niet meer te remmen was !
Binnen no-time hing ze aan mijn leuter, ik haar beetje vingeren jullie kennen het vast wel. Na flink buiten de broek gespoten te hebben gingen we naar binnen alwaar die vriend van me en het groepje vriendinnen ons lacherig stonden op te wachten (vast iets van: WOEEEE wat zullen hun toch gedaan hebben hihihi

).
Maar goed. Ik weer met D. dansen en het ging er best sexy en ruig aan toe.

. Op een gegeven moment draaide men een of ander nummer van R. Kelly en ze begon op de dansvloer wat knoopjes van mijn hem los te doen en vervolgens de knoop van mijn broek. Ik was al redelijk aangeschoten dus ik dacht van: Kinky !
Een paar tellen later stond ik op het blok met mijn onderbroek en broek op de enkels en mevrouw liep lachend weg. Stond ik daar letterlijk voor lul in een volle discotheek
Toen ik uiteindelijk uit de lachende menigte wist te ontkomen bleek dat ze naar huis waren. Ik ben zwaar gePWND. Hoe kan ik wraak op haar nemen ?