Dat is op elk forum waar je komt, wat de boer niet kent......quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:18 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik bedenk me inderdaad nog wel een keer voordat ik een account op een forum maak![]()
De eerste opmerkingen die je naar je hoofd krijgt zijn niet echt vriendelijk hier.
dat dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:02 schreef Lekiamh het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
#1 Lekiamhquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, dat is PrincePolly maar, die is nooit vriendelijkaltijd recht door zee.
Dat went wel hoor, soms duurt het alleen een paar jaar.
Diep van binnen houdt PP van ons allemaal![]()
![]()
klopt inderdaad
En welkom![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Sim-pelquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga niet elke hoofdletten onthouden, dat gaat te ver
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:08 schreef -SG- het volgende:
Zullen we een paar modjes mee laten doen?.
Sst joh! Straks komt Cerror hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, maar niet iedereen kan zo alwetend zijn als de geweldig Fok!maffiaqueen, ik zal altijd een onwetende sloeber blijven vrees ikquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sst joh! Straks komt Cerror hier!
ex-mod Juup is nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
ex-mod Juup is nog erger![]()
.
Niemand is zo star, gevoelloos en zo verstoken van elke ingeving die ook maar in de verste verte op humor lijkt als cerror, Juup die probéért het af en toe tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(stiekem vond ik Juup best tof als mod)
Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |