Het is serieus de eerste keer weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik doe na wéééééken weer een keer mee omdat de laatste paar keer de hele bende te gronde ging door rellen....en die topic staat bol met één grote kutrel?
Zxord komt hier via mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
Maar even iets anders waarom doet ZxOrD mee? Iedereen weet toch dat ie een kloon istoch... toch...toch??? Please tell me...
Doet ze toch niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan ook opnieuw rollen verdelen.Ik vind het best gemeen voor SG en IDZ.
Wat heeft iedereen hier met nieuwe mensen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whehehe brilljant... net toch maar even niet te beroert geweest om de vorige pagina's door te lezenmaar die dagpost van je is toch wel brilljant
Maar even iets anders waarom doet ZxOrD mee? Iedereen weet toch dat ie een kloon istoch... toch...toch??? Please tell me...
my thoughtsquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik doe na wéééééken weer een keer mee omdat de laatste paar keer de hele bende te gronde ging door rellen....en die topic staat bol met één grote kutrel?
Zelfs ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
En deze keer was ik niet de aanstichter
Ik deed in mijn ogen ook niet veel verkeerd...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs ik niet.
Sterker nog, ik deed niks verkeerd. Alleen ik ben wel dood.
Makes sense huh?
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier met nieuwe mensen?
Ik kom hier door iemand die dit spelletje ook doet ja!
Ohja natuurlijk! Nee dat is eerlijk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Susi het volgende:
Ladi beslist, ze is immers spelleidster.
Misschien opnieuw rollen verdelen, dan zonder -SG- maar mét Isdatzo ?![]()
De bomquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Wat mij betreft gooi ik er een extra random rol in (koffiemanager bepaalt) en krijgt Isdatzo die
Ga er maar vanuit dat dit ECHT zo isquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf was
Dorpsbewoner is ook een rolquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Weet de mafia meteen wie ze moeten hebben ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |