Mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Mensen die "grapje" niet normaal kunnen typen/shrijven
Haha, hara, syb, b.ertha, we staan nu al 2 doden voor! OF waren er verder nog verdachten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige dag in Fok-town en toch waren er 2 mensen in het pittoreske stadje die de boel zwaar aan het verzieken waren. Echter hadden ze zelf al aangegeven graag te willen verhuizen naar een plek onder de groene zoden. Nu was er een meisje die normaal gesproken zich niet bemoeit met wat er in het dorp gebeurt, maar zeker niet te beroerd is om hier en daar te helpen. Met een vlugge beweging en een roos als wapen hielp ze Isdatzo (dorpsbewoner) en -SG- (dorpsbewoner) met liefde naar de eeuwige jachtvelden.
En nu bek dicht, doden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Mensen die niet tegen een garpje kunnen.
Ik neem alleen mijn vriendin serieus,quote:
Oh ja, ik was mafia. Yay, 2 doden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, hara, syb, b.ertha, we staan nu al 2 doden voor! OF waren er verder nog verdachten?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Mensen die niet tegen een garpje kunnen.
Behalve taalvautenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vriendin serieus,
voor de rest niets
Joh voordat ik iets deed was het hier nog saaier dan bij mijn oma op de brei clubquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef Harajuku. het volgende:
SG okay, maar Isdatzo deed verder toch niets?
Oww ja, dat was onze zesde maffia, was ik vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef Syb-rund. het volgende:
#Vote siesta, (no pienses que quiero ligar)
Kon ook een tacktiek van spelen zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Isdatzo vond het ook nodig om zichzelf dood te verklaren en zijn rol bekend te maken, net als -SG-. Als er eruit wilt, prima, dan zet ik je eruitKunnen wij verder spelen zonder dat de boel verneukt wordt.
Daar lach ik alleen maar omquote:
Nee, maar als je zelfmoord gaat plegen, tsja, dan ben je dood hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kon ook een tacktiek van spelen zijn!
En nergens in het regelement staat dat het niet mag trouwens.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Nu weet ik zeker dat Isdatzo en sg maffia dood zijn.
Hey verhip, ik doe ook mee blijkbaar, stem op mij rukkers!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland(2): Sheep, Susi
SiestaGuru(1) Syb
timmmmm (0)
B.ertha (2) timmmmm, Etcetera
Syb (1) Hara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |