quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef -SG- het volgende:
Inbox van -SG- (75 % gebruikt)
25 blz vol.
Hoezo 2 berichten? Maffia!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
![]()
Inbox van ZxOrD (0 % gebruikt)
2 berichten
Ja want jullie zijn samen maffia!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Trevland(2): Sheep, Susi
SiestaGuru(0)
timmmmm (0)
B.ertha (1) timmmmm
Beter dan Trevland!
Sorry trev, maar ik heb je nog geen enkele hint op zien lossen, en siesta lijkt me net iets minder...
Stem op mij![]()
maar doe je dat niet, dan op B.ertha
Hoaxquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef SiestaGuru het volgende:
[ afbeelding ]
Heel het Fok! dorp had zichzelf opgehangen om te grote verveling. Het was een treurige dag voor deze drie mannen...
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.quote:
Heb je nou echt niets boeiends te melden?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn samen maffia!
Ha! Ik heb er al 3 ontmaskerd!
Dat zeg ik, dus stemmers, leg eens uit waarom jullie Trevland stemmen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Trevland(2): Sheep, Susi
SiestaGuru(0)
timmmmm (0)
B.ertha (1) timmmmm
Beter dan Trevland!
Sorry trev, maar ik heb je nog geen enkele hint op zien lossen, en siesta lijkt me net iets minder...
Stem op mij![]()
maar doe je dat niet, dan op B.ertha
Maar niet naar zdorx!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 van ladi in het begin, met de veranderingen, en 1 rol
quote:Lekiamh, Trevland, -SG-, Sheepcidus, Harajuku., Syb-rund., CaLeX, Isdatzo, Susi, timmmmm, SiestaGuru, Wouser, Clesar03, Puntenslijpsel, Silver_Shark, B.ertha, Nembrionic, Etcetera, lynda, Hawaii_Tim, PrincePolly en Bloodysunday.
Ik heb ook vriendenquote:
Ben nog niet officieel dood en er staan geen rol achter mijn naam!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je nou echt niets boeiends te melden?
Jij bent dood, gedraag je ernaar
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.
quote:
Als je niet meer mee wil doen omdat je rol tegenvalt, hou dan ook je muil, SGquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Houd jij je eens buiten het spel. Je bent dood.
Omdat jij dat vindt zeker?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je niet meer mee wil doen omdat je rol tegenvalt, hou dan ook je muil, SG
Mensen die "grapje" niet normaal kunnen typen/shrijvenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Mensen die niet tegen een garpje kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |