quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, duidelijk
Ik ga de rollen wel opnieuw verdelen.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, duidelijk
Ik ga de rollen wel opnieuw verdelen.
Nou dit is alvast post nummer 1quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar liep ik te janken? Kom maar terug wanneer je die post kan aanwijzen.
quote:[b]Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:[/b
Ladidadida maakte een fout, big fucking deal. Probeert ze het recht te zetten gedragen jullie je zo achterlijk
Had je nou al verdenkingen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Kan je dan ook de rollenlijst van deze keer openbaar maken ?
Kijken of mijn verdenkingen kloppen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
Kan je dan ook de rollenlijst van deze keer openbaar maken ?
Kijken of mijn verdenkingen kloppen.
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. De nieuwe mensen zullen niet lang blijven. Jezus man
Ja dat is misschien nog wel het raarste.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
Lol. Een rel terwijl ik er niks mee te maken heb.
Sorry, maar ik moest echt proesten om kindercrashquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
Schat, ga je nu eerst eens inlezen ipv zo dom te blaten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou dit is alvast post nummer 1
Gedraag je nou eens naar je leeftijd ipv je te gedragen als een kleuter![]()
Joh leuk eindelijk eens meer dan 20 spelers een paar nieuwe erbij en hoppa! binnen TWEE!! uur is alles al verziekt
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Was trouwens een leuke rel. Mijn complimenten.
ik ben wel wat gewend in de kennis quizquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. De nieuwe mensen zullen niet lang blijven. Jezus man
Klopt. Dit vind ik nou ook al jaren. Echt die kinderachtige personen hier altijd. zijn ze allemaal volwassen, maar gedragen ze zich zoooooo kinderlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ha! Ik had er lekker 3 nodig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schat, ga je nu eerst eens inlezen ipv zo dom te blaten.
En gelukkig draag jij wel constructief bij aan het spel
Ik plaats één, EEN, 1, ludiek bedoelde post, en ik ben dood. Leuk he? Maar daar zijn nu genoeg woorden over vuil gemaakt. Pm me maar als het je zo hoog zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |