Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dit ECHT zo is
Ah ok is dus jou kloonquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Zxord komt hier via mijIs niet bekend met dit spel, ik dwong hem om mee te doen.
Vandaar dat hij mee doet
Ik ben hier inderdaad via Lynda gekomen, en ik moest een keertje meespelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, er deed een tijdje geleden ook een 'nichtje' van Timmm mee waarvan ik nog steeds niet zeker weet of die wel helemaal zichzelf was
Zie jij die optie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
kan ik ook stemmen dat het mij niet bijster veel uitmaakt![]()
Waar liep ik te janken? Kom maar terug wanneer je die post kan aanwijzen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken elke ronde of doe gewoon niet mee.
Wil je dood? Want dat kan ook geregeld worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Wouser het volgende:
Ja wtfgaan we nu weer zo doen...
Sorry maar voor mij hoeft het zo niet meer... en als tegen protest maak ik dan ook maar mijn rol bekend...
Buschauffeur
Waar slaat dát nu weer op?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Wouser het volgende:
Ja wtfgaan we nu weer zo doen...
Sorry maar voor mij hoeft het zo niet meer... en als tegen protest maak ik dan ook maar mijn rol bekend...
Buschauffeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |