Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Was trouwens een leuke rel. Mijn complimenten.
ik ben wel wat gewend in de kennis quizquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. De nieuwe mensen zullen niet lang blijven. Jezus man
Klopt. Dit vind ik nou ook al jaren. Echt die kinderachtige personen hier altijd. zijn ze allemaal volwassen, maar gedragen ze zich zoooooo kinderlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ha! Ik had er lekker 3 nodig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schat, ga je nu eerst eens inlezen ipv zo dom te blaten.
En gelukkig draag jij wel constructief bij aan het spel
Ik plaats één, EEN, 1, ludiek bedoelde post, en ik ben dood. Leuk he? Maar daar zijn nu genoeg woorden over vuil gemaakt. Pm me maar als het je zo hoog zit.
Heb ik tenminste nog iemand laten lachen/proestenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest echt proesten om kindercrash![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Klopt. Dit vind ik nou ook al jaren. Echt die kinderachtige personen hier altijd. zijn ze allemaal volwassen, maar gedragen ze zich zoooooo kinderlijk.Ga jij eens snel terug naar je hoekje met duploSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Originele taal- en spelfouten, nummer 29quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog iemand laten lachen/proesten
No problem, heb nog wel meer creatieve woorden voor je hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Originele taal- en spelfouten, nummer 29
Sorry, I had to
Hoe weet jij dat ik een speelhoek thuis heb?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ga jij eens snel terug naar je hoekje met duplo
Nou, jij hoeft je ook niet zo aan te stellen hè. Er was even een probleem, nu is het over. Klaar, we beginnen opnieuw.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef ZxOrD het volgende:
Ik ben ondertussen maar wat anders doen....
meisjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nieuwe rollen komen eraan jongens. Spam maar vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |