Gedaan, ik wist niet dat je dat aan moest zetten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Ladidadida het volgende:
# 20 ZxOrD
Gelieve uw PM te activeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Geeft niet, dankje voor het tijdig fixenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Gedaan, ik wist niet dat je dat aan moest zetten.
Sorry!
Net mijn profiel maar even aangepast, ik ben nu met mijn fotoboek bezigquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geeft niet, dankje voor het tijdig fixen
Maar nu rest nog de vraag. Waarom staat er bij sommige het profiel in de link en bij andere weer het fotoboek?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
Als het goed is zijn de laatste kinderziektes nu verdwenen uit de OP..
Haha, heel goed. Ik zal dan gelijk even een link posten naar je fobo in de OP.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Net mijn profiel maar even aangepast, ik ben nu met mijn fotoboek bezig
Omdat niet iedereen een fotoboek heeft.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar nu rest nog de vraag. Waarom staat er bij sommige het profiel in de link en bij andere weer het fotoboek?
Dus waarom die je niet zo'n cool rijtje?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een fotoboek heeft.
Waar heb jij last van?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef -SG- het volgende:
Je zou de rollen toch pas om 19.00 uur verdelen.
Omdat je in fobo ook link naar profiel en history kunt vinden. Blijf niet bezig met alles voorkauwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus waarom die je niet zo'n cool rijtje?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur -SG-
Wat denk je daar nu al te vinden?
Ik snapte het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn fotoboek stond kinderpolio aangevinkt. Toen maakte mijn nicht mij wijs dat ik kinderpolio had, jánken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |