quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Smoesjes. De man droomt het nog. Of wie is zij dan. Winkler Prins deel XIV?
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.quote:
Slash natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan? Ik denk namelijk altijd mee, maar weet nooit een te raden..
Da's niet des on_air'squote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Tja, hij heeft volgens mij ook een keer de finale gewonnen terwijl hij midden in Parijs stond, dus het zou geen excuus moeten zijn.quote:
idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander, mss kun je buiten de uitzending ff vragen hoe 't gisteren ging. De gemiddelde luisteraar heeft dat namelijk gisteren wèl gehoord.
Amazed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Large hadron collider? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk... PI vergeten...
Door een edit? Wat is het excuus? Waar ging het mis?
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Liever Timurquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaaa!!! DE COEN EN SANDER SHOW!!!
Ik ben blij!
Ik mis de dwang en de controle. De directe afstraffing.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...
Is een directe link naar de programmering in de OP trouwens een praktisch idee,
of ben ik dan te lui en moet ik maar zelf op de site gaan zoeken?
Diepgaand onderzoek vereist dit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.
Waar denk je dat ik mee bezig wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
quote:[3FM # 527] Let the titties bounce! :9
[3FM #579] Ik snap er geen bal meer van!
[3fm #588] Functioneel Naakt
[3FM #595] Weekend, Vakantie, Bring it on.
[3FM #607] Dramaandag continues...
[3FM #612] Klaar voor het weekend
[3FM #620] Opvoeding & Cultuur
[3FM #630] Het zonnigste topic sinds tijden!
[3FM #643] Alles uit behalve de radio!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig was![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Hormonen. Doe mij maar stabiliteit. Stemmingsgewijs that is.
Ach wat ik me kan herinneren kan jij daar nooit zo heel erg veel moeite mee hebben...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef on_air het volgende:
Ik mis de dwang en de controle. De directe afstraffing.
Met dwang en afstraffing? Nee, geen moeite mee. Leer je vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ach wat ik me kan herinneren kan jij daar nooit zo heel erg veel moeite mee hebben...
Of zoiets met bijzonder weinig moeite voor elkaar zien te krijgen dan.
Anyhow. Oi
Vond programmeering wel een handige, maar da's eigenbelang. Ben zelf een ramp met programmering info, kan nooit onthouden wie wat wanneer de herrie verantwoordelijke is..
Then again, sochtends in de auto is het dan weer altijd dezelfde.
Goh, dacht dat jij zo hardleers wasquote:
PI.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef HighLander het volgende:
[..]
Goh, dacht dat jij zo hardleers was
Naja en die tijdstippen onthouden is al te lastig
zie je wel, je bent toch een kloon van tongquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef borisz het volgende:
Userstats van borisz
Totaal aantal posts: 8861
Totaal aantal topics geopend: 57
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 2861 keer
Meest gebruikte posticon: - 5290 keer
JA! Daar kom ik GODVERDOMME net vandaan.quote:
Vervelend onderwerp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:56 schreef on_air het volgende:
#612 ging over Harries, Jopen, Jetsers... werd afgeleid.
Ik heb wel een normaal slaapritme hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je wel, je bent toch een kloon van tong
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef on_air het volgende:
[..]
JA! Daar kom ik GODVERDOMME net vandaan.
Ow. Zomaar willekeurigquote:Anyway, ik ga ook maar weer wat pleinen in Amsterdam bezoeken.
I wouldn't have believed it was even possible!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef on_air het volgende:
Ben niet hardleers! Alleen wat recalcitrant soms.
En trouwens, heden ten dage ben ik veel leuker dan dat ik was.
HLquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
I wouldn't have believed it was even possible!![]()
Dus dan houd ik het maar op puur ongeloof van verbazing..
Iig tot ik je weer es volstrekt onverwacht tegenkom.
Anyhow, groeten, moet de hort weer op.
en je computer doet het vast ook beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel een normaal slaapritme hoor
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en je computer doet het vast ook beter
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen hebben we trouwens een hele nieuwe computerde ouwe mag na vijf jaar trouwe dienst verder op zolder reservecomputer spelen
.
Die nieuwe computer is tenminste nieuw en werkt snel en kan ik weer normaal op gamen of een beetje website bezoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:22 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lol
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt haar stem verpest dat hele nummer.
Ik ben dom, waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef borisz het volgende:
Userstats van borisz
Totaal aantal posts: 8861
Totaal aantal topics geopend: 57
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 2861 keer
Meest gebruikte posticon: - 5290 keer
Ja ik vind het liedje ook wel leuk, maar haar stem echt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben dom, waar kan je dat zien?
Ik had niet anders verwacht. Dankquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komen(niet alleen in dit topic hoor
)
http://www.piles.nl/fok/
Ja, heerlijk. Wat 'n zon ineens!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Groninger ! was weer een lekker dagje in de stad of niet dan
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk moet ik nog boodschappen doen, want ik heb geen eten in huis... Aangezien de gevoelstemeratuur hier 3 graden is, denk ik da'k maar voor de vrienden van thuisbezorgd.nl ga.
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoepquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.
Om 15.10 ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand hoe laat Coen weer bij de 3FM-studio was vandaag?
Oosters, fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoep
Oeh. Mooi!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Brennel het volgende:
Oh, dit fotootje van gisterochtend wil ik nog even met jullie delen:
[ afbeelding ]
quote:
*zoekt doek om cola op te ruimenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Sersjee het volgende:
*zoekt glas om richting ceiling te raisen*
quote:
Dan post ik ook weer fanatiek mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Wat zal het weer druk worden met de SR topics hier..
Een van de vele, met Beyonce op 1.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dieptepunt van het jaar, deze plaat.
ja heh...ik wil alles goed doen, dus op alles voorbereid zijn... Sander gaat zelf proberen met 3FM contact te leggen of hij in of bij het glazen huis zn zegje mag doen...dus om zn eigen sessie te verkopen!!!!quote:
En ze heeft Coldplay (COLDPLAY!) verslagen op de MTV Awards, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dieptepunt van het jaar, deze plaat.
Ja hallo, MTV! Net of iemand dat nog serieus neemt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ze heeft Coldplay (COLDPLAY!) verslagen op de MTV Awards, ik bedoel maar.
Ja nou nee, nu niet meer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, MTV! Net of iemand dat nog serieus neemt...
Da's dan wel weer strakquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat doen Coldplay en Pink in 1 categorie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beste single geloof ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat doen Coldplay en Pink in 1 categorie?
Ohja, die ook. Ze delen de eerste plaats, met inderdaad nog 'n paar andere platen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een van de vele, met Beyonce op 1.
Absoluut !quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Wat 'n zon ineens!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, MTV! Net of iemand dat nog serieus neemt...
Hayyquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut !![]()
Avond Michiel en rest
Voor de basketbal-fans: http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=v&fn=BOPPESLACH24NOV08.wmv
Vanaf 4:20 is het mooi... Prachtige steal van Torey Thomas, de score van Rogier en het publiek incl. spelers helemaal los. Fantastisch
Dat is balen ja! maar goed studie/school is natuurlijk ook erg belangrijk. Bij de eerst volgende training/wedstrijd er gewoon lekker vol tegenaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hayy
Oh ik heb al anderhalve week niet gebasketbald en zou vanavond weer trainen, maar ik moet leren (as usual).
Mmja. Ik zit erover te denken er af te gaan. Tijdgebrek ten top.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is balen ja! maar goed studie/school is natuurlijk ook erg belangrijk. Bij de eerst volgende training/wedstrijd er gewoon lekker vol tegenaan.
Blokker, Mediamarkt, dat soort winkels?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:Maria met dr mooie stem
![]()
niemand weet hoe je aan disco-lampjes komt?
Ik kan helaas helemaal niet, was anders graag mee gegaan!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja heh...ik wil alles goed doen, dus op alles voorbereid zijn... Sander gaat zelf proberen met 3FM contact te leggen of hij in of bij het glazen huis zn zegje mag doen...dus om zn eigen sessie te verkopen!!!!
Jammes dat ik alle dagen overdag moet werken (inclusief de zondag) maar als het even kan wil ik savonds een keertje kijken bij t glazen huis...ga je mee Bren
Zulke spullen kun je prima huren volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
niemand weet hoe je aan disco-lampjes komt?
Mijn laatste training is ook alweer vorige week zondagquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hayy
Oh ik heb al anderhalve week niet gebasketbald en zou vanavond weer trainen, maar ik moet leren (as usual).
neeh lieverd profesionele lampjes haal je vast niet bij de Blokkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Blokker, Mediamarkt, dat soort winkels?
Nah je hebt er soms best toffe discodingen. En nee daarmee bedoel ik niet zoiets:quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh lieverd profesionele lampjes haal je vast niet bij de Blokker
dus een bedrijf mailen of ze me willen sponseren?... Ik dacht eerst hier maar ff proberen, misschien heeft iemand dit soort dingen ook thuis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke spullen kun je prima huren volgens mij
Ook leuk als sponsoring misschien
nouw bij mijn Blokker kan je alleen lampjes/peertjes en goedkope sprietjeslampen halen..oh jah en lava-lampenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nah je hebt er soms best toffe discodingen. En nee daarmee bedoel ik niet zoiets:
[ afbeelding ]
Je moet toch ook geluidsapparatuur hebben? Verlichting heb je nog kans dat iemand dat thuis heeft staan, maar beetje professioneel geluid wordt toch wat lastiger lijkt mequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
dus een bedrijf mailen of ze me willen sponseren?... Ik dacht eerst hier maar ff proberen, misschien heeft iemand dit soort dingen ook thuis.
*gaat ff loeren op google*
Dan heb jij een kutBlokker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw bij mijn Blokker kan je alleen lampjes/peertjes en goedkope sprietjeslampen halen..oh jah en lava-lampen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch ook geluidsapparatuur hebben? Verlichting heb je nog kans dat iemand dat thuis heeft staan, maar beetje professioneel geluid wordt toch wat lastiger lijkt me
En genoeg bedrijven die dat wel hebben
Dat is minder.. wel herkenbaar want ik had op een gegeven moment ook eigenlijk geen tijd meer voor de voetbaltrainingen. Ben toen ook maar gestopt want de studie vond ik toen toch wat belangrijker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mmja. Ik zit erover te denken er af te gaan. Tijdgebrek ten top.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mag in 'n stukje mee in de tijdmachine? 4 Minuten verder in de toekomst, alstublieft. Bedankt.
quote:Q-music wil nog een gevestigde deejay naam erbij, Gerard Ekdom zou een mogelijke kandidaat zijn voor de ochtend.
- Giel Beelen gaat ook het Glazen Huis in om zijn imago weer te verbeteren en op te vijzelen.
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De geruchten op radio.nl.. ze blijven "mooi"
[..]
weet niet wie de eigenaar is van programma arbeidsvitaminen, anders is het best een optie om het naar een andere zender te doen en daar weer de volle 3 uur te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou een bijzonder groot verlies zijn voor 3FM.. zo'n gat vul je ook niet meer op. Michiel zit voorlopig nog lekker bij de NPS/3FM voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..
iemand die overdags niet luisterdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam de MH aanvragen?! Hoe dom ben je dan...
Dat zou echt jammer zijn! AV hoort gewoon op 3FM thuis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet niet wie de eigenaar is van programma arbeidsvitaminen, anders is het best een optie om het naar een andere zender te doen en daar weer de volle 3 uur te doen.
net als Ekdomquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou echt jammer zijn! AV hoort gewoon op 3FM thuis.![]()
Imago opvijzelen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Imago opvijzelen?Dat lukt niet door een paar daagjes Glazen Huis. Dat begint met het NIET draaien van al die crap die nu tussen 6 en 10 de ether in geslingerd wordt. En ook bij het niet zo onecht enthousiast zijn over de zoveelste kutkoter die door z'n ouders op het podium geduwd wordt (dat kind van vanochtend). En dat gaat verder met het niet de hele tijd aandacht besteden aan je vriendin zonder dat je daarover duidelijkheid wil geven. Als je een plaatje voor je 'liefje' wil draaien doe je dat maar lekker thuis. En dan zou ik die eigengeilerij met z'n idiote Giel-edits nog bijna
.
He, mij wordt ook nooit iets verteld! Waar ga ik heen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..
Staat ook ALS.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, mij wordt ook nooit iets verteld! Waar ga ik heen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi zitten waar je nu zit... en zeg dat ook maar tegen Ekdomquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ekdom moet gewoon 1ste uur terugpikken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi zitten waar je nu zit... en zeg dat ook maar tegen Ekdom
He-le-maal nergens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imago opvijzelen?Dat lukt niet door een paar daagjes Glazen Huis. Dat begint met het NIET draaien van al die crap die nu tussen 6 en 10 de ether in geslingerd wordt. En ook bij het niet zo onecht enthousiast zijn over de zoveelste kutkoter die door z'n ouders op het podium geduwd wordt (dat kind van vanochtend). En dat gaat verder met het niet de hele tijd aandacht besteden aan je vriendin zonder dat je daarover duidelijkheid wil geven. Als je een plaatje voor je 'liefje' wil draaien doe je dat maar lekker thuis. En dan zou ik die eigengeilerij met z'n idiote Giel-edits nog bijna
. Hebben Veenstra en Ekdom dat nodig? NEE! En die worden (daardoor?) stukken meer gewaardeerd dat die petjosti.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp trekt de kassa en pakt pistolen en doet mee
Welke versie is dat, niet gehoord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de versie die Ekdom vanochtend draaide vond ik ook leuk
de uruzgan versie met heeeeel veel schieten en aan het eind vuurwerkquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Welke versie is dat, niet gehoord.
Whehehe. Ik doe 't net andersom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje Zet iTunes weer aan.
Over een kwartier radio weer aan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de uruzgan versie met heeeeel veel schieten en aan het eind vuurwerk
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké toch maar iets eerder radio weer aan.
Ik vind die nooit geslaagdquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ligt 't aan mij, of zijn er meer mensen die de "Serious Comedy Week" niet echt geslaagd vinden?
ik euh vind het ook niet zo eigenlijk...van mij mochten ze twee weken lang kaartjes voor Ilse weggevenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ligt 't aan mij, of zijn er meer mensen die de "Serious Comedy Week" niet echt geslaagd vinden?
Hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je dat er NERGENS op de site van 3FM staat van welke tot welke datum SR is
ja promotioneel is dat niet heel sterk, misschien komt het nog.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je dat er NERGENS op de site van 3FM staat van welke tot welke datum SR is
het heeft tot nu toe geen glimlach op mijn gezicht kunnen tonen die 2 minuten stukjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mja. Erg kort inderdaad. En ik zie 't ook liever op tv.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind die nooit geslaagd. Heb twee keer iets leuks gehoord, maar er worden zulke korte stukjes uitgezonden dat je zelfs daarvan nauwelijks kunt genieten.
oh dat had ik idd niet gevondenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier
Maar iets prominenter had best gemogen...
Fascination
quote:De reiskosten die je maakt per trein worden vergoed en je krijgt als dank voor je inzet een Serious Request t-shirt. Het callcenter zorgt ter plekke voor uitleg, de aanvragen van de plaatjes zijn heel eenvoudig te verwerken op de computer. Ook wordt er voor lunch, avondeten en drankjes gezorgd.
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik euh vind het ook niet zo eigenlijk...van mij mochten ze twee weken lang kaartjes voor Ilse weggeven
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het heeft tot nu toe geen glimlach op mijn gezicht kunnen tonen die 2 minuten stukjes
ilsequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?![]()
ik wil ze graag "krijgen"quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?![]()
Jajoh, ga me nog meer demotiveren.quote:
Nog 20 paginas gedicht schrijven ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jajoh, ga me nog meer demotiveren.
Natuurkunde leren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog 20 paginas gedicht schrijven ?
kom op Noor!! je kan het!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurkunde leren.
En oja, vergeten: dan moet ik het nog een keer doorlezen omdat ik het anders niet onthoud. 120 pagina's dus nog.
Oprechte excusesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
JA! Ik wil No Doubt op PINKPOP.
En Arctic Monkeys. En Kings Of Leon. En Killers. En Kaiser Chiefs (d'oh). En en en en en en aaaah ik heb er zo veel zin in, maar het duurt nog zo lang.
Michiel, ik was net van mijn ik-heb-zin-in-Pinkpop-praatjes af, begin jij er weer over.
Radio BemBemquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
van harte met oma boriszquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio BemBem![]()
Zo net terug van Oma. Ze is 79 geworden
.
gefeli met je omiquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio BemBem![]()
Zo net terug van Oma. Ze is 79 geworden
.
je moet Stash aanvragenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil requestje doen , maar kom niet op de naam en bandnaam
is belgisch bandje , is liedje met arcordeon en zwaar belgisch accent , iets met fantastisch toch
Eva.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
hebbes eva de roovere - Fantastig Toch
De Fixkes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil requestje doen , maar kom niet op de naam en bandnaam
is belgisch bandje , is liedje met arcordeon en zwaar belgisch accent , iets met fantastisch toch
Anthem ontstaat altijd op dag 2 of 3, die moet je niet opleggen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur welke plaat het SR-anthem moet worden? Ik heb eigenlijk nog geen idee...
Die plaat moet nu nog niet uit zijn. Dat moet gedurende SR vanzelf ontstaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur welke plaat het SR-anthem moet worden? Ik heb eigenlijk nog geen idee...
Als het maar niet dat treurige nummer wordt van Novastar dat hij in opdracht van Giel geschreven heeft.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hoor je hopelijk nog wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die plaat moet nu nog niet uit zijn. Dat moet gedurende SR vanzelf ontstaan.
Ik zou Sander eerst terugmailen met de vraag wat hij aan apparatuur nodig heeft en wat zijn minimale eisen daaraan zijn. Het gaat dan met name om de audio-apparatuur, aan licht zal hij (denk ik) niet zo veel eisen hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Er moeten denk ik nog wel even een paar 'randvoorwaarden' zijn:
- ik ben als DJ gewend om alleen mijn muziek mee te hoeven nemen. Kortom:ik neem zelf geen geluids- en lichtapparatuur mee naar optredens. Dewinnaar zal hier dus zelf voor moeten zorgen en dat moet dan wel aanbepaalde minimum eisen voldoen.
ik weet niet hoe dat werkt hoor, maar de meeste cafe's hebben toch wel disco-lampjes? En stel dat de hoogste bieder dat niet heeft, waar kom je dan aan lampjes? heeft iemand thuis nog zn disco-instalatie staan die dan evt geleend kan worden?
3FM heeft inmiddels ook toegestemd met deze aktie, en ik krijg binnenkort te horen hoe ik het moet gaan promoten enzo
*knaag*
*wauw* ik ga m meteen mailenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zou Sander eerst terugmailen met de vraag wat hij aan apparatuur nodig heeft en wat zijn minimale eisen daaraan zijn. Het gaat dan met name om de audio-apparatuur, aan licht zal hij (denk ik) niet zo veel eisen hebben.
Als je dat dan vervolgens aan mij doormailt kan ik kijken of ik daar misschien nog een deel van kan regelen en of ik anders adressen voor je heb van (verhuur)bedrijven die dat mogenlijk een dagje gratis uit willen lenen.
Deze reeks zal lekker uit zijn voegen barsten denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
hopelijk kan fok de duizenden extra posts aan en stottert het niet zoals afgelopen dagen.
Ja dat klopt maar dat kan ook een plaat zijn die nu al uit is... vorig jaar waren de Wombats ook al uit volgens mij...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die plaat moet nu nog niet uit zijn. Dat moet gedurende SR vanzelf ontstaan.
Mjah, 'k kan niets beloven want ik heb zelf niet al te veel (in ieder geval geen platenspelers), maar zoals ik al zei kan ik in ieder geval kijken hoe ver ik kom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*wauw* ik ga m meteen mailen
gingen gemiddeld 2500 posts per dag dat zijn 8 topics op een dagquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze reeks zal lekker uit zijn voegen barsten denk ik.
De 1000 wordt nog wel gehaald.
Daar ben ik ook bang voor... sowieso de horror van Giel in het huisquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het maar niet dat treurige nummer wordt van Novastar dat hij in opdracht van Giel geschreven heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gingen gemiddeld 2500 posts per dag dat zijn 8 topics op een dag
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat ze mensen de kans geven die er nog nooit in hebben gezeten: Annemieke, Domien, Paul of Rudy
3FM kennende zou zo'n plaat meteen kapotgedraaid worden, dus die kunnen we dan over een maand niet meer aanhorenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat kan ook een plaat zijn die nu al uit is... vorig jaar waren de Wombats ook al uit volgens mij...
jah jah je zal kijken wat je voor me kan doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k kan niets beloven want ik heb zelf niet al te veel (in ieder geval geen platenspelers), maar zoals ik al zei kan ik in ieder geval kijken hoe ver ik kom.
harddisk storingquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
wow...ik werd net zomaar van men puter gegooid....toen alles weer was opgestart zei ie dat ie last had van een BlueScreen...wasda
Turbopostenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gingen gemiddeld 2500 posts per dag dat zijn 8 topics op een dag
Be our guestquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Brennel het volgende:
Mag ik zo het nieuwe topic openen? Moeten jullie wel even geduld hebben hoor
anders heb ik ook nog wel iemand in mijn msn die bij audio verhuur werkt in utrecht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah jah je zal kijken wat je voor me kan doen
tuurlijk Bren!!! begin maar vast met plakken enzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Brennel het volgende:
quote:
Je kan m nu al helemaal klaarzetten tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Brennel het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk Bren!!! begin maar vast met plakken enzo![]()
![]()
* muisje-eliza zegt Brenda opend straks nieuw topic
Ja, maar dan ook echtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah jah je zal kijken wat je voor me kan doen
Goed dat ik het leesquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Brennel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |