quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Smoesjes. De man droomt het nog. Of wie is zij dan. Winkler Prins deel XIV?
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.quote:
Slash natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan? Ik denk namelijk altijd mee, maar weet nooit een te raden..
Da's niet des on_air'squote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Tja, hij heeft volgens mij ook een keer de finale gewonnen terwijl hij midden in Parijs stond, dus het zou geen excuus moeten zijn.quote:
idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander, mss kun je buiten de uitzending ff vragen hoe 't gisteren ging. De gemiddelde luisteraar heeft dat namelijk gisteren wèl gehoord.
Amazed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Large hadron collider? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk... PI vergeten...
Door een edit? Wat is het excuus? Waar ging het mis?
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Liever Timurquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaaa!!! DE COEN EN SANDER SHOW!!!
Ik ben blij!
Ik mis de dwang en de controle. De directe afstraffing.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...
Is een directe link naar de programmering in de OP trouwens een praktisch idee,
of ben ik dan te lui en moet ik maar zelf op de site gaan zoeken?
Diepgaand onderzoek vereist dit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.
Waar denk je dat ik mee bezig wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
quote:[3FM # 527] Let the titties bounce! :9
[3FM #579] Ik snap er geen bal meer van!
[3fm #588] Functioneel Naakt
[3FM #595] Weekend, Vakantie, Bring it on.
[3FM #607] Dramaandag continues...
[3FM #612] Klaar voor het weekend
[3FM #620] Opvoeding & Cultuur
[3FM #630] Het zonnigste topic sinds tijden!
[3FM #643] Alles uit behalve de radio!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig was![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Hormonen. Doe mij maar stabiliteit. Stemmingsgewijs that is.
Ach wat ik me kan herinneren kan jij daar nooit zo heel erg veel moeite mee hebben...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef on_air het volgende:
Ik mis de dwang en de controle. De directe afstraffing.
Met dwang en afstraffing? Nee, geen moeite mee. Leer je vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ach wat ik me kan herinneren kan jij daar nooit zo heel erg veel moeite mee hebben...
Of zoiets met bijzonder weinig moeite voor elkaar zien te krijgen dan.
Anyhow. Oi
Vond programmeering wel een handige, maar da's eigenbelang. Ben zelf een ramp met programmering info, kan nooit onthouden wie wat wanneer de herrie verantwoordelijke is..
Then again, sochtends in de auto is het dan weer altijd dezelfde.
Goh, dacht dat jij zo hardleers wasquote:
PI.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef HighLander het volgende:
[..]
Goh, dacht dat jij zo hardleers was
Naja en die tijdstippen onthouden is al te lastig
zie je wel, je bent toch een kloon van tongquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef borisz het volgende:
Userstats van borisz
Totaal aantal posts: 8861
Totaal aantal topics geopend: 57
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 2861 keer
Meest gebruikte posticon: - 5290 keer
JA! Daar kom ik GODVERDOMME net vandaan.quote:
Vervelend onderwerp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:56 schreef on_air het volgende:
#612 ging over Harries, Jopen, Jetsers... werd afgeleid.
Ik heb wel een normaal slaapritme hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je wel, je bent toch een kloon van tong
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef on_air het volgende:
[..]
JA! Daar kom ik GODVERDOMME net vandaan.
Ow. Zomaar willekeurigquote:Anyway, ik ga ook maar weer wat pleinen in Amsterdam bezoeken.
. - 831 keer
I wouldn't have believed it was even possible!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef on_air het volgende:
Ben niet hardleers! Alleen wat recalcitrant soms.
En trouwens, heden ten dage ben ik veel leuker dan dat ik was.
HLquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
I wouldn't have believed it was even possible!![]()
Dus dan houd ik het maar op puur ongeloof van verbazing..
Iig tot ik je weer es volstrekt onverwacht tegenkom.
Anyhow, groeten, moet de hort weer op.
en je computer doet het vast ook beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel een normaal slaapritme hoor
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en je computer doet het vast ook beter
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen hebben we trouwens een hele nieuwe computerde ouwe mag na vijf jaar trouwe dienst verder op zolder reservecomputer spelen
.
Die nieuwe computer is tenminste nieuw en werkt snel en kan ik weer normaal op gamen of een beetje website bezoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:22 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lol
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt haar stem verpest dat hele nummer.
Ik ben dom, waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef borisz het volgende:
Userstats van borisz
Totaal aantal posts: 8861
Totaal aantal topics geopend: 57
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 2861 keer
Meest gebruikte posticon: - 5290 keer
Ja ik vind het liedje ook wel leuk, maar haar stem echt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben dom, waar kan je dat zien?
Ik had niet anders verwacht. Dankquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komen(niet alleen in dit topic hoor
)
http://www.piles.nl/fok/
- 887 keer
Ja, heerlijk. Wat 'n zon ineens!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Groninger ! was weer een lekker dagje in de stad of niet dan
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk moet ik nog boodschappen doen, want ik heb geen eten in huis... Aangezien de gevoelstemeratuur hier 3 graden is, denk ik da'k maar voor de vrienden van thuisbezorgd.nl ga.
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoepquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.
Om 15.10 ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand hoe laat Coen weer bij de 3FM-studio was vandaag?
Oosters, fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoep
Oeh. Mooi!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Brennel het volgende:
Oh, dit fotootje van gisterochtend wil ik nog even met jullie delen:
[ afbeelding ]
quote:
*zoekt doek om cola op te ruimenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Sersjee het volgende:
*zoekt glas om richting ceiling te raisen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |