I wouldn't have believed it was even possible!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef on_air het volgende:
Ben niet hardleers! Alleen wat recalcitrant soms.
En trouwens, heden ten dage ben ik veel leuker dan dat ik was.
HLquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
I wouldn't have believed it was even possible!![]()
Dus dan houd ik het maar op puur ongeloof van verbazing..
Iig tot ik je weer es volstrekt onverwacht tegenkom.
Anyhow, groeten, moet de hort weer op.
en je computer doet het vast ook beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel een normaal slaapritme hoor
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en je computer doet het vast ook beter
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen hebben we trouwens een hele nieuwe computerde ouwe mag na vijf jaar trouwe dienst verder op zolder reservecomputer spelen
.
Die nieuwe computer is tenminste nieuw en werkt snel en kan ik weer normaal op gamen of een beetje website bezoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:22 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Als je hem nu al als reserve aanwijst, verwacht je ook veel van de nieuwe ofniet. lol
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt haar stem verpest dat hele nummer.
Ik ben dom, waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef borisz het volgende:
Userstats van borisz
Totaal aantal posts: 8861
Totaal aantal topics geopend: 57
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 2861 keer
Meest gebruikte posticon: - 5290 keer
Ja ik vind het liedje ook wel leuk, maar haar stem echt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zingt zo overdreven hees.. verder vind ik het liedje wel aardig.
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben dom, waar kan je dat zien?
Ik had niet anders verwacht. Dankquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Die vraag heb ik vandaag al een keer of 6 voorbij zien komen(niet alleen in dit topic hoor
)
http://www.piles.nl/fok/
- 887 keer
Ja, heerlijk. Wat 'n zon ineens!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Groninger ! was weer een lekker dagje in de stad of niet dan
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk moet ik nog boodschappen doen, want ik heb geen eten in huis... Aangezien de gevoelstemeratuur hier 3 graden is, denk ik da'k maar voor de vrienden van thuisbezorgd.nl ga.
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoepquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Als je eenmaal de goede restaurants gevonden hebt, is er niets mis mee.
Om 15.10 ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand hoe laat Coen weer bij de 3FM-studio was vandaag?
Oosters, fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zit een hele puike Oosterse tent tussen, dus die verwacht ik zometeen hier op de stoep
Oeh. Mooi!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Brennel het volgende:
Oh, dit fotootje van gisterochtend wil ik nog even met jullie delen:
[ afbeelding ]
quote:
*zoekt doek om cola op te ruimenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Sersjee het volgende:
*zoekt glas om richting ceiling te raisen*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |