Dat is minder.. wel herkenbaar want ik had op een gegeven moment ook eigenlijk geen tijd meer voor de voetbaltrainingen. Ben toen ook maar gestopt want de studie vond ik toen toch wat belangrijker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mmja. Ik zit erover te denken er af te gaan. Tijdgebrek ten top.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mag in 'n stukje mee in de tijdmachine? 4 Minuten verder in de toekomst, alstublieft. Bedankt.
quote:Q-music wil nog een gevestigde deejay naam erbij, Gerard Ekdom zou een mogelijke kandidaat zijn voor de ochtend.
- Giel Beelen gaat ook het Glazen Huis in om zijn imago weer te verbeteren en op te vijzelen.
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De geruchten op radio.nl.. ze blijven "mooi"
[..]
weet niet wie de eigenaar is van programma arbeidsvitaminen, anders is het best een optie om het naar een andere zender te doen en daar weer de volle 3 uur te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou een bijzonder groot verlies zijn voor 3FM.. zo'n gat vul je ook niet meer op. Michiel zit voorlopig nog lekker bij de NPS/3FM voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..
iemand die overdags niet luisterdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam de MH aanvragen?! Hoe dom ben je dan...
Dat zou echt jammer zijn! AV hoort gewoon op 3FM thuis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet niet wie de eigenaar is van programma arbeidsvitaminen, anders is het best een optie om het naar een andere zender te doen en daar weer de volle 3 uur te doen.
net als Ekdomquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou echt jammer zijn! AV hoort gewoon op 3FM thuis.![]()
Imago opvijzelen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Imago opvijzelen?Dat lukt niet door een paar daagjes Glazen Huis. Dat begint met het NIET draaien van al die crap die nu tussen 6 en 10 de ether in geslingerd wordt. En ook bij het niet zo onecht enthousiast zijn over de zoveelste kutkoter die door z'n ouders op het podium geduwd wordt (dat kind van vanochtend). En dat gaat verder met het niet de hele tijd aandacht besteden aan je vriendin zonder dat je daarover duidelijkheid wil geven. Als je een plaatje voor je 'liefje' wil draaien doe je dat maar lekker thuis. En dan zou ik die eigengeilerij met z'n idiote Giel-edits nog bijna
.
He, mij wordt ook nooit iets verteld! Waar ga ik heen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ekdom echt weg gaat.. Dan is 3FM niet meer zo leuk, en als veenstra ook weg gaat al helemaal niet meer..
Staat ook ALS.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, mij wordt ook nooit iets verteld! Waar ga ik heen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi zitten waar je nu zit... en zeg dat ook maar tegen Ekdomquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ekdom moet gewoon 1ste uur terugpikken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij blijft maar mooi zitten waar je nu zit... en zeg dat ook maar tegen Ekdom
He-le-maal nergens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imago opvijzelen?Dat lukt niet door een paar daagjes Glazen Huis. Dat begint met het NIET draaien van al die crap die nu tussen 6 en 10 de ether in geslingerd wordt. En ook bij het niet zo onecht enthousiast zijn over de zoveelste kutkoter die door z'n ouders op het podium geduwd wordt (dat kind van vanochtend). En dat gaat verder met het niet de hele tijd aandacht besteden aan je vriendin zonder dat je daarover duidelijkheid wil geven. Als je een plaatje voor je 'liefje' wil draaien doe je dat maar lekker thuis. En dan zou ik die eigengeilerij met z'n idiote Giel-edits nog bijna
. Hebben Veenstra en Ekdom dat nodig? NEE! En die worden (daardoor?) stukken meer gewaardeerd dat die petjosti.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp trekt de kassa en pakt pistolen en doet mee
Welke versie is dat, niet gehoord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de versie die Ekdom vanochtend draaide vond ik ook leuk
de uruzgan versie met heeeeel veel schieten en aan het eind vuurwerkquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Welke versie is dat, niet gehoord.
Whehehe. Ik doe 't net andersom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje Zet iTunes weer aan.
Over een kwartier radio weer aan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de uruzgan versie met heeeeel veel schieten en aan het eind vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |