quote:
Dan post ik ook weer fanatiek mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Wat zal het weer druk worden met de SR topics hier..
Een van de vele, met Beyonce op 1.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dieptepunt van het jaar, deze plaat.
ja heh...ik wil alles goed doen, dus op alles voorbereid zijn... Sander gaat zelf proberen met 3FM contact te leggen of hij in of bij het glazen huis zn zegje mag doen...dus om zn eigen sessie te verkopen!!!!quote:
En ze heeft Coldplay (COLDPLAY!) verslagen op de MTV Awards, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dieptepunt van het jaar, deze plaat.
Ja hallo, MTV! Net of iemand dat nog serieus neemt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ze heeft Coldplay (COLDPLAY!) verslagen op de MTV Awards, ik bedoel maar.
Ja nou nee, nu niet meer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, MTV! Net of iemand dat nog serieus neemt...
Da's dan wel weer strakquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat doen Coldplay en Pink in 1 categorie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beste single geloof ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat doen Coldplay en Pink in 1 categorie?
Ohja, die ook. Ze delen de eerste plaats, met inderdaad nog 'n paar andere platen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een van de vele, met Beyonce op 1.
Absoluut !quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Wat 'n zon ineens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |