flikker deze is uit je databasequote:
Je vergeet 'aktie'-> 'actie'.quote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sjeez, veel rare zinnen en typfouten. het is dat het voor een goed doel is... bij deze nog een rits aanpassingen naast de aanpassingen die morpheus_at_work al maakte.
Hoezoquote:Op maandag 24 november 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
flikker deze is uit je database
[3FM #864] All I Wanna Do Is...
quote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Met de edit van maw ik ook nog even wat verbeteren:
- aanpassingen van cygnusx er ook tussen geplakt, met opnieuw wat dingen die mij iets meer aanspreken -
"DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
We veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je hier veel geld voor over hebt; de gehele opbrengst gaat naar de komende actie van Serious Request, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in aantal, maar ook in omvang toenemen, neemt het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten korte of zelfs lange tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd en geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld zoals honger, ziektes, agressie en seksueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbare slachtoffers met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook voordat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze actie waarbij drie 3FM DJ's op het plein in Breda, terwijl ze niets eten, een week lang radio maken om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze actie opgezet.
Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige actie!
Hoe meer geld je hiervoor over hebt, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met onder andere voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft één voorwaarde: bieden vanaf 200 euro."
heb er al eenquote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
MAW dat moet je lief aan die jongen vragen
Ehm... vermeld dan de juiste titel. Het topic dat eruit moet is '[3FM #864] Wie wordt de eerste??'.quote:Op maandag 24 november 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neemt het plaatsje in van het topic 864 die wel gevuld is
had wel jullie hints nodigquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... vermeld dan de juiste titel. Het topic dat eruit moet is '[3FM #864] Wie wordt de eerste??'.
[edit]
Ah, je had het zelf al door.
goed je best doen hehquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
Ga Vorm een kusje gevenquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hopelijk gaat Giel ook het glazen huis in
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurkundequote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelatingquote:
ga jij lekker lopen in de vrieskouquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
nunspeet is niet zo heel erg ver weg.
Tja ik ben meer van de economiequote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelating
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakjequote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga jij lekker lopen in de vrieskou
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leukquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
lopen schatjequote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakje
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaanquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gavenquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leuk
quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lopen is niets mis mee , is goed voor je
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doelquote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg het dan...in de kou in het donker is nunspeet best verweg
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gaven
Nu hebben we tenminste genoeg cases voor de komende jarenquote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaan
quote:Op maandag 24 november 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doel
praktijk wijst toch uit dat we er geen donder mee doen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.
Als een echte vliuchteling.quote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hoge kwaliteit verbinding!
Zal wel via VoIP gaan, via UMTS of HSDPA.
GS vond ik altijd wel leuk maar de eindexamen onderwerpen waren vreselijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.
neeh! heb je dat niet gelezen op 3fmquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kon je dit jaar eigenlijk stemmen op 3fm dj's voor het glazen huis?
quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..![]()
Dank je! post had ik dus toch gemist.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Morgen vrij![]()
![]()
![]()
okequote:Op maandag 24 november 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], smorgens om 3:00 uur begonnen en 12 uur aankomen in amsterdam
jammer genoeg nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
'n Echte fan hoort dat te weten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Echte fan hoort dat te weten.
Ik heb het idd gemist, vroeg het met opeens zo afquote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.
waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:Hans en Eliza
![]()
Ben nog steeds bezig m`n iTunes playlist op m`n nieuwe laptop uit te breiden. Wie heeft nog tips voor goede cd`s/tracks?
't Was al bekend dat er niet gestemd kon worden, dus dat had 'ie toch kunnen weten?quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.
Ooit wel is zinvolle informatie tussen 6 en 9 gehoordquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Was al bekend dat er niet gestemd kon worden, dus dat had 'ie toch kunnen weten?
Ja, maar ik luister niet naar Giel.quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit wel is zinvolle informatie tussen 6 en 9 gehoord
Raphael Saadiq - The Way I See It.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
Ben nog steeds bezig m`n iTunes playlist op m`n nieuwe laptop uit te breiden. Wie heeft nog tips voor goede cd`s/tracks?
Wat me zo te binnen schiet: The Beatles, Bruce Springsteen, Eels, Tori Amos, Sting.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:Hans en Eliza
![]()
heb je al iets klaar voor mequote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, de stats zijn weer op orde als het goed is. Eindelijk![]()
Als jullie nog graag bepaalde stats willen zien, dan roept u maar
Maakt niet zoveel uit, gewoon naar een hoop goede muziekquote:
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je al iets klaar voor me
Typisch verloop zegquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
Post per uur in % in deze reeks:
[ afbeelding ]![]()
oh zo!quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, gewoon naar een hoop goede muziek
Als het maar geen hardcore/hardhouse is. Eigenlijk gewoon naar albums van de afgelopen 15 jaar ofzo die iedereen zou moeten hebben
Whehehe. Duidelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
Heb het gelijk gedaan toen je het vroegquote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
euh een mix van Sandstorm?...of had ik allang op youtube moeten kijken
quote:Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het gelijk gedaan toen je het vroeg![]()
De vorige keer dat er iemand van Ziggo bij Radar was viel een paar minuten na de uitzending het internet in half Nederland uit... dat gaat nog wat worden zometeen!quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Ziggo Ziggo Ziggo... Tsjonge jonge wat een drama. Er zit weer zo'n meneer van Ziggo bij Radar maar het is niet best.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat me zo te binnen schiet: The Beatles, Bruce Springsteen, Eels, Tori Amos, Sting.
Check thepiratebay.org en zoek daar op discography + eventueel artiestennaam.
ja ben ik maar krijg niet altijd mail van ze als er wat nieuws isquote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel geabonneerd zou zijn op het kanaal
Oh nee, das waarquote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ja ben ik maar krijg niet altijd mail van ze als er wat nieuws is
dank je schatquote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, das waar
Zal het voortaan netjes melden
aantal posts per maand gezien door de tijdquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
wel toepasselijk als je 7 maanden weg gaat: why don`t we break up?![]()
Giel kom naar huus want de varkens staan op springenquote:Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb lekker een klassiek nummertje gerequest
quote:Op maandag 24 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aantal posts per maand gezien door de tijd, eventueel configureerbaar per user
of begin de dagquote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel kom naar huus want de varkens staan op springen
Hehehe. Dat heb je soms. Dat had ik ook met Love Lockdown.quote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bij nader inzien vind ik dit toch ook wel n leuk liedje
Is zeker een spelletjequote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen ze je weer spreken, doe je net alsof je paultje pils bent
quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
nulneigienulneigieeendriedriezes
jah een hele leuke popkwis en je wint minimaal een metmichielinbadeendquote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik bel wel een andere keer, moet je dan een spelletje doen ?
ja , wie is de eend.quote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik bel wel een andere keer, moet je dan een spelletje doen ?
oh jaquote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verkeerde stoomboot. Het moet natuurlijk wel Pakjesboot 12 zijn.
oh dan ga ik welluus bellen en dan zeggen PRIJZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah een hele leuke popkwis en je wint minimaal een metmichielinbadeend![]()
Haha, we houden de berichten scherp in de gaten. Dat wordt morgen weer lachen met de collega's die Ziggo als provider hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vorige keer dat er iemand van Ziggo bij Radar was viel een paar minuten na de uitzending het internet in half Nederland uit... dat gaat nog wat worden zometeen!
als je vanaf vandaag gaat meten omdat het *officieel* begonnen is ben je niet te vroegquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is alvast begonnen met een gebeurtenissen-logboek over Serious Request @ 3FMFan...
Of ben ik daar een beetje vroeg mee?
kan niet vroeg genoeg, bouw gelijk een moderator functie in of mensen die berichten kunnen accoderenquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is alvast begonnen met een gebeurtenissen-logboek over Serious Request @ 3FMFan...
Of ben ik daar een beetje vroeg mee?
Ik doe 't liever andersom, dus eerst laten plaatsen door bezoekers en later verwijderen als 't onzin is.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan niet vroeg genoeg, bouw gelijk een moderator functie in of mensen die berichten kunnen accoderen
ohquote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vast niet, michiel leest hiermee, als je nou michiel fan zou zijn ipv giel
Jij wilde je request nog horen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh
MICHIEL KAP ES MET DAT KUTMIKA
Mwah, vind dit onderwerp best leuk. Over lenzen enzo.quote:
Je had gisteren mee moeten doen met het experiment van Bart.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Noortje. het volgende:
En ik heb een massage nodig, iemand?
Je valt iig op mannenquote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
ben ik wel n verdomd goed omgebouwde
waar ligt dat?quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Gaan er van hier nog mensen op 18 december naar Desmet?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
ben ik wel n verdomd goed omgebouwde
Viva La Vidaquote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kreeg ook net het mailtje van 3voor12. Moet me toch nog eens bedenken wat ik de beste plaat van het jaar vind...
Salute your solution van The Raconteurs? of was die van vorig jaar? of Viva La Vida??
waar stemmen jullie op?
In Amsterdam. Desmet is waar 3voor12Live wordt opgenomen. Op 18 december dus met de uitslag van de Song van het Jaar.quote:
ik zal wel een suiker-homow-oom hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dan was 't ook wel 'n duur grapje zeker?
Ik was dan ook echt enorm jaloers op die gozert die er gister was (serieus!)quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had gisteren mee moeten doen met het experiment van Bart.
En ik heb dit gestemd:quote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kreeg ook net het mailtje van 3voor12. Moet me toch nog eens bedenken wat ik de beste plaat van het jaar vind...
Salute your solution van The Raconteurs? of was die van vorig jaar? of Viva La Vida??
waar stemmen jullie op?
Kom maar hier met die rug, heb ooit cursus massage gehadquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt enorm jaloers op die gozert die er gister was (serieus!)
Ik kan zo'n massage echt gebruiken, constant last van mijn rug. En als ik het dan niet heb, zet iemand het raam achter me open. JA GEWELDIG, weer op te tocht.
Je kunt uit "maar" 200 nummers kiezen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
waar stemmen jullie op?
quote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Gestemd voor Song van het Jaar 2008:Fleet Foxes - White Winter Hymnal Gotye - Learnalilgivinanlovin Jack White & Alicia Keys - Another Way to Die Oasis - The Shock of the Lightning The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik heb dit gestemd:
* Coldplay - Viva La Vida
* Kings Of Leon - Sex On Fire
* Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
* Foo Fighters - Long Road To Ruin
* Hot Chip - Ready For The Floor
Heb je woensdag nog een plekje vrij?quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar hier met die rug, heb ooit cursus massage gehaden heeft heerlijk warme handen op dit moment
hoe laat wil jequote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je woensdag nog een plekje vrij?
oeh wat een geil lijstjequote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik heb dit gestemd:
* Coldplay - Viva La Vida
* Kings Of Leon - Sex On Fire
* Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
* Foo Fighters - Long Road To Ruin
* Hot Chip - Ready For The Floor
Ja nou die wilde ik er eigenlijk ook in doen, maar ik vind hun album, en zeker NMAB niet bij de beste van 2008 horen. Hoe geweldig ik ze ook vind.quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??
Long Road to Ruin had ik vorig jaar al in mn Top2007 gezet, dus die heb ik er maar buiten gelaten.
Never miss a beat? die is echt laaaaaaaaaaaaaaang niet zo goed dan de tracks in dat lijstjequote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??
quote:
Is ie ook niet, maar was benieuwd of Noortje's liefde voor de Kaiser Chiefs ook blind (of beter gezegd doof) maaktquote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Never miss a beat? die is echt laaaaaaaaaaaaaaang niet zo goed dan de tracks in dat lijstje
Blijkbaar niet dus! (Goed hč?)quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is ie ook niet, maar was benieuwd of Noortje's liefde voor de Kaiser Chiefs ook blind (of beter gezegd doof) maakt
quote:
quote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Renesite het volgende:
Tis tegenwoordig wel een beetje Timur FM geworden!
Dan ben ik toch zo gek nietquote:
Niets mis met Timur IMOquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Renesite het volgende:
Tis tegenwoordig wel een beetje Timur FM geworden!
Ja, maar heeft die gast geen leven? Ik kan mijn radio niet aanzetten. Toentertijd ipv. Ekdom, ik hoor hem al een hele tijd bij Stenders, afwisselend met soms Giel enzo, en vanmiddag bij Coen en Sander... Oh, vergeet ik de weekenden eventjes.quote:
Dat vind ik nou liefquote:
Dan kun je m nu weer uitzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Goed moment om de radio weer aan te zetten.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Timur krijgt mijn radio kuren.
ben `m net aan `t downloaden, samen met al het ander materiaal van de Foo`squote:
Sowieso The Curequote:Op maandag 24 november 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Oeh, wat is dit toch een bril-jan-te plaat![]()
![]()
Onjuist, moet in capsquote:Op maandag 24 november 2008 22:51 schreef Noortje. het volgende:
Am 3. Oktober 1990, dem Tag der deutschen Einheit, kontte Bundeskanzler Helmut Kohl Glückwünsche aus Deutschland und aus allen Teilen der Welt entgegennehmen. Der 'Kanzler der Einheit' und 'Architekt Europas', wie er in der Presse tituliert wurde, erhielt auch international das Prädikat, zu en wenigen Führungsgestalten der Weltpolitik zu gehören, denen die Hoffnungen auf ein neues kultiviertes Zeitalter anvertraut werden könnten. Seine Fernsehansprache zu diesem Tag überschrieb Helmut Kohl mit dem Satz: "Das deutsche Volk hat in freier Selbstbestimmung die Einheit und Freiheit Deutschlands vollendet." Und weiter: "Für mich ist dieser Augenblick einer der glücklichsten in meinem Leben", sagte der Kanzler, der die junge Generation aufforderte, die Chancen auf ein ganzes Leben in Frieden und Freiheit gut zu nutzen. Es dürfe nie vergessen werden, wem die Einheit Deutschlands zu verdanken sei, den 'aus eigener Kraft hätten wir es nicht geschafft.' Sein Dank an die Verbündeten und Freunde, an die Reformbewegungen in Mittel-, Ost- und Südosteuropa mündete in die Forderung ein, Solidarität zu üben und auch zu Opfern bereit zu sein. In einer Botschaft an alle Regierungen der Welt, mit denen das vereinte Deutschland Beziehungen unterhält, schrieb er: "Von deutschem Boden wird in Zukunft nur Frieden ausgehen." Die Erklärung des Kanzlers enthielt bereits Züge einer neuen Vision der Völkerverständigung, zu der auch die Bundesrepublik Deutschland ihren Beitrag leisten soll.
Even dat je het weet.
(Ik post echt nuttige dingen vandaag.)
quote:Op maandag 24 november 2008 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sowieso The Cure
Lullaby vind ik ook echt geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Onjuist, moet in caps. EINEN DEUTSCHE SCHALPLATTE EINZ!!!1!!11!!!
op dit moment is hij even de invaller van deze periode.quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar heeft die gast geen leven? Ik kan mijn radio niet aanzetten. Toentertijd ipv. Ekdom, ik hoor hem al een hele tijd bij Stenders, afwisselend met soms Giel enzo, en vanmiddag bij Coen en Sander... Oh, vergeet ik de weekenden eventjes.
Niet erg hoor, maar het is op den duur best wel... ja, bietje hutzellufde.
Erg moeilijk inderdaad. Keuzes..quote:Op maandag 24 november 2008 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Het is wel ontzettend moeilijk maar 5 platen uit te kiezen uit de lijst met weet-ik-veel hoeveel geweldige tracks.
dit is m`n lijstje geworden:
# Coldplay - Viva La Vida
# Killers - Human
# Kings Of Leon - Sex On Fire
# Sigur Ros - Gobbledigook
# Raconteurs - Salute Your Solution
M'n favoriet, tot nu toe, van de nieuwe EP. Erg fijne plaat.quote:
Die heeft de Coldplay smaak inderdaad goed te pakken.quote:Op maandag 24 november 2008 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
M'n favoriet, tot nu toe, van de nieuwe EP. Erg fijne plaat.![]()
Corton is dus goed bezig, vorige week draaide 'ie ook al Life in Technicolor II.
Nogal ja.quote:Op maandag 24 november 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg moeilijk inderdaad. Keuzes..
quote:
Helloquote:
ja zal dit jaar misschien wel overtroffen wordenquote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hello
Ik zit me helemaal blind te staren op de stats nu
Zie ik eind 2007 echt een gigantische piek in de postaantallen. Ik weet dat SR dan is, maar zoveel kon toch niet![]()
Wel dus![]()
19 december 2007: 2589
20 december 2007: 2519
21 december 2007: 2962
22 december 2007: 3727
23 december 2007: 4230
24 december 2007: 3148
Ziek is het gewoon
Daarbij hoort een nieuw topic , begin de dag met een topic ,begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen die lacht de hele dag , ja die lacht de hele dag.quote:
Ah, daar ook nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
@piles, je stats gaan nog niet helemaal goed
zie http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=8511
taal nazi`squote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Ik ben even aan het teruglezen en lig, als semi-taalnazi, meteen in een deuk. Iemand verbetert een heel stuk tekst en gooit er vervolgens een "is" uit, waar een "eens" verwacht wordt. Je zou ze toch tegen de muur zetten...
je aantallen per uur is misschien interessanter over een periode van 2 weken of over periode van 30 dagen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, daar ook nog niet
Die postaantallen van net ook niet helemaal
volgens mij was ik het een keer nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Ik ben even aan het teruglezen en lig, als semi-taalnazi, meteen in een deuk. Iemand verbetert een heel stuk tekst en gooit er vervolgens een "is" uit, waar een "eens" verwacht wordt. Je zou ze toch tegen de muur zetten...
Wie vrolijk kijktquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarbij hoort een nieuw topic , begin de dag met een topic ,begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen die lacht de hele dag , ja die lacht de hele dag.
ps iemand is onbepaald voornaamwoord enkelvoud, je gebruikt ze bij tegen de muur zetten, klopt ook taalkundig nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
sander is vorig jaar een botte lul geweest , heb 110 euro betaald voor een nummer die hij niet wilde draaienquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Brennel het volgende:
Hmm, Coen is dus de eerste DJ die het glazen huis in gaat. Nouja, beter dan Sander in ieder geval.
Je zal me niet gauw horen, maar zaken als is/eens en vooral het verkeerd spellen van namen kan en wil ik niet over m'n kant laten gaan. Het scheelt een hoop ergernis (bij mij althans) als er een béétje aandacht wordt besteed aan de ingevoerde tekst.quote:
Dat is Boulevardquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Damn hoorde op radio dat ze de dame van shownieuws knap is , ze is echt lekker
Twee jaar geleden dan, vorig jaar zaten Rob, Michiel en Gerard erquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sander is vorig jaar een botte lul geweest , heb 110 euro betaald voor een nummer die hij niet wilde draaien
Normaal is Michiel de opper-invaller, maar omdat die nu thuis even wat drukte heeft (z'n vrouw gaat tenslotten binnenkort bevallen) neemt Timur het blijkbaar van hem over.quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op dit moment is hij even de invaller van deze periode.
hij heeft maar 4 uur uitzending per week normaliter
Cultuurfotoquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
...verhaaltje en foto's...
Sláinte!
Ik vind de stem van die man gewoon irritant.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:11 schreef rubbereend het volgende:
Hoezo hebben de Kooks nog geen slechte single gemaakt? Ze hebben vooral slechte singles gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |