ja nouja geen idee johquote:
Hej Roel welke reactie bedoel je want ik kan die reactie niet vinden?quote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik moet er altijd aan denken als ik de datum 24 november hoor. Zie m'n post van vanmorgen heel vroeg
. Maar goed, ik ben dan ook een beetje cijfertjes- en feitengeil ofzo
.
Dat heb ik eigenlijk niet zo bewust meegemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is daarna alleen maar overtroffen toen take that stopte , jankende meisjes overal.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja nouja geen idee joh![]()
ik heb een stukje tekst in elkaar geflanst. zal jullie ff spammen ermee![]()
DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
we veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je veel geld hier voor over heb, dat is allemaal voor de nieuwe aktie van SR, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in omvang en aantal toenemen, neemt ook het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten lang of korte tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, van bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd, geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld, zoals honger, ziektes, agressie en sexueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbaren met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook dat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze aktie waarbij 3FM DJ's zich èn plein publiek een week lang laten verhongeren om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze aktie opgezet. Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ SDandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige aktie.
Hoe meer geld je over heb voor dit, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft 1 voorwaarde: minimaal 200 euro moet er geboden worden voor dit.
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet zo bewust meegemaakt.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel welke reactie bedoel je want ik kan die reactie niet vinden?(wel een mooie van Cee)
quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even voordat ik m'n ogen (voor een nacht) sluit. Het zal wel door m'n cijfertjes-fetisj komen ofzo: ik hoor 24 november en denk:Freddie
Mercury
is alweer 17 jaar dood
. Eens kijken of er nog een mooie Queen-klassieker voorbijkomt vandaag....
van het lachen neem ik dan aan.quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Is Coen eigenlijk al een keer gebeld nadat 'ie was gedropt? Heb er nog niets over gehoord verder.
Mwah.. Lachen is ook weer overdreven. 't Boeide me totaal niet.quote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van het lachen neem ik dan aan.
fantastische reacties van luisteraars.quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, 2x. Ik wou wel een klein beetje meer weten, dus ik ging maar met tegenzin luisteren.
sjeez, veel rare zinnen en typfouten. het is dat het voor een goed doel is... bij deze nog een rits aanpassingen naast de aanpassingen die morpheus_at_work al maakte.quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja nouja geen idee joh![]()
ik heb een stukje tekst in elkaar geflanst. zal jullie ff spammen ermee![]()
DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
we veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je hier veel geld voor over hebt; De opbrengst gaat allemaal naar de komende aktie van SR, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in omvang en aantal toenemen, neemt ook het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten een korte of zelfs lange tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, van bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd, geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld, zoals honger, ziektes, agressie en seksueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbare met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook dat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze aktie waar drie 3FM DJ's op het plein in Breda een week radio maken terwijl ze niets eten, om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze aktie opgezet. Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige aktie.
Hoe meer geld je hiervoor over hebt, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft 1 voorwaarde: het bieden begint vanaf 200 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |