het was echt mooi en herkenbaar.quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb net het belangrijkste stukje gemist.
Dat zékerquote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liever hij dan sander blijf ik maar roepen.
Wat een bizarre dag was dat he...quote:
De moeite waardquote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik luister het morgen wel even terug.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De moeite waard. Wat Roel zegt grote klasse dat Michiel er even bij stil staat.
Je schijft het in de bedrijvende vorm, zou dat niet doen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
biedt dan nu op deze geweldige aktie
of zonder t of zonder d
ja waarom niet .quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
mag je voor het bieden op een aktie voor SR een minimum bedrag geven? bv niet minder dan 200 euro ofzo?
69?quote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook een beetje cijfertjesgeil ofzo.
Het was echt bizar want ik ben geboren in '82 en ik was toen eigenlijk nog maar een jaar of 2 "fan" (de interesse begon te groeien) van Queen en ik kan me nog herinneren dat we in de auto door Deventer reden en dat het toen op de radio werd verteld dat Freddie was overleden.. Dat kwam wel even hard aan en daarna is het eigenlijk een soort van film. Afscheidconcerten, treurige mensen en ga zo maar door. Tsja, de man staat op eenzame hoogte. Hij is echt briljant.quote:Op maandag 24 november 2008 19:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat een bizarre dag was dat he...
Zonderquote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
of zonder t of zonder d
Bied.quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
of zonder t of zonder d
is daarna alleen maar overtroffen toen take that stopte , jankende meisjes overal.quote:Op maandag 24 november 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het was echt bizar want ik ben geboren in '82 en ik was toen eigenlijk nog maar een jaar of 2 "fan" (de interesse begon te groeien) van Queen en ik kan me nog herinneren dat we in de auto door Deventer reden en dat het toen op de radio werd verteld dat Freddie was overleden.. Dat kwam wel even hard aan en daarna is het eigenlijk een soort van film. Afscheidconcerten, treurige mensen en ga zo maar door. Tsja, de man staat op eenzame hoogte. Hij is echt briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |