ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.quote:Op maandag 24 november 2008 19:18 schreef Noortje. het volgende:
En ik denk dat deze twee
[..]
het meest op zullen leveren..
Is het of/of, of kan het ook allebei?
Regel dat 's. 'n Tros (TROS!!quote:Op maandag 24 november 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
Coen dus, dat hij lekker op de vlucht mag blijven.
een mix kan hij makkelijker inplannen dan dj set , dus denk dat allebei kan.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.
Dat hij zelf aankwam met het idee van een DJ-set bij iemand thuis of op het werk had ik zelf niet kunnen bedenken...vind het heel tof dat hij ook graag mee wil werken hiermee, maar ik mis n beetje een soort van inspiratie hoe dit op te zetten zodat het een succes word
Dat is wel zo ja.. Dan zou ik zeggen die DJ-set, daar zou ik persoonlijk het driedubbele voor over hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.
Dat hij zelf aankwam met het idee van een DJ-set bij iemand thuis of op het werk had ik zelf niet kunnen bedenken...vind het heel tof dat hij ook graag mee wil werken hiermee, maar ik mis n beetje een soort van inspiratie hoe dit op te zetten zodat het een succes word
okquote:
Als dat es zou kunnen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
hoi
Coen dus, dat hij lekker op de vlucht mag blijven.
Ik heb je ook maar even toegevoegdquote:Op maandag 24 november 2008 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ok. ANdere 3fmmers hadden hem ook al toegevoegd dus dan zal het wel 1 uit deze topicreeks zijn
liever hij dan sander blijf ik maar roepen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat es zou kunnen.
Krijg je morgen weer dat overdreven gedoe van 'm hoe on-ge-loof-lijk zwaar ie het wel niet heeft gehad en dat ie precies weet hoe een vluchteling zich moet voelen.
Ik heb net het belangrijkste stukje gemist.quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Heeeeel mooi gesproken, Michiel!!!! kippenvel all over the place.
Luister jij naar andere zender dan ik ?quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
En ja, welke plaat kan je dan beter starten dan de Show Must Go On. Wow...!!!!!!!!1
Geluid vol open hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |