Wat me zo te binnen schiet: The Beatles, Bruce Springsteen, Eels, Tori Amos, Sting.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:Hans en Eliza
![]()
Ben nog steeds bezig m`n iTunes playlist op m`n nieuwe laptop uit te breiden. Wie heeft nog tips voor goede cd`s/tracks?
heb je al iets klaar voor mequote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, de stats zijn weer op orde als het goed is. Eindelijk![]()
Als jullie nog graag bepaalde stats willen zien, dan roept u maar
Maakt niet zoveel uit, gewoon naar een hoop goede muziekquote:
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je al iets klaar voor me
Typisch verloop zegquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
Post per uur in % in deze reeks:
[ afbeelding ]![]()
oh zo!quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, gewoon naar een hoop goede muziek
Als het maar geen hardcore/hardhouse is. Eigenlijk gewoon naar albums van de afgelopen 15 jaar ofzo die iedereen zou moeten hebben
Whehehe. Duidelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
Heb het gelijk gedaan toen je het vroegquote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
euh een mix van Sandstorm?...of had ik allang op youtube moeten kijken
quote:Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het gelijk gedaan toen je het vroeg![]()
De vorige keer dat er iemand van Ziggo bij Radar was viel een paar minuten na de uitzending het internet in half Nederland uit... dat gaat nog wat worden zometeen!quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Ziggo Ziggo Ziggo... Tsjonge jonge wat een drama. Er zit weer zo'n meneer van Ziggo bij Radar maar het is niet best.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat me zo te binnen schiet: The Beatles, Bruce Springsteen, Eels, Tori Amos, Sting.
Check thepiratebay.org en zoek daar op discography + eventueel artiestennaam.
ja ben ik maar krijg niet altijd mail van ze als er wat nieuws isquote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel geabonneerd zou zijn op het kanaal
Oh nee, das waarquote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ja ben ik maar krijg niet altijd mail van ze als er wat nieuws is
dank je schatquote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, das waar
Zal het voortaan netjes melden
aantal posts per maand gezien door de tijdquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals?
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |