praktijk wijst toch uit dat we er geen donder mee doen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.
Als een echte vliuchteling.quote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hoge kwaliteit verbinding!
Zal wel via VoIP gaan, via UMTS of HSDPA.
GS vond ik altijd wel leuk maar de eindexamen onderwerpen waren vreselijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.
neeh! heb je dat niet gelezen op 3fmquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kon je dit jaar eigenlijk stemmen op 3fm dj's voor het glazen huis?
quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..![]()
Dank je! post had ik dus toch gemist.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Morgen vrij![]()
![]()
![]()
okequote:Op maandag 24 november 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], smorgens om 3:00 uur begonnen en 12 uur aankomen in amsterdam
jammer genoeg nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
'n Echte fan hoort dat te weten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Echte fan hoort dat te weten.
Ik heb het idd gemist, vroeg het met opeens zo afquote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.
waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:Hans en Eliza
![]()
Ben nog steeds bezig m`n iTunes playlist op m`n nieuwe laptop uit te breiden. Wie heeft nog tips voor goede cd`s/tracks?
't Was al bekend dat er niet gestemd kon worden, dus dat had 'ie toch kunnen weten?quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel zag dit nooit vertellen dus dan mist hij dit soort informatie.
Ooit wel is zinvolle informatie tussen 6 en 9 gehoordquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Was al bekend dat er niet gestemd kon worden, dus dat had 'ie toch kunnen weten?
Ja, maar ik luister niet naar Giel.quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit wel is zinvolle informatie tussen 6 en 9 gehoord
Raphael Saadiq - The Way I See It.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
Ben nog steeds bezig m`n iTunes playlist op m`n nieuwe laptop uit te breiden. Wie heeft nog tips voor goede cd`s/tracks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |