goed je best doen hehquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
Ga Vorm een kusje gevenquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hopelijk gaat Giel ook het glazen huis in
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurkundequote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelatingquote:
ga jij lekker lopen in de vrieskouquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
nunspeet is niet zo heel erg ver weg.
Tja ik ben meer van de economiequote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelating
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakjequote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga jij lekker lopen in de vrieskou
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leukquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
lopen schatjequote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakje
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaanquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gavenquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leuk
quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lopen is niets mis mee , is goed voor je
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doelquote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg het dan...in de kou in het donker is nunspeet best verweg
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gaven
Nu hebben we tenminste genoeg cases voor de komende jarenquote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaan
quote:Op maandag 24 november 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |