quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
nulneigienulneigieeendriedriezes
jah een hele leuke popkwis en je wint minimaal een metmichielinbadeendquote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik bel wel een andere keer, moet je dan een spelletje doen ?
ja , wie is de eend.quote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik bel wel een andere keer, moet je dan een spelletje doen ?
oh jaquote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verkeerde stoomboot. Het moet natuurlijk wel Pakjesboot 12 zijn.
oh dan ga ik welluus bellen en dan zeggen PRIJZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah een hele leuke popkwis en je wint minimaal een metmichielinbadeend![]()
Haha, we houden de berichten scherp in de gaten. Dat wordt morgen weer lachen met de collega's die Ziggo als provider hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vorige keer dat er iemand van Ziggo bij Radar was viel een paar minuten na de uitzending het internet in half Nederland uit... dat gaat nog wat worden zometeen!
als je vanaf vandaag gaat meten omdat het *officieel* begonnen is ben je niet te vroegquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is alvast begonnen met een gebeurtenissen-logboek over Serious Request @ 3FMFan...
Of ben ik daar een beetje vroeg mee?
kan niet vroeg genoeg, bouw gelijk een moderator functie in of mensen die berichten kunnen accoderenquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is alvast begonnen met een gebeurtenissen-logboek over Serious Request @ 3FMFan...
Of ben ik daar een beetje vroeg mee?
Ik doe 't liever andersom, dus eerst laten plaatsen door bezoekers en later verwijderen als 't onzin is.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan niet vroeg genoeg, bouw gelijk een moderator functie in of mensen die berichten kunnen accoderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |