flikker deze is uit je databasequote:
Je vergeet 'aktie'-> 'actie'.quote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sjeez, veel rare zinnen en typfouten. het is dat het voor een goed doel is... bij deze nog een rits aanpassingen naast de aanpassingen die morpheus_at_work al maakte.
Hoezoquote:Op maandag 24 november 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
flikker deze is uit je database
[3FM #864] All I Wanna Do Is...
quote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Met de edit van maw ik ook nog even wat verbeteren:
- aanpassingen van cygnusx er ook tussen geplakt, met opnieuw wat dingen die mij iets meer aanspreken -
"DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
We veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je hier veel geld voor over hebt; de gehele opbrengst gaat naar de komende actie van Serious Request, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in aantal, maar ook in omvang toenemen, neemt het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten korte of zelfs lange tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd en geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld zoals honger, ziektes, agressie en seksueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbare slachtoffers met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook voordat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze actie waarbij drie 3FM DJ's op het plein in Breda, terwijl ze niets eten, een week lang radio maken om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze actie opgezet.
Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige actie!
Hoe meer geld je hiervoor over hebt, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met onder andere voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft één voorwaarde: bieden vanaf 200 euro."
heb er al eenquote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
MAW dat moet je lief aan die jongen vragen
Ehm... vermeld dan de juiste titel. Het topic dat eruit moet is '[3FM #864] Wie wordt de eerste??'.quote:Op maandag 24 november 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neemt het plaatsje in van het topic 864 die wel gevuld is
had wel jullie hints nodigquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... vermeld dan de juiste titel. Het topic dat eruit moet is '[3FM #864] Wie wordt de eerste??'.
[edit]
Ah, je had het zelf al door.
goed je best doen hehquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
Ga Vorm een kusje gevenquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hopelijk gaat Giel ook het glazen huis in
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurkundequote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
My pleasure!
Dan ga ik nu weer verder met natuurkunde
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelatingquote:
ga jij lekker lopen in de vrieskouquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
nunspeet is niet zo heel erg ver weg.
Tja ik ben meer van de economiequote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haat het al sinds dat ik op bijspijkerkamp moest om nog even natuurkunde te halen voor toelating
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakjequote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga jij lekker lopen in de vrieskou
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leukquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
lopen schatjequote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb zomer en winter 3 jaar lang fulltime in open auto gereden zonder dakje
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaanquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de economie. Betavakken
![]()
De beta is voor mij de mate van volatiliteit van het rendement van een bepaald financieel instrument ten opzichte van het rendement van de rest van de markt.
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gavenquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond alleen geschiedenis, engels en tekenles leuk
quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lopen is niets mis mee , is goed voor je
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doelquote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg het dan...in de kou in het donker is nunspeet best verweg
omdat geschiedenis je ogen opend voor wat er gebeurd om je heen. Het gebeurd meestal weer opnieuw en daar kan je van leren door dus naar de geschiedenis te kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geschiedenis, waarom iets leren wat er al gebeurd is , als ze nou het vak toekomst gaven
Nu hebben we tenminste genoeg cases voor de komende jarenquote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, alleen jammer dat men toch weer met de kredietcrisis , toch niet zo goed met financien om kan gaan
quote:Op maandag 24 november 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoezo , heb ooit de afstand utrecht - amsterdam gelopen voor een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |