ohquote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vast niet, michiel leest hiermee, als je nou michiel fan zou zijn ipv giel
Jij wilde je request nog horen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh
MICHIEL KAP ES MET DAT KUTMIKA
Mwah, vind dit onderwerp best leuk. Over lenzen enzo.quote:
Je had gisteren mee moeten doen met het experiment van Bart.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Noortje. het volgende:
En ik heb een massage nodig, iemand?
Je valt iig op mannenquote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
ben ik wel n verdomd goed omgebouwde
waar ligt dat?quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Gaan er van hier nog mensen op 18 december naar Desmet?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
ben ik wel n verdomd goed omgebouwde
Viva La Vidaquote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kreeg ook net het mailtje van 3voor12. Moet me toch nog eens bedenken wat ik de beste plaat van het jaar vind...
Salute your solution van The Raconteurs? of was die van vorig jaar? of Viva La Vida??
waar stemmen jullie op?
In Amsterdam. Desmet is waar 3voor12Live wordt opgenomen. Op 18 december dus met de uitslag van de Song van het Jaar.quote:
ik zal wel een suiker-homow-oom hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dan was 't ook wel 'n duur grapje zeker?
Ik was dan ook echt enorm jaloers op die gozert die er gister was (serieus!)quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had gisteren mee moeten doen met het experiment van Bart.
En ik heb dit gestemd:quote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kreeg ook net het mailtje van 3voor12. Moet me toch nog eens bedenken wat ik de beste plaat van het jaar vind...
Salute your solution van The Raconteurs? of was die van vorig jaar? of Viva La Vida??
waar stemmen jullie op?
Kom maar hier met die rug, heb ooit cursus massage gehadquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt enorm jaloers op die gozert die er gister was (serieus!)
Ik kan zo'n massage echt gebruiken, constant last van mijn rug. En als ik het dan niet heb, zet iemand het raam achter me open. JA GEWELDIG, weer op te tocht.
Je kunt uit "maar" 200 nummers kiezen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
waar stemmen jullie op?
quote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Gestemd voor Song van het Jaar 2008:Fleet Foxes - White Winter Hymnal Gotye - Learnalilgivinanlovin Jack White & Alicia Keys - Another Way to Die Oasis - The Shock of the Lightning The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik heb dit gestemd:
* Coldplay - Viva La Vida
* Kings Of Leon - Sex On Fire
* Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
* Foo Fighters - Long Road To Ruin
* Hot Chip - Ready For The Floor
Heb je woensdag nog een plekje vrij?quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar hier met die rug, heb ooit cursus massage gehaden heeft heerlijk warme handen op dit moment
hoe laat wil jequote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je woensdag nog een plekje vrij?
oeh wat een geil lijstjequote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik heb dit gestemd:
* Coldplay - Viva La Vida
* Kings Of Leon - Sex On Fire
* Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
* Foo Fighters - Long Road To Ruin
* Hot Chip - Ready For The Floor
Ja nou die wilde ik er eigenlijk ook in doen, maar ik vind hun album, en zeker NMAB niet bij de beste van 2008 horen. Hoe geweldig ik ze ook vind.quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??
Long Road to Ruin had ik vorig jaar al in mn Top2007 gezet, dus die heb ik er maar buiten gelaten.
Never miss a beat? die is echt laaaaaaaaaaaaaaang niet zo goed dan de tracks in dat lijstjequote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... waar zijn de Kaiser Chiefs??
quote:
Is ie ook niet, maar was benieuwd of Noortje's liefde voor de Kaiser Chiefs ook blind (of beter gezegd doof) maaktquote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Never miss a beat? die is echt laaaaaaaaaaaaaaang niet zo goed dan de tracks in dat lijstje
Blijkbaar niet dus! (Goed hè?)quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is ie ook niet, maar was benieuwd of Noortje's liefde voor de Kaiser Chiefs ook blind (of beter gezegd doof) maakt
quote:
quote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Renesite het volgende:
Tis tegenwoordig wel een beetje Timur FM geworden!
Dan ben ik toch zo gek nietquote:
Niets mis met Timur IMOquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Renesite het volgende:
Tis tegenwoordig wel een beetje Timur FM geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |