op dit moment is hij even de invaller van deze periode.quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar heeft die gast geen leven? Ik kan mijn radio niet aanzetten. Toentertijd ipv. Ekdom, ik hoor hem al een hele tijd bij Stenders, afwisselend met soms Giel enzo, en vanmiddag bij Coen en Sander... Oh, vergeet ik de weekenden eventjes.
Niet erg hoor, maar het is op den duur best wel... ja, bietje hutzellufde.
Erg moeilijk inderdaad. Keuzes..quote:Op maandag 24 november 2008 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Het is wel ontzettend moeilijk maar 5 platen uit te kiezen uit de lijst met weet-ik-veel hoeveel geweldige tracks.
dit is m`n lijstje geworden:
# Coldplay - Viva La Vida
# Killers - Human
# Kings Of Leon - Sex On Fire
# Sigur Ros - Gobbledigook
# Raconteurs - Salute Your Solution
M'n favoriet, tot nu toe, van de nieuwe EP. Erg fijne plaat.quote:
Die heeft de Coldplay smaak inderdaad goed te pakken.quote:Op maandag 24 november 2008 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
M'n favoriet, tot nu toe, van de nieuwe EP. Erg fijne plaat.![]()
Corton is dus goed bezig, vorige week draaide 'ie ook al Life in Technicolor II.
Nogal ja.quote:Op maandag 24 november 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg moeilijk inderdaad. Keuzes..
quote:
Helloquote:
ja zal dit jaar misschien wel overtroffen wordenquote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hello
Ik zit me helemaal blind te staren op de stats nu
Zie ik eind 2007 echt een gigantische piek in de postaantallen. Ik weet dat SR dan is, maar zoveel kon toch niet![]()
Wel dus![]()
19 december 2007: 2589
20 december 2007: 2519
21 december 2007: 2962
22 december 2007: 3727
23 december 2007: 4230
24 december 2007: 3148
Ziek is het gewoon
Daarbij hoort een nieuw topic , begin de dag met een topic ,begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen die lacht de hele dag , ja die lacht de hele dag.quote:
Ah, daar ook nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
@piles, je stats gaan nog niet helemaal goed
zie http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=8511
taal nazi`squote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Ik ben even aan het teruglezen en lig, als semi-taalnazi, meteen in een deuk. Iemand verbetert een heel stuk tekst en gooit er vervolgens een "is" uit, waar een "eens" verwacht wordt. Je zou ze toch tegen de muur zetten...
je aantallen per uur is misschien interessanter over een periode van 2 weken of over periode van 30 dagen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, daar ook nog niet
Die postaantallen van net ook niet helemaal
volgens mij was ik het een keer nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Ik ben even aan het teruglezen en lig, als semi-taalnazi, meteen in een deuk. Iemand verbetert een heel stuk tekst en gooit er vervolgens een "is" uit, waar een "eens" verwacht wordt. Je zou ze toch tegen de muur zetten...
Wie vrolijk kijktquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarbij hoort een nieuw topic , begin de dag met een topic ,begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen die lacht de hele dag , ja die lacht de hele dag.
ps iemand is onbepaald voornaamwoord enkelvoud, je gebruikt ze bij tegen de muur zetten, klopt ook taalkundig nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
sander is vorig jaar een botte lul geweest , heb 110 euro betaald voor een nummer die hij niet wilde draaienquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Brennel het volgende:
Hmm, Coen is dus de eerste DJ die het glazen huis in gaat. Nouja, beter dan Sander in ieder geval.
Je zal me niet gauw horen, maar zaken als is/eens en vooral het verkeerd spellen van namen kan en wil ik niet over m'n kant laten gaan. Het scheelt een hoop ergernis (bij mij althans) als er een béétje aandacht wordt besteed aan de ingevoerde tekst.quote:
Dat is Boulevardquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Damn hoorde op radio dat ze de dame van shownieuws knap is , ze is echt lekker
Twee jaar geleden dan, vorig jaar zaten Rob, Michiel en Gerard erquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sander is vorig jaar een botte lul geweest , heb 110 euro betaald voor een nummer die hij niet wilde draaien
Normaal is Michiel de opper-invaller, maar omdat die nu thuis even wat drukte heeft (z'n vrouw gaat tenslotten binnenkort bevallen) neemt Timur het blijkbaar van hem over.quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op dit moment is hij even de invaller van deze periode.
hij heeft maar 4 uur uitzending per week normaliter
Cultuurfotoquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
...verhaaltje en foto's...
Sláinte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |