Ja wat denk je na ongeveer 7 jaar..quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god Noortje wat een ranzige foto !!! zo vies was mijn toetsenbord absoluut niet..
maar het toetsenbord is nu dus weer schoon
quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja wat denk je na ongeveer 7 jaar..
quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou gaan voor de 5 persoonlijke nummers die gemixt worden
kan je niet en en doenquote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar daar krijg ik vast minder geld mee binnen voor SR. Er zullen toch wel cafe's discotheken zijn die lekker veel geld gaan bieden zodat ze met hun kop op tv/internet/krant komen..... of denk ik te commercieel in deze zogenaamdse resessie
* muisje-eliza denktquote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je niet en en doen
wedden op 2 paarden
the answer my friend is blowing in the windquote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef muisje-eliza het volgende:
trouwens, als FOK-3fm kunnen we ook iets heel simpels doen. IPV de niet meer up-to-date openings-plaat kunnen we een mooie plaat maken van SR08 en dat mensen er op kunnen klikken en meteen op de doneer-pagina van SR komen....
wow! en ik heb nog wel zitten blowen...waar komen al die ideetjes vandaan
Speelse met lara.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef muisje-eliza het volgende:
jah! en ik moet rustiger aan gaan doen, en lekker lui op de bank mn nieuwe Lara Croft spelen eigenlijk...
HA dat ga ik gewoon doen!
toedeloe allemaal
Toch wel hè?quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]! dan werd het inderdaad ook wel eens tijd.
Sterf.quote:Op maandag 24 november 2008 06:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 07:26 schreef on_air het volgende:
Als tegenwicht voor Giel; ik ga zo de Fleet Foxes, Kings of Leon, The Killers en de Cardigans draaien.
Amsterdam Wordt Wakker, De Kater Komt Later.
Hier nog wel wat, op de bosjes een beetje en op de daken een beetje, Op sommige olekken ligt nog een kleine plekje op de stoep. De rest is grijze troep ondertussenquote:Op maandag 24 november 2008 07:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
ff gekeken hier. Hier ligt helemaal niets meer.
Freddiequote:Op maandag 24 november 2008 07:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
En Queen niet te vergeten (vandaag sterfdag Freddie M.)
Ik wil 10 tot 20 cm sneeuw die ook echt heel de winter blijft liggenquote:Op maandag 24 november 2008 08:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!!
Hier is het één grote drabzooi! Op daken en balkons enzo ligt nog wel wat sneeuw weg te smelten, op de grond is het zo'n vieze grijze zooi... yuk!
Oh nee, ikke niet!quote:Op maandag 24 november 2008 08:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil 10 tot 20 cm sneeuw die ook echt heel de winter blijft liggen.
Da's dan toch pas aan t eind van de show hequote:Op maandag 24 november 2008 08:42 schreef Cee het volgende:
Gaan werken tijdens mijn vakantie.Mooi dat ik eerst uitslaap.
Ik durf 3fm nu niet te luisteren, bang dat Giel uit z'n programma gelicht wordt.
Ah, dus als ik erg nieuwsgierig ben hoef ik alleen maar om iets voor 10/14/16/19 uur m'n aandacht erbij te houden en geen excuus te verzinnen om op m'n plek te blijven zitten omdat ik de radio wil luisteren?quote:Op maandag 24 november 2008 08:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's dan toch pas aan t eind van de show he
Lijkt me wel, wie moet er anders het programma draaien?quote:Op maandag 24 november 2008 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dus als ik erg nieuwsgierig ben hoef ik alleen maar om iets voor 10/14/16/19 uur m'n aandacht erbij te houden en geen excuus te verzinnen om op m'n plek te blijven zitten omdat ik de radio wil luisteren?
Alhoewel m'n radio nog op 3fm stond toen ik hem net aanzette en ik hoorde een of andere paupert weer 'zingen' dus ik wist al genoeg, hup, draaien met die tunerknop.
Nachtdienst deze weekquote:
het is nog steeds zeer spijtig dat de stem is overleden , zijn opvolger in queen is waardeloos.quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even voordat ik m'n ogen (voor een nacht) sluit. Het zal wel door m'n cijfertjes-fetisj komen ofzo: ik hoor 24 november en denk:Freddie
Mercury
is alweer 17 jaar dood
. Eens kijken of er nog een mooie Queen-klassieker voorbijkomt vandaag....
Ik vond Paul Rogers niet zo slecht met de optredens die ik van hem heb gezien op tv. Hij doet gelukkig geen Freddie na.quote:Op maandag 24 november 2008 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is nog steeds zeer spijtig dat de stem is overleden , zijn opvolger in queen is waardeloos.
Ze hadden met George Michael verder moeten gaan, dat klonk fantastisch.quote:Op maandag 24 november 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond Paul Rogers niet zo slecht met de optredens die ik van hem heb gezien op tv. Hij doet gelukkig geen Freddie na.
ik vond hem uberslecht, zeker als ze oude queen nummers gaan doen, als je nieuwe stem neemt, ga dan aub voor nieuw werk.quote:Op maandag 24 november 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond Paul Rogers niet zo slecht met de optredens die ik van hem heb gezien op tv. Hij doet gelukkig geen Freddie na.
dat George Michael ooit iets met queen is mij voorbij gegaanquote:Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze hadden met George Michael verder moeten gaan, dat klonk fantastisch.
Dan weten ze tenminste zeker dat er geen hond komt kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vond hem uberslecht, zeker als ze oude queen nummers gaan doen, als je nieuwe stem neemt, ga dan aub voor nieuw werk.
Euhm, het Tribute concert in Wembley gemist?quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat George Michael ooit iets met queen is mij voorbij gegaan
heb laatste nog queen in rusland gekeken, ik zou er geen cent voorgeven hebben behalve de solo nummers van de oud queen leden.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan weten ze tenminste zeker dat er geen hond komt kijken.
Is hetzelfde als zeggen dat AC/DC geen Bon Scott nummers meer mag doen.
Ik weet nog goed....oh, wacht evenquote:Op maandag 24 november 2008 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is nog steeds zeer spijtig dat de stem is overleden , zijn opvolger in queen is waardeloos.
[lieg mode] nee hoor]quote:Op maandag 24 november 2008 09:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm, het Tribute concert in Wembley gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we gaan een topic reeks starten voor het foute uurquote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef borisz het volgende:
Foute uur was leuk totdat ze jan smit gingen draaien, dat is voor het slechte uur.
juich niet te vroeg, nog 2 maandagen te gaan he na vandaag.quote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef hoipim het volgende:
volgens mij is er goed nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
giel is nog niet zijn studio uitgetrokken dus blijven er over:
gerard ekdom(wil zelf niet)
rob stenders(wil zelf niet)
paul rabbering
coen swijnenberg
sander lantinga
michiel veenstra (wil zelf niet)
wie gok je dat er vandaag gekozen word?quote:Op maandag 24 november 2008 09:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
juich niet te vroeg, nog 2 maandagen te gaan he na vandaag.
Doe dan ajb Paul Rabbering.quote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef hoipim het volgende:
![]()
![]()
![]()
paul rabbering
coen swijnenberg
sander lantinga
Hoe kom je erbij dat Rob niet zou willen? Een paar weken geleden zei 'ie op KX nog dat hij het wel weer zou willen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef hoipim het volgende:
![]()
![]()
![]()
paul rabbering
coen swijnenberg
sander lantinga (emotioneel wrak)
edit: ik lees net dat de bewoners elke maandag bekend worden gemaakt in hun eigen programma, domien heeft dus geen kans meer?
hij heeft meerdere keren op 3fm en kx geroepen dat het eenmalig is, dat hij het alleen een keer heeft gedaan om de kick op te snuiven en dat hij geen vervolg zag.quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Rob niet zou willen? Een paar weken geleden zei 'ie op KX nog dat hij het wel weer zou willen.
Ik verwacht vandaag dat Coen wordt gekozen.
Martijn Muijs was vorig jaar ook niet verkiesbaar, dus zo vreemd zou dat niet zijn.quote:
domien was wel beschikbaar, maar zie log voor meer informatie.quote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Martijn Muijs was vorig jaar ook niet verkiesbaar, dus zo vreemd zou dat niet zijn.
Al wacht ik zelf liever op het officieele nieuws lster vandaag...
Yes captain!quote:Op maandag 24 november 2008 09:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Eej Dandelion, kzag je gister ook al hier posten enzo, en t kan aan mij liggen natuurlijk, maar kennen we je al? Zo nee; stel je eens voor!
Zo ja; het is mij ontgaan, stel je alsnog ff voor
ondanks je naamquote:Op maandag 24 november 2008 10:06 schreef gieliskut het volgende:
domien valt definitief af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gecondoleerd![]()
![]()
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?quote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ondanks je naam, zijn er nog 2 kansen voor domien
zit een paar weken tussen , soms kan zo iets een hele goede afleiding zijn om je toch weer op te beuren.quote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef gieliskut het volgende:
[..]
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?
Da's wel heel kort door de bocht, je weet niet hoe e.e.a. gebeurd is, of ze het al zagen aankomen e.d.quote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef gieliskut het volgende:
[..]
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?
vanmorgen was alles weg , koud was het wel en hier en daar een vlokje.quote:Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef Brennel het volgende:
Goeiemorgen!
Het is hier nog steeds witter dan wit, en het sneeuwt aardig door
rijden die nog dan?quote:Op maandag 24 november 2008 10:34 schreef Jannekje7 het volgende:
t sneeuwt hier nu weer flink... toch maar een trein eerder nemen..?
Met een beetje sneeuw kunnen ze nog best rijden. Er zijn alleen wat meer storingen door vastgevroren wissels, maar de meeste treinen rijden gewoon door.quote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
rijden die nog dan?
normaal stoppen ze er al mee als er een blaadje, zandkorreltje, pluisje, druppel, sneeuwvlokje op de rails ligt.
*doorhalen wat niet van toepassing is
Knallende hit he ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een lekkere MH!
Thanx!quote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Yes captain!![]()
**voorstelverhaal**
Denk dat dat wel een beetje het belangrijkste is...
hilarisch!quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Sirolf het volgende:
Die Serious Comedy-promo!
Giel komt met een scheetkussen, Michiel met een DVD van Seth Gaaikema en Ekdom met een pallet clowns.
"Quelle Gaaikema? Seth Gaaikema!"quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Sirolf het volgende:
Die Serious Comedy-promo!
Giel komt met een scheetkussen, Michiel met een DVD van Seth Gaaikema en Ekdom met een pallet clowns.
in het echt ben ik een vreselijk knappe blondine van 18 jaar, maar dat trekt altijd van die rare types aan, dus ik stel me altijd maar zo voor.quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Ben een betrekkelijke newbe hier, dus kende je nog nietEn vind t altijd wel fijn om te weten met wie ik te maken heb, ook al is t online
quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Quelle Gaaikema? Seth Gaaikema!"
Hee, niet grappig als je totaal afhankelijk bent van t OVquote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
rijden die nog dan?
normaal stoppen ze er al mee als er een blaadje, zandkorreltje, pluisje, druppel, sneeuwvlokje op de rails ligt.
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
in het echt ben ik een vreselijk knappe blondine van 18 jaar, maar dat trekt altijd van die rare types aan, dus ik stel me altijd maar zo voor.
zo duur hoeft dat niet te zijn, voor een 200 ¤ kun je wel een wrakje kopen waar je het best een jaartje mee kan trekken!quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, niet grappig als je totaal afhankelijk bent van t OV
* Jannekje7 wil zooo graag autootje! Bijna 5 jaar rijbewijs en heeft nog steeds geen autootje...
Dat kan ik, vroeg kwam ik veel op de 3fm chat (1999,2000 ofzo) daar hebben we ook een keer een meet meegehad. Raar man, normaal van alles te lullen in de chat, en daar zat iedereen maar naar zijn colatje te staren.quote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Seriously, we zijn met een aantal van FOK naar de laatste Muijs in t Huis geweest, en Litton Lane kwam me ophalen met de auto... best eng hoor, een kerel die je niet kent die je komt ophalen![]()
Maar LL bleek een schatje te zijn!
Daar hadden we bij de FOK!3FM-meet een jaar terug bij MetMichiel geen last van, dat was gewoon een gezellige bende.quote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat kan ik, vroeg kwam ik veel op de 3fm chat (1999,2000 ofzo) daar hebben we ook een keer een meet meegehad. Raar man, normaal van alles te lullen in de chat, en daar zat iedereen maar naar zijn colatje te staren.
(bier hielp, maar toch)
Welke is't, deze week?quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een lekkere MH!
oh fuck vergeet ik hetquote:Op maandag 24 november 2008 11:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion doneert weer een duppie
was vier weken geleden al kut, en dat is het nog steeds.quote:Op maandag 24 november 2008 11:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De schietplaat.
MIA - Paper Planes dus.
Met een Fok!meet weet je het nooit van te vorenquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Sirolf het volgende:
Daar hadden we bij de FOK!3FM-meet een jaar terug bij MetMichiel geen last van, dat was gewoon een gezellige bende.
ziekquote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
U bent vrij vandaag ? Of kan je fokken op het werk ?
Zit 't steeds scheef of ontstaan er luchtbellen onder het plastic?quote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Bij Muijs in t Huis hadden we ook geen last van niks-weten-te-zeggen hoor!
Don't go chasing watterfalls!
Ben bezig met plakplastic op mn glazen voordeur plakken, zodat t niet meer zo doorzichtig is, je weet wel. Maar t wil niet helemaal lukken
Ah jouw woning wordt dus niet als glazenhuis meer gebruiktquote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben bezig met plakplastic op mn glazen voordeur plakken, zodat t niet meer zo doorzichtig is, je weet wel. Maar t wil niet helemaal lukken
Juweel van een plaatquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
idd!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
UNFORGETABLE FIRE!
Vanochtend nog gehoord op een obscuur radiostation, heerlijkquote:
Scheef niet, maar onderaan hou ik steeds over!quote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit 't steeds scheef of ontstaan er luchtbellen onder het plastic?
Voor het voorkomen van luchtbellen kan je 't beste iets langs gebruiken om de lucht eruit te drukken, bijvoorbeeld een liniaal. Als je 't dan van boven naar beneden rustig aandrukt daarmee zou 't goed moeten komen.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jouw woning wordt dus niet als glazenhuis meer gebruikt
je kunt ook voor de authentieke kraakpand-look gaan en met de roller wat witkalk op je ruit smerenquote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Scheef niet, maar onderaan hou ik steeds over!
En een lineaal was ik zelf ook al op gekomen ja, maar als ik onderaan kom, komen er dáár bubbels! Ik nie snappen doen!
Tof!quote:
Hehehe, ook heel hip!quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je kunt ook voor de authentieke kraakpand-look gaan en met de roller wat witkalk op je ruit smeren
Inderdaad best lachen met die Richard Fairbrass! De laatste keer was volgens mij nog met Mark Lamarr.quote:Op maandag 24 november 2008 11:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tof!
Die gast is gestoord, hij zit/zat nog wel eens bij Nevermind the Buzzcocks. Wat een idioot die kerel.
Nogal jaquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tijd voor een straffe bak koffie dus?
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeëvenaardquote:
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeëvenaard
Jazeker, op donderdagavond. Een paar weken terug was Stephen Fry guest captain, dat was erg grappig.quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?
hmm kut-avond.quote:
Dankjequote:Op maandag 24 november 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, sterker bakkie kan ik niet leveren, lepeltje blijft eral in overeind staan
Doe maar BBC. En DWHN mag nog niet eens de schoenen poetsen van de panel shows van de BBC!quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nevermind the buzzcocks?
Dit was het nieuws, maar dan over muziek, van de BCC.
een titanium versie , een portomonee met munten kan ook een kogel tegenhouden (moet wel goed gevuld zijn)quote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Watvoor mobiel is dat die een kogel kan tegenhouden?
Vic Reeves & Bob Mortimer! Shooting Stars was dat, met Ulrika-ka-ka-ka-ka!quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmm kut-avond.
Sowieso bcc ftw!
Vroeger deed die vent die nu brainiac presenteert ook zo'n ontzettende vage show, samen met nog een presentator en die kleine dikke van Little britain was daar de "Leontien".
Fuck hoe heette dat toch, dat was echt hilarisch!
Van James Bond natuurlijk....quote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Watvoor mobiel is dat die een kogel kan tegenhouden?
Ik gok op dit moment op Rob , Paul en Sanderquote:Op maandag 24 november 2008 12:17 schreef rubbereend het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk dat er het huis in gaan?
zoeits denk ik ook of Sander moet niet kunnen ivm TV verplichtingen dan zal het wel Coen zijnquote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment op Rob , Paul en Sander
Dat lijkt me een potje saai zegquote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oh ja, ik heb weer es de tieptiefes. Natuurlijk bedoel ik de BBCquote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar BBC. En DWHN mag nog niet eens de schoenen poetsen van de panel shows van de BBC!
JAAAAAAAA, net zo tof.quote:Op maandag 24 november 2008 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vic Reeves & Bob Mortimer! Shooting Stars was dat, met Ulrika-ka-ka-ka-ka!
Ik mag toch hopen dat het een leukere combi wordt, anders ben ik toch bar weinig in Breda te vinden denk ik zo!quote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat lijkt me een potje saai zeg
van mij mag Giel eigenlijk wel. Hoewel ik zijn ochtendshow niet om aan te horen vindt, vond ik em bij SR altijd wel okay eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.
Rob,Bert van Lent (die moet toch afvallen) en Eric lijkt mij wel wat maar zal wel niet gebeurenquote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.
Sterktequote:Op maandag 24 november 2008 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, tijd om het weer te trotseren met het OV!
Ik neem maar een trein een half uurtje eerder, lijkt me wel zo verstandig met 2x overstappenkHeb een extra dik boek mee voor onderweg!
Dag mensen, fijne dag nog! Ben vanavond pas weer om een uurtje of 11 thuis, dus denk da'k me morgen pas weer meld
Bert zit in de dinsdagnacht, is geen maandag.quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob,Bert van Lent (die moet toch afvallen) en Eric lijkt mij wel wat maar zal wel niet gebeuren
Uitgaande van de maandag niet nee. Maar dan zou het hoogstwaarschijnlijk Claudia worden (want bekender dan Annemieke) en als ik één DJ op 3FM niet kan luchten of zien...quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vrouw in t Glazen huis gaat zeker niet gebeuren...?
Het lijkt me sowieso niet handig een nachtjock in het Huis te stoppen, die zijn te onbekend. Bert roeleert overigens wel grote tijd.quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bert zit in de dinsdagnacht, is geen maandag.
zijn die er dan als presentator op de maandag ?quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee dat hoop ik niet.quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
ik vind Giel in het Glazen huis ook meer presenteren als zijn nachtshow. Nauwelijks vaste onderdelen en vooral aan de gang gaan met wat er voor de voeten komt en daarin vind ik hem erg sterk.quote:Op maandag 24 november 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
van mij mag Giel eigenlijk wel. Hoewel ik zijn ochtendshow niet om aan te horen vindt, vond ik em bij SR altijd wel okay eigenlijk.
Die liever dan Claudia of Annemieke.quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
had roosmarijn graag gezien in het glazenhuis
Claudia heeft wel heel toevallig geen voorstellingen meer vanaf 17 decemberquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die liever dan Claudia of Annemieke.
Ajb niet weer... Ik vind het ook wel toevallig dat Coen weer terug is van een vakantie net op het moment dat SR-gebeuren begint. Verwacht eigenlijk dat hij 1 van de kandidaten is.quote:Op maandag 24 november 2008 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Claudia heeft wel heel toevallig geen voorstellingen meer vanaf 17 december
Dan komt er geen Sander in, denk ook dat ze Sander liever inzetten bij de TV kant van het evenement. Ik hoop iig niet dat ze er beide in komen, nooit leuk om een vast duo erin te zetten.quote:Op maandag 24 november 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet weer... Ik vind het ook wel toevallig dat Coen weer terug is van een vakantie net op het moment dat SR-gebeuren begint. Verwacht eigenlijk dat hij 1 van de kandidaten is.
Beiden zie ik ook niet gebeuren maar wel 1 van beiden. Ik zou dan toch mijn geld op Coen zetten want Sander heeft natuurlijk al een keer in het GH gezeten (niet echt een succes). Als ik tussen beiden moet kiezen dan zou ik ook voor Coen gaan. Maar.. heb liever Paul Rabbering. Happy hardcorequote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan komt er geen Sander in, denk ook dat ze Sander liever inzetten bij de TV kant van het evenement. Ik hoop iig niet dat ze er beide in komen, nooit leuk om een vast duo erin te zetten.
d'r ligt hier nog zat...quote:Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het sneeuwt hier in Maastricht, maar er blijft niets liggen.
Nou, geen Claudia alsjeblieftquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die liever dan Claudia of Annemieke.
Pffff vreselijk, moet er ook niet aandenken. Roos lijkt mij wel tof.quote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, geen Claudia alsjeblieft.
Die was ronduit onbeschoft. Beetje stoer plaatjes níet draaien terwijl mensen daar heel veel geld voor hadden opgehaaldquote:Op maandag 24 november 2008 12:22 schreef Dandelion het volgende:
Sander was 2 jaar terug niet echt succesvol in het huis vond ik. Veel te cynisch tegen de mensen rondom het huis.
met zijn net nieuwe kroost zal ie dat wel niet doen. en hij heeft geen programma op maandagquote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Eddy Zoey zou een goede zijn voor in het huis, maar dan moet Tessel wel minimaal elk uur een keer door beeld lopen
ja Rob de laatste tijd ook niet meerquote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
met zijn net nieuwe kroost zal ie dat wel niet doen. en hij heeft geen programma op maandag
Dit verwoordt overigens precies wat ik bedoel!quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind Giel in het Glazen huis ook meer presenteren als zijn nachtshow. Nauwelijks vaste onderdelen en vooral aan de gang gaan met wat er voor de voeten komt en daarin vind ik hem erg sterk.
die werkt niett meer voor de radio per december.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Eddy Zoey zou een goede zijn voor in het huis, maar dan moet Tessel wel minimaal elk uur een keer door beeld lopen
Streep Veenstra maar door want die gaat echt niet vanwege de kleine die op komst is.quote:Op maandag 24 november 2008 14:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Glazen Huis: Giel Beelen, Michiel Veenstra en Coen Swijnenberg
Ten minste dat denk ik
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Streep Veenstra maar door want die gaat echt niet vanwege de kleine die op komst is.
nope. Intern denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 14:18 schreef Remzz het volgende:
Door wie is het eigenlijk bepaald? De luisteraars weer?
Yup, Florent en consorten.quote:
terwijl ik het opzich wel een aardige plaat vind, maar als ze begint krimp ik altijd helemaal in elkaar, wat een geschreeuw.quote:
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast tochquote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
bedoel je deze plaat of de uit/in je dip tip?
Regelrechte Live-rip off!quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast toch.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast toch.
contradictio in terminis.quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
Wa-hahaha!quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
niks daarvan. Dat vind ik zo'n onzin: "Es soll nur ein Gesmach sein, und das ist meiner!"quote:
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...quote:
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...
* Dandelion is 29 en vindt em wel leukquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?
* iggy_in_the_house is 32 en vind hem ook leuk...quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, een jonkie dusquote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion is 29 en vindt em wel leuk
* Sersjee is 33 en vindt 'em geweldig.quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, jong en knap als een god.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |