Tof!quote:
Hehehe, ook heel hip!quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je kunt ook voor de authentieke kraakpand-look gaan en met de roller wat witkalk op je ruit smeren
Inderdaad best lachen met die Richard Fairbrass! De laatste keer was volgens mij nog met Mark Lamarr.quote:Op maandag 24 november 2008 11:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tof!
Die gast is gestoord, hij zit/zat nog wel eens bij Nevermind the Buzzcocks. Wat een idioot die kerel.
Nogal jaquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tijd voor een straffe bak koffie dus?
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeėvenaardquote:
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeėvenaard
Jazeker, op donderdagavond. Een paar weken terug was Stephen Fry guest captain, dat was erg grappig.quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?
hmm kut-avond.quote:
Dankjequote:Op maandag 24 november 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, sterker bakkie kan ik niet leveren, lepeltje blijft eral in overeind staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |