Met een Fok!meet weet je het nooit van te vorenquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Sirolf het volgende:
Daar hadden we bij de FOK!3FM-meet een jaar terug bij MetMichiel geen last van, dat was gewoon een gezellige bende.
ziekquote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
U bent vrij vandaag ? Of kan je fokken op het werk ?
Zit 't steeds scheef of ontstaan er luchtbellen onder het plastic?quote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Bij Muijs in t Huis hadden we ook geen last van niks-weten-te-zeggen hoor!
Don't go chasing watterfalls!
Ben bezig met plakplastic op mn glazen voordeur plakken, zodat t niet meer zo doorzichtig is, je weet wel. Maar t wil niet helemaal lukken
Ah jouw woning wordt dus niet als glazenhuis meer gebruiktquote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben bezig met plakplastic op mn glazen voordeur plakken, zodat t niet meer zo doorzichtig is, je weet wel. Maar t wil niet helemaal lukken
Juweel van een plaatquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
idd!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
UNFORGETABLE FIRE!
Vanochtend nog gehoord op een obscuur radiostation, heerlijkquote:
Scheef niet, maar onderaan hou ik steeds over!quote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit 't steeds scheef of ontstaan er luchtbellen onder het plastic?
Voor het voorkomen van luchtbellen kan je 't beste iets langs gebruiken om de lucht eruit te drukken, bijvoorbeeld een liniaal. Als je 't dan van boven naar beneden rustig aandrukt daarmee zou 't goed moeten komen.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jouw woning wordt dus niet als glazenhuis meer gebruikt
je kunt ook voor de authentieke kraakpand-look gaan en met de roller wat witkalk op je ruit smerenquote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Scheef niet, maar onderaan hou ik steeds over!
En een lineaal was ik zelf ook al op gekomen ja, maar als ik onderaan kom, komen er dįįr bubbels! Ik nie snappen doen!
Tof!quote:
Hehehe, ook heel hip!quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je kunt ook voor de authentieke kraakpand-look gaan en met de roller wat witkalk op je ruit smeren
Inderdaad best lachen met die Richard Fairbrass! De laatste keer was volgens mij nog met Mark Lamarr.quote:Op maandag 24 november 2008 11:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tof!
Die gast is gestoord, hij zit/zat nog wel eens bij Nevermind the Buzzcocks. Wat een idioot die kerel.
Nogal jaquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tijd voor een straffe bak koffie dus?
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeėvenaardquote:
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Simon is grappiger, maar het cynisme en sarcasme van Mark blijven ongeėvenaard
Jazeker, op donderdagavond. Een paar weken terug was Stephen Fry guest captain, dat was erg grappig.quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik sinds het vertrek van Mark ben afgehaakt, ken Simon alleen van het filmpje met AMy Winehouse ("Can I have a drink?" "No!"). Is het er nog op eigenlijk?
hmm kut-avond.quote:
Dankjequote:Op maandag 24 november 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, sterker bakkie kan ik niet leveren, lepeltje blijft eral in overeind staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |