Dan houdenquote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alsin: hij is oud en verneukt?
Ik vind hem best fijn eigenlijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil mij helpen met het opzetten van een SR-aktie van DJ Sandstorm? Hij vind mn idee leuk, en ik wil graag een goed plan voor hem opzetten...
je zou even met sr team moeten schakelen over promotie hiervan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil mij helpen met het opzetten van een SR-aktie van DJ Sandstorm? Hij vind mn idee leuk, en ik wil graag een goed plan voor hem opzetten...
Die typen wel fijner ja. En nou ja, ik wil op zich best een nieuwe, maar geen zin om te gaan kijken + hij past goed bij mijn boxen (die zijn ook zo oud en verneuktquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan houden
Ik heb tegenwoordig een laptop-toetsenbord
En toffe foto's
quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou even met sr team moeten schakelen over promotie hiervan.
oh lieverd waar moet dat heenquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou best willen, maar ben nog 3 weken hier, en dan weg
3 weken rondreis Guatemalaquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh lieverd waar moet dat heen
Mijn god Noortje wat een ranzige foto !!! zo vies was mijn toetsenbord absoluut niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Noortje. het volgende:
Toetsenbord voor (warning: shocking!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toetsenbord na:
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ga lekker slapen!
Hopen dat de bussen morgen een beetje rijden...!
Truste!!
Slaap lekker en sneeuw niet inquote:Op zondag 23 november 2008 23:01 schreef Brennel het volgende:
Daar heb je m'n Onderduik Neer de Wit weer![]()
Ik ga slapen, truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |