Streep Veenstra maar door want die gaat echt niet vanwege de kleine die op komst is.quote:Op maandag 24 november 2008 14:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Glazen Huis: Giel Beelen, Michiel Veenstra en Coen Swijnenberg
Ten minste dat denk ik
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Streep Veenstra maar door want die gaat echt niet vanwege de kleine die op komst is.
nope. Intern denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 14:18 schreef Remzz het volgende:
Door wie is het eigenlijk bepaald? De luisteraars weer?
Yup, Florent en consorten.quote:
terwijl ik het opzich wel een aardige plaat vind, maar als ze begint krimp ik altijd helemaal in elkaar, wat een geschreeuw.quote:
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast tochquote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
bedoel je deze plaat of de uit/in je dip tip?
Regelrechte Live-rip off!quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast toch.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit gedrocht van Razorlight, Wat een kutstem heeft die gast toch.
contradictio in terminis.quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
Wa-hahaha!quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
niks daarvan. Dat vind ik zo'n onzin: "Es soll nur ein Gesmach sein, und das ist meiner!"quote:
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...quote:
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...
* Dandelion is 29 en vindt em wel leukquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?
* iggy_in_the_house is 32 en vind hem ook leuk...quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, een jonkie dusquote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion is 29 en vindt em wel leuk
* Sersjee is 33 en vindt 'em geweldig.quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, jong en knap als een god.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |