contradictio in terminis.quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
Wa-hahaha!quote:Op maandag 24 november 2008 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeie plaat dit van The Fugees
niks daarvan. Dat vind ik zo'n onzin: "Es soll nur ein Gesmach sein, und das ist meiner!"quote:
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...quote:
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
haha dat is volgens mij echt een love it or hate it plaat. Niet echt een tussenweg in de reacties hier...
* Dandelion is 29 en vindt em wel leukquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De love-it mensen zullen wel de ' jonkies' hier zijn?
* iggy_in_the_house is 32 en vind hem ook leuk...quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, een jonkie dusquote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion is 29 en vindt em wel leuk
* Sersjee is 33 en vindt 'em geweldig.quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, jong en knap als een god.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |