ik vind Giel in het Glazen huis ook meer presenteren als zijn nachtshow. Nauwelijks vaste onderdelen en vooral aan de gang gaan met wat er voor de voeten komt en daarin vind ik hem erg sterk.quote:Op maandag 24 november 2008 12:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
van mij mag Giel eigenlijk wel. Hoewel ik zijn ochtendshow niet om aan te horen vindt, vond ik em bij SR altijd wel okay eigenlijk.
Die liever dan Claudia of Annemieke.quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
had roosmarijn graag gezien in het glazenhuis
Claudia heeft wel heel toevallig geen voorstellingen meer vanaf 17 decemberquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die liever dan Claudia of Annemieke.
Ajb niet weer... Ik vind het ook wel toevallig dat Coen weer terug is van een vakantie net op het moment dat SR-gebeuren begint. Verwacht eigenlijk dat hij 1 van de kandidaten is.quote:Op maandag 24 november 2008 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Claudia heeft wel heel toevallig geen voorstellingen meer vanaf 17 december
Dan komt er geen Sander in, denk ook dat ze Sander liever inzetten bij de TV kant van het evenement. Ik hoop iig niet dat ze er beide in komen, nooit leuk om een vast duo erin te zetten.quote:Op maandag 24 november 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet weer... Ik vind het ook wel toevallig dat Coen weer terug is van een vakantie net op het moment dat SR-gebeuren begint. Verwacht eigenlijk dat hij 1 van de kandidaten is.
Beiden zie ik ook niet gebeuren maar wel 1 van beiden. Ik zou dan toch mijn geld op Coen zetten want Sander heeft natuurlijk al een keer in het GH gezeten (niet echt een succes). Als ik tussen beiden moet kiezen dan zou ik ook voor Coen gaan. Maar.. heb liever Paul Rabbering. Happy hardcorequote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan komt er geen Sander in, denk ook dat ze Sander liever inzetten bij de TV kant van het evenement. Ik hoop iig niet dat ze er beide in komen, nooit leuk om een vast duo erin te zetten.
d'r ligt hier nog zat...quote:Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het sneeuwt hier in Maastricht, maar er blijft niets liggen.
Nou, geen Claudia alsjeblieftquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die liever dan Claudia of Annemieke.
Pffff vreselijk, moet er ook niet aandenken. Roos lijkt mij wel tof.quote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, geen Claudia alsjeblieft.
Die was ronduit onbeschoft. Beetje stoer plaatjes níet draaien terwijl mensen daar heel veel geld voor hadden opgehaaldquote:Op maandag 24 november 2008 12:22 schreef Dandelion het volgende:
Sander was 2 jaar terug niet echt succesvol in het huis vond ik. Veel te cynisch tegen de mensen rondom het huis.
met zijn net nieuwe kroost zal ie dat wel niet doen. en hij heeft geen programma op maandagquote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Eddy Zoey zou een goede zijn voor in het huis, maar dan moet Tessel wel minimaal elk uur een keer door beeld lopen
ja Rob de laatste tijd ook niet meerquote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
met zijn net nieuwe kroost zal ie dat wel niet doen. en hij heeft geen programma op maandag
Dit verwoordt overigens precies wat ik bedoel!quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind Giel in het Glazen huis ook meer presenteren als zijn nachtshow. Nauwelijks vaste onderdelen en vooral aan de gang gaan met wat er voor de voeten komt en daarin vind ik hem erg sterk.
die werkt niett meer voor de radio per december.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Eddy Zoey zou een goede zijn voor in het huis, maar dan moet Tessel wel minimaal elk uur een keer door beeld lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |