Doe maar BBC. En DWHN mag nog niet eens de schoenen poetsen van de panel shows van de BBC!quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nevermind the buzzcocks?
Dit was het nieuws, maar dan over muziek, van de BCC.
een titanium versie , een portomonee met munten kan ook een kogel tegenhouden (moet wel goed gevuld zijn)quote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Watvoor mobiel is dat die een kogel kan tegenhouden?
Vic Reeves & Bob Mortimer! Shooting Stars was dat, met Ulrika-ka-ka-ka-ka!quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmm kut-avond.
Sowieso bcc ftw!
Vroeger deed die vent die nu brainiac presenteert ook zo'n ontzettende vage show, samen met nog een presentator en die kleine dikke van Little britain was daar de "Leontien".
Fuck hoe heette dat toch, dat was echt hilarisch!
Van James Bond natuurlijk....quote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Watvoor mobiel is dat die een kogel kan tegenhouden?
Ik gok op dit moment op Rob , Paul en Sanderquote:Op maandag 24 november 2008 12:17 schreef rubbereend het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk dat er het huis in gaan?
zoeits denk ik ook of Sander moet niet kunnen ivm TV verplichtingen dan zal het wel Coen zijnquote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment op Rob , Paul en Sander
Dat lijkt me een potje saai zegquote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oh ja, ik heb weer es de tieptiefes. Natuurlijk bedoel ik de BBCquote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar BBC. En DWHN mag nog niet eens de schoenen poetsen van de panel shows van de BBC!
JAAAAAAAA, net zo tof.quote:Op maandag 24 november 2008 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vic Reeves & Bob Mortimer! Shooting Stars was dat, met Ulrika-ka-ka-ka-ka!
Ik mag toch hopen dat het een leukere combi wordt, anders ben ik toch bar weinig in Breda te vinden denk ik zo!quote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat lijkt me een potje saai zeg
van mij mag Giel eigenlijk wel. Hoewel ik zijn ochtendshow niet om aan te horen vindt, vond ik em bij SR altijd wel okay eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.
Rob,Bert van Lent (die moet toch afvallen) en Eric lijkt mij wel wat maar zal wel niet gebeurenquote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom jij dan is met betere combinatie met de beschikbare maandag presentatoren.
Sterktequote:Op maandag 24 november 2008 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, tijd om het weer te trotseren met het OV!
Ik neem maar een trein een half uurtje eerder, lijkt me wel zo verstandig met 2x overstappenkHeb een extra dik boek mee voor onderweg!
Dag mensen, fijne dag nog! Ben vanavond pas weer om een uurtje of 11 thuis, dus denk da'k me morgen pas weer meld
Bert zit in de dinsdagnacht, is geen maandag.quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob,Bert van Lent (die moet toch afvallen) en Eric lijkt mij wel wat maar zal wel niet gebeuren
Uitgaande van de maandag niet nee. Maar dan zou het hoogstwaarschijnlijk Claudia worden (want bekender dan Annemieke) en als ik één DJ op 3FM niet kan luchten of zien...quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vrouw in t Glazen huis gaat zeker niet gebeuren...?
Het lijkt me sowieso niet handig een nachtjock in het Huis te stoppen, die zijn te onbekend. Bert roeleert overigens wel grote tijd.quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bert zit in de dinsdagnacht, is geen maandag.
zijn die er dan als presentator op de maandag ?quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee dat hoop ik niet.quote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |