quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is ze ook![]()
Ze is mijn wederhelft![]()
* zwijmel zwijmel zwijmel *
quote:Op zondag 23 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met de juiste persoonen ik weet dat ik er nooit spijt van zal krijgen.
En hij was heel lief en begripvol enzogewoon een mooie ervaring.
WEES MAAR LEKKER JALOERS JA BITCHES!
WOAR?quote:
Dubbele Faalquote:
Sorry, dit wilde ik graag nog even herhalenquote:Op zondag 23 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met de juiste persoonen ik weet dat ik er nooit spijt van zal krijgen.
En hij was heel lief en begripvol enzogewoon een mooie ervaring.
WEES MAAR LEKKER JALOERS JA BITCHES!
Tantra is een geweldige techniekquote:
Wat een teleurstelling he, een fipo niet makenquote:
Nee hoor, ik sta onder Bobby, en Bobby onder jou.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta onder Bobby, en Bobby onder jou.
Maak even een tutorial NBquote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tantra is een geweldige techniek
Het stelt je orgasme uit.
En maakt je orgasme veel sterker
Je kan samen tegelijk komen
Is dit een aanbieding of wat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, dit wilde ik graag nog even herhalen!
Oh?quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Florian_ het volgende:
Een vakantie"liefde" (was voor 3 uurtjes ofzo) was wel écht baas trouwens
quote:
GODVERDOMME IEMAND !?!??!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Is hier iemand die deze Msn-space () kan zien trouwens?
Het is het enige wat ik nog heb van Maria
http://cid-973b3197f513ead0.spaces.live.com/?mkt=nl-NL&partner=Live.Spaces
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat tantra is? Ben je seksueel onderontwikkeld ofzo?
quote:
Als ik het ga doen, dan wordt het weer een grote fail.quote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja of flikker Damsco er eens uit ofzo...
het is al de zoveelste vandaagquote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling he, een fipo niet maken
Moet me aanmelden om te kijke of ik toestemming heb, heb alleen geen zin om aan te meldenquote:
Bij een schuimpartyquote:
quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Tantra is toch je zaad binnenhouden als je klaarkomt?![]()
Wel gebatst?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij een schuimpartyIk was met een hele groep, en één van mijn (lelijke - maar wel schattige - vrienden begon tegen haar aan te rijden) Ik had al tijdje oogcontact met haar gehad, en ging maar bij dr staan. Toen pakte ze mn hand en trok me mee het schuim in. Begon ze gelijk te bekken
Dikke slet natuurlijk, maar wel leuk
mijn seksleven stelt weinig voorquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
Tegelijk?quote:
hoeveel CM?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokkenquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
Nee, mijn seksleven is meer als onweer. Begint flitsend maar eindigt met gedonder.quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef BigKahuna het volgende:
BP, wat maakt het nou uit dat je maagd bent? Je hebt wel al een week lang elke dag 500 posts op Fok!
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.quote:
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liev.quote:
Je haalt er minstens evenveel voldoening uit.quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Minstens net zo goed als een pijpbeurt krijgenquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Nou ze zit hier op fok wel goed dan denk ikquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.
HOEVEEL WAT?quote:
4EBEquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.![]()
Te erg...
Nee ik dan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Nu krijg ik weer zin om te neuken dankzij jullie !
wat een kankerherriequote:
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral 't stukje: take me now, fuck me later.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOEVEEL WAT?
Laten we zeggen dat het starttarief op 100 000 euro ligt.
En als je niet wil dat ik een oma onderbroek draag komt daar bijvoorbeeld nog eens 200 000 bovenop.
Goede deal toch?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOEVEEL WAT?
Laten we zeggen dat het starttarief op 100 000 euro ligt.
En als je niet wil dat ik een oma onderbroek draag komt daar bijvoorbeeld nog eens 200 000 bovenop.
Goede deal toch?
Zullen we ff? dan ben ik het vrouwtjequote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral 't stukje: take me now, fuck me later.
Ik ben nu echt heel benieuwd hoe je eruit ziet BP.
Mag ik 1 tip geven?quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaach dat is toch schattig
!
Je moet een hoop proberen ..quote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zullen we ff? dan ben ik het vrouwtje
quote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]Te duur. Monique Smit doet het voor minder.
Zij is ook niks waardquote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
quote:
Nou gewoonquote:
Jij moet even een sarcasmdetector installeren op je computer NBquote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je moet een hoop proberen ..
Maar niet dat
BP is al zn hosselverhalen aan het vertellen! Heb al 2 reeksen een stijvequote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef Rhythm het volgende:
BK!
Yesss, het topic gaat over neuckxen![]()
![]()
![]()
. Heul spannend
!
En dan is de helft nog gebanned.quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Gupje het volgende:
Wat gaat dit kankerse snel kan het niet eens bijhouden
Sorryquote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij moet even een sarcasmdetector installeren op je computer NB
quote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij moet even een sarcasmdetector installeren op je computer NB
Me hersens wat doe jequote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan is de helft nog gebanned.
Durf het bijna niet te vragen....quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
Eindelijk een SC met users waarvan ik meer dan 30% ken.
Gewoon door blijven sparen!quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Incl vastgoed heb ik misschien 10 tot 12000 euro.
Homo's en Lesbo's horen ook bij de maatschappij!quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry
Maar bij het idee van harde heren sex klapt mijn korte lontje in elkaar.
En heb ik zin om iets kapot te maken![]()
Homo sex is just not done.
Ophouden met bazelen over homo's en post die pics van je gf weer eensquote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry
Maar bij het idee van harde heren sex klapt mijn korte lontje in elkaar.
En heb ik zin om iets kapot te maken![]()
Homo sex is just not done.
Ja dat is wel een slimme van je inderdaad, thanks!quote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik 1 tip geven?
Doe ook een douchecabine in je werkruimte instaleren
Fas en Mirre kennen elkaar?quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Fas je krijgt de groeten van Mirre btw !
En ze zei dat je een leuke foto's had gestuurd
Jazeker.quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Homo's en Lesbo's horen ook bij de maatschappij!
Bob, Monique lijkt op een hamsterquote:Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef gers het volgende:
ik vind vooral het beeld van homoseks vies
daarin tegen lesbo seks is dan weer geil
No worries, ik ken tot aan de avatar van IQM.quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen....
quote:
Ja maar...quote:
En ik niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
Rhythm vertel eens over jouw ontmaagding![]()
Florian en Devvie deden het zonder condoom!
van Bobby was het gewoon kut
Van BT was het geweldig met een lieve jongen.
Van mij was het in Spanje met Maria uit Valencia
Weten jullie SC'ers, Rhythm hier, wil geen meisje beffen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef Rhythm het volgende:
BK!
Yesss, het topic gaat over neuckxen![]()
![]()
![]()
. Heul spannend
!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Fas je krijgt de groeten van Mirre btw !
En ze zei dat je een leuke foto's had gestuurd
Hou is op met stangen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:
Ja hebben jullie wel eens sex in de douche? Ik ben zo bang dat ik keihard op mn bek flikker
owokequote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar...
dat klinkt zo lievvv
gersjequote:
Neen niet nog een keerquote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ophouden met bazelen over homo's en post die pics van je gf weer eens.
Neen niet persoonlijkquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:
Ja hebben jullie wel eens sex in de douche? Ik ben zo bang dat ik keihard op mn bek flikker
Ja, en na verloop van tijd is het partner ruil.quote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet nog een keer![]()
[..]
Neen niet persoonlijk
Maar Ik had met Fas een foto geruild
Een van haar tegen een van Mirre
Ik ben een rebelquote:
't is altijd zo nat en gladquote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb jij evenwichtstoornissen dan?
WTFquote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weten jullie SC'ers, Rhythm hier, wil geen meisje beffen.
Snappen jullie dat nou?
Vraagje voor Fas en BT:quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef gers het volgende:
ik vind vooral het beeld van homoseks vies
daarin tegen lesbo seks is dan weer geil
Nee dat snap ik echt niet. Gaarne uitleg.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weten jullie SC'ers, Rhythm hier, wil geen meisje beffen.
Snappen jullie dat nou?
lijkt me echt ranzigquote:
Nohh, doe mij ook zo'n ruil!quote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet nog een keer![]()
[..]
Neen niet persoonlijk
Maar Ik had met Fas een foto geruild
Een van haar tegen een van Mirre
Slipgevaar.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Sex in de douche kan prima.
Gewoon je vriendin tegen de muur pinnen
En een beetje op haar leunen.
Dan flikker je ook niet op je muil.
Tenzij je tering dronken bent
Neequote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Vraagje voor Fas en BT:
Vinden vrouwen homo seks geil?
Anti-slip mat FTW...quote:
quote:
Dude ik vind dat het leukste van al het voorspel en dergelijke.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Beffen zelf is niet geweldig maar de reactie van een meisje is geweldig
quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anti-slip mat FTW...
(hihi, ik zei slip)
quote:
lijkt mij smerig als je huisgenoten het doen sta je in de douche ineens op de kwak van nbquote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Sex in de douche kan prima.
Gewoon je vriendin tegen de muur pinnen
En een beetje op haar leunen.
Dan flikker je ook niet op je muil.
Tenzij je tering dronken bent
Ik vind het niet bepaald geil.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Vraagje voor Fas en BT:
Vinden vrouwen homo seks geil?
Ssst niet zo hardquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Oh en 4EBE is ook nog vrouw hoor
.
En lesbo secks?quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald geil.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Dude ik vind dat het leukste van al het voorspel en dergelijke.
Soms wel uren lang![]()
En dan haar laten komen en nog een keer en nog een keer
quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Eerst een foto die ik nog niet heb gezien van jou naar mij pm'enquote:
Valt reuze meequote:
Sorryquote:
Imagine:quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald geil.
Jij kwakt en zet meteen de douche uit?quote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt mij smerig als je huisgenoten het doen sta je in de douche ineens op de kwak van nb
quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat anderen ervan vindenquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt mij smerig als je huisgenoten het doen sta je in de douche ineens op de kwak van nb
IQM vindt dat een geile ventquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Moest het snel typen omdat we anders de lapo alweer gehad hadden.
Sorry 4EBE
geef toe das smerigquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat anderen ervan vinden
Gaat ie weer, onze rebelquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoppa, kwak die douche onder!quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Okay dan welquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
IQM is van de andere kantquote:
Die van de wc ?quote:
Waarom smerigquote:
Tevens is de combinatie sperma en water kutquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
Ben je de ontvanger of de geverquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
Zometeen kruipt dat zaad in je poten. Aangezien het superzaad is knaagt het overal doorheen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die van de wc ?![]()
[..]
Waarom smerig
Tis maar zaad.
Ja superviking zaad okay ..
Maar toch..
jaquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die van de wc ?![]()
[..]
Waarom smerig
Tis maar zaad.
Ja superviking zaad okay ..
Maar toch..
Zat al te denken, waarneer komt iequote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tevens is de combinatie sperma en water kut
Voor meer info, lees meer in mijn Sperma + Water = kutcombinatie topic
Een mooie, zwoele zomerdag. Het was warm, en de lucht gonsde over het grasveld waar ik op lag. Het was Laatste School Dag, een ongekend fenomeen in deze stad. Elke scholier ging naar een grasveld bij een supermarkt, om te genieten van drank. Ik lag op het gras, om mij heen allemaal scholieren die drank aan het nuttigen waren, net als ondergetekende. Ik lag comfortabel, en ik merkte dat door de Malibu langzaam mijn zicht vertekend werd. Ik zei mijn collega-levensgenieters tijdelijk vaarwel, en stond op. Ik besloot een rondje te lopen, en ik was net onderweg voordat ik een meisje zag die ik oppervlakkig kende.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
Rhythm vertel eens over jouw ontmaagding![]()
Florian en Devvie deden het zonder condoom!
van Bobby was het gewoon kut
Van BT was het geweldig met een lieve jongen.
Van mij was het in Spanje met Maria uit Valencia
Wat ben je scherp vanavond..quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Strafbankje uit OP gehaald, wil ik daar niet meer terugzien.
Beide.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je de ontvanger of de gever?
omdat lama?quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Mogen we ook een goede en normaal geformuleerde reden weten?quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
lesboseks is geilquote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef Fascination het volgende:
Lesbo seks vindt iedereen geil, kom op!
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Confession nummer 56.
Next please.
Ik nietquote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Godver, ik schrijf dat verhaal niet voor niets.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Een mooie, zwoele zomerdag. Het was warm, en de lucht gonsde over het grasveld waar ik op lag. Het was Laatste School Dag, een ongekend fenomeen in deze stad. Elke scholier ging naar een grasveld bij een supermarkt, om te genieten van drank. Ik lag op het gras, om mij heen allemaal scholieren die drank aan het nuttigen waren, net als ondergetekende. Ik lag comfortabel, en ik merkte dat door de Malibu langzaam mijn zicht vertekend werd. Ik zei mijn collega-levensgenieters tijdelijk vaarwel, en stond op. Ik besloot een rondje te lopen, en ik was net onderweg voordat ik een meisje zag die ik oppervlakkig kende.
Ik kende haar alleen via Hyves, waar ze mij op had toegevoegd (). Ik besloot met haar te gaan praten, en ik merkte dat zij ook al aardig wat borreltjes achter de kiezen had. We praatten een tijdje. Toen begon ik het spel te spelen, en ik was op slag 50% minder aangeschoten, en ik troonde haar mee naar een prachtig plekje een eindje van de massa af. We begonnen gepassioneerd te kussen, zonder woorden te verspillen. Tot mijn verbazing begonnen haar handen af te dalen. Ik was snel van mijn verbazing genezen, en begon haar subtiel en sensueel van haar kledingstukken te ontdoen.
De rest kun je zelf wel invullen.
quote:
Nee en dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..].
Heeft één van jullie weleens gefist?
Dubbel dildo actie?quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]![]()
Neen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..].
Dudette.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je de ontvanger of de gever?
HAHA, JIJ KIJKT ZIEKE PORNquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..].
Hoop je.quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette.Ik wil er niet eens aan denken.
Mijn mancrush is puur platonisch.
BTquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]![]()
En als je ze ziet, hebben ze van die vlotte kapselsquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dubbel dildo actie?
Kan me lesbo's in het echt zo moeilijk voorstellen. Je ziet ze nooit. Volgens mij zijn ze ook alleen fictief en bestaan ze alleen in pornofilms.
Yep!quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]![]()
Pics... ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Devvie het volgende:
HA ik douchetedeen nu heb ik guido haar
Wat een saai kankerverhaal.quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Godver, ik schrijf dat verhaal niet voor niets.
Ik heb het gelezen en ik vond het prachtig!quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Neen dat dan weer nietquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..].
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dubbel dildo actie?
Kan me lesbo's in het echt zo moeilijk voorstellen. Je ziet ze nooit. Volgens mij zijn ze ook alleen fictief en bestaan ze alleen in pornofilms.
Doe het beter, vlekhoer.quote:
Godver, ik schrijf dat verhaal niet voor niets.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Een mooie, zwoele zomerdag. Het was warm, en de lucht gonsde over het grasveld waar ik op lag. Het was Laatste School Dag, een ongekend fenomeen in deze stad. Elke scholier ging naar een grasveld bij een supermarkt, om te genieten van drank. Ik lag op het gras, om mij heen allemaal scholieren die drank aan het nuttigen waren, net als ondergetekende. Ik lag comfortabel, en ik merkte dat door de Malibu langzaam mijn zicht vertekend werd. Ik zei mijn collega-levensgenieters tijdelijk vaarwel, en stond op. Ik besloot een rondje te lopen, en ik was net onderweg voordat ik een meisje zag die ik oppervlakkig kende.
Ik kende haar alleen via Hyves, waar ze mij op had toegevoegd (). Ik besloot met haar te gaan praten, en ik merkte dat zij ook al aardig wat borreltjes achter de kiezen had. We praatten een tijdje. Toen begon ik het spel te spelen, en ik was op slag 50% minder aangeschoten, en ik troonde haar mee naar een prachtig plekje een eindje van de massa af. We begonnen gepassioneerd te kussen, zonder woorden te verspillen. Tot mijn verbazing begonnen haar handen af te dalen. Ik was snel van mijn verbazing genezen, en begon haar subtiel en sensueel van haar kledingstukken te ontdoen.
De rest kun je zelf wel invullen.
Ja, jullie doen alsof het een eer is om een ban te hebben, terwijl het voor ons een laatste maatregel is om de orde hier te handhaven.quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mogen we ook een goede en normaal geformuleerde reden weten?
eeuhm nee jij welquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..].
Die hebben we niet nodig manquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dubbel dildo actie?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doe het beter, vlekhoer.
[..]
Die stond weer in de Wiki. Heb em daar ook aangepast.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Kankerquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Een maat van mij zit in een studentenhuis waar ze 25 terabyte aan porno hebben_!
Likken en prikken?quote:
Neequote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat dan weer niet
Ben jij wel eens gefist ?
het is geen eer een ban is mênnus kutquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, jullie doen alsof het een eer is om een ban te hebben, terwijl het voor ons een laatste maatregel is om de orde hier te handhaven.
Eer niet zozeer, maar ik zou niet durven beweren dat je iets voorstelt in deze SC zonder ook maar een enkele ban achter de kiezen te hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, jullie doen alsof het een eer is om een ban te hebben, terwijl het voor ons een laatste maatregel is om de orde hier te handhaven.
Kanker, dat staat zeker op een ftp.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Een maat van mij zit in een studentenhuis waar ze 25 terabyte aan porno hebben_!
Wie doet alsof het een eer is dan?quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu laten we ondergronds (ja figuurlijk, geen tunnelsysteemquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En als we het nu het ere bankje noemen dan ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eer niet zozeer, maar ik zou niet durven beweren dat je iets voorstelt in deze SC zonder ook maar een enkele ban achter de kiezen te hebben.
Een eer? Wat voor eer is het om op een "strafbankje" te zittenquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh?quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Gupje het volgende:
Heb trouwens een schaap gered deze middag, tussen alle sex gelul door.
Ik ben een Held!
ftp://127.0.0.1quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, dat staat zeker op een ftp.
Plaats het IP eens.
Hoi.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eer niet zozeer, maar ik zou niet durven beweren dat je iets voorstelt in deze SC zonder ook maar een enkele ban achter de kiezen te hebben.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Likken en prikken will doquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Likken en prikken?
Nog steeds geloof ik niet in bi-seksuele vrouwen of lesbo's.
Sorry hoor, maar dit vind ik echt onzin.quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, anders krijg je dat eeuwige gejank van waar is die? Waar is die? Waar is die?quote:Op zondag 23 november 2008 23:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een eer? Wat voor eer is het om op een "strafbankje" te zitten
Het is gewoon handig om in één oogopslag te kunnen zien wie er geband is, en anderzijds is het toch een vaste kliek die hier altijd post. Toen ik hier begon met posten wist ik niet eens wat het strafbankje inhield, en ik ergerde me ook niet echt aan. Denken dat gebanden op een voetstuk worden geplaatst is nogal onzinnig.
Hoeveel GB is dat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
Maar Bt als ik de laatste vrouw op aarde was zou je me dan nog steeds afwijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |