Gaat ie weer, onze rebelquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat anderen ervan vinden
Hoppa, kwak die douche onder!quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat anderen ervan vinden
Okay dan welquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
IQM is van de andere kantquote:
Die van de wc ?quote:
Waarom smerigquote:
Tevens is de combinatie sperma en water kutquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt mij smerig als je huisgenoten het doen sta je in de douche ineens op de kwak van nb
Ben je de ontvanger of de geverquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Imagine:
Dit:
[ afbeelding ]
+
Moi
Hmm? [ afbeelding ]
Zometeen kruipt dat zaad in je poten. Aangezien het superzaad is knaagt het overal doorheen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die van de wc ?![]()
[..]
Waarom smerig
Tis maar zaad.
Ja superviking zaad okay ..
Maar toch..
jaquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die van de wc ?![]()
[..]
Waarom smerig
Tis maar zaad.
Ja superviking zaad okay ..
Maar toch..
Zat al te denken, waarneer komt iequote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tevens is de combinatie sperma en water kut
Voor meer info, lees meer in mijn Sperma + Water = kutcombinatie topic
Een mooie, zwoele zomerdag. Het was warm, en de lucht gonsde over het grasveld waar ik op lag. Het was Laatste School Dag, een ongekend fenomeen in deze stad. Elke scholier ging naar een grasveld bij een supermarkt, om te genieten van drank. Ik lag op het gras, om mij heen allemaal scholieren die drank aan het nuttigen waren, net als ondergetekende. Ik lag comfortabel, en ik merkte dat door de Malibu langzaam mijn zicht vertekend werd. Ik zei mijn collega-levensgenieters tijdelijk vaarwel, en stond op. Ik besloot een rondje te lopen, en ik was net onderweg voordat ik een meisje zag die ik oppervlakkig kende.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
Rhythm vertel eens over jouw ontmaagding![]()
Florian en Devvie deden het zonder condoom!
van Bobby was het gewoon kut
Van BT was het geweldig met een lieve jongen.
Van mij was het in Spanje met Maria uit Valencia
Wat ben je scherp vanavond..quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Strafbankje uit OP gehaald, wil ik daar niet meer terugzien.
Beide.quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je de ontvanger of de gever?
omdat lama?quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
Strafbankje uit OP gehaald, wil ik daar niet meer terugzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |