quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
Nee, mijn seksleven is meer als onweer. Begint flitsend maar eindigt met gedonder.quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef BigKahuna het volgende:
BP, wat maakt het nou uit dat je maagd bent? Je hebt wel al een week lang elke dag 500 posts op Fok!
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.quote:
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liev.quote:
Je haalt er minstens evenveel voldoening uit.quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Minstens net zo goed als een pijpbeurt krijgenquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Nou ze zit hier op fok wel goed dan denk ikquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.
HOEVEEL WAT?quote:
4EBEquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.![]()
Te erg...
Nee ik dan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Nu krijg ik weer zin om te neuken dankzij jullie !
wat een kankerherriequote:
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral 't stukje: take me now, fuck me later.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |