quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is ze ook![]()
Ze is mijn wederhelft![]()
* zwijmel zwijmel zwijmel *
quote:Op zondag 23 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met de juiste persoonen ik weet dat ik er nooit spijt van zal krijgen.
En hij was heel lief en begripvol enzogewoon een mooie ervaring.
WEES MAAR LEKKER JALOERS JA BITCHES!
WOAR?quote:
Dubbele Faalquote:
Sorry, dit wilde ik graag nog even herhalenquote:Op zondag 23 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met de juiste persoonen ik weet dat ik er nooit spijt van zal krijgen.
En hij was heel lief en begripvol enzogewoon een mooie ervaring.
WEES MAAR LEKKER JALOERS JA BITCHES!
Tantra is een geweldige techniekquote:
Wat een teleurstelling he, een fipo niet makenquote:
Nee hoor, ik sta onder Bobby, en Bobby onder jou.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta onder Bobby, en Bobby onder jou.
Maak even een tutorial NBquote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tantra is een geweldige techniek
Het stelt je orgasme uit.
En maakt je orgasme veel sterker
Je kan samen tegelijk komen
Is dit een aanbieding of wat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, dit wilde ik graag nog even herhalen!
Oh?quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Florian_ het volgende:
Een vakantie"liefde" (was voor 3 uurtjes ofzo) was wel écht baas trouwens
quote:
GODVERDOMME IEMAND !?!??!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Is hier iemand die deze Msn-space () kan zien trouwens?
Het is het enige wat ik nog heb van Maria
http://cid-973b3197f513ead0.spaces.live.com/?mkt=nl-NL&partner=Live.Spaces
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat tantra is? Ben je seksueel onderontwikkeld ofzo?
quote:
Als ik het ga doen, dan wordt het weer een grote fail.quote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja of flikker Damsco er eens uit ofzo...
het is al de zoveelste vandaagquote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling he, een fipo niet maken
Moet me aanmelden om te kijke of ik toestemming heb, heb alleen geen zin om aan te meldenquote:
Bij een schuimpartyquote:
quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Tantra is toch je zaad binnenhouden als je klaarkomt?![]()
Wel gebatst?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij een schuimpartyIk was met een hele groep, en één van mijn (lelijke - maar wel schattige - vrienden begon tegen haar aan te rijden) Ik had al tijdje oogcontact met haar gehad, en ging maar bij dr staan. Toen pakte ze mn hand en trok me mee het schuim in. Begon ze gelijk te bekken
Dikke slet natuurlijk, maar wel leuk
mijn seksleven stelt weinig voorquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
Tegelijk?quote:
hoeveel CM?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokkenquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
Nee, mijn seksleven is meer als onweer. Begint flitsend maar eindigt met gedonder.quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef BigKahuna het volgende:
BP, wat maakt het nou uit dat je maagd bent? Je hebt wel al een week lang elke dag 500 posts op Fok!
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.quote:
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liev.quote:
Je haalt er minstens evenveel voldoening uit.quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Minstens net zo goed als een pijpbeurt krijgenquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat evengoed als seks? Want ik werk ook gewoon de hele week.
Nou ze zit hier op fok wel goed dan denk ikquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter dan Engelse broekies met twee jongeheren en sokken in hun gaten.
HOEVEEL WAT?quote:
4EBEquote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk maar eens op uitzendinggemist: shockdoc.![]()
Te erg...
Nee ik dan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Nu krijg ik weer zin om te neuken dankzij jullie !
wat een kankerherriequote:
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral 't stukje: take me now, fuck me later.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |