Moet me aanmelden om te kijke of ik toestemming heb, heb alleen geen zin om aan te meldenquote:
Bij een schuimpartyquote:
quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Tantra is toch je zaad binnenhouden als je klaarkomt?![]()
Wel gebatst?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij een schuimpartyIk was met een hele groep, en één van mijn (lelijke - maar wel schattige - vrienden begon tegen haar aan te rijden) Ik had al tijdje oogcontact met haar gehad, en ging maar bij dr staan. Toen pakte ze mn hand en trok me mee het schuim in. Begon ze gelijk te bekken
Dikke slet natuurlijk, maar wel leuk
mijn seksleven stelt weinig voorquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Lijkt jouw seksleven nog het meest op de honderd meter sprint? Heftig, explosief maar vooral kort? Dan hebben wij nieuws voor je: het kan een stuk leuker. En langer.!
Tegelijk?quote:
hoeveel CM?quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokkenquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik begin een ontknaapservice!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je van die engelse jongemannen met 2 onderbroeken aan en gaten in hun sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |