Doe nog is posten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb hier trouwens wel eens een pic gepost van die Spaanse deerne! Maarja wat wil je met allemaal newbies!!
Mirre klinkt als een topvrouwquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is mijn 06 nummer .. maar die ga ik niet posten hier![]()
[..]
Niet
Ik heb het nog steeds bij vlagen.
Maar Mirre heeft er alle begrip voor van de hele wereld
En gaat niet gelijk flippen als ik een bui heb
En dat is het enigste
[..]
Dat werkt ook prima ja ..
En anders die condooms van Durex Performa
met van die weerhaken eraanquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, metaal eromheen ftw.
Nou zo erg was ik niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn eerste keer was eigenlijk op een beetje pijn na heel erg leuk
!
maar je ziet zelden jongens die zich laten neuqen voor een breezerquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mirre klinkt als een topvrouw.
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iemand ervaring met dat Durex Play ding?
Ik deed het dan ook met de juiste persoonquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Good for youquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is ze ook![]()
Ze is mijn wederhelft![]()
* zwijmel zwijmel zwijmel *
TT voor volgend deel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk is wederom sex, het thema
Jups tyfus ding !quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iemand ervaring met dat Durex Play ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |