hihi, ik had de eerste keer geen condooms in de buurt, dus toen ook maar zonder gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
De eerste keerlekker stuntelen met condooms enzo
Ik kreeg hem niet om, en ze was nog niet aan de pil, toen maar zonder gedaan
Mijn hete thee... wat doe je ...quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn eerste keer was met een schone Spaanse uit Valencia
Is mijn 06 nummer .. maar die ga ik niet posten hierquote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
was het nummer ?
kan je dat ook bellen voor tips om vrouwen te husselen ?
Nietquote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg hier herken ik me in. Hoe ben je ervan af gekomen?
Dat werkt ook prima ja ..quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Florian_ het volgende:
NB ik haal em er dan altijd gewoon uit en wacht even
quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond rond mn 17e dat ik gewoon veel te weinig chicks had gescoord voor mijn leeftijd.. Toen ging ik helemaal los, heb met elke chick gezoend die mij wel zag zitten, en nu vind ik dat weer een beetje jammer van mezelf
Oei, dat is wel heel erg ja! Maar het is je wel gelukt om eroverheen te komen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen wel dat ook maar meer:
Dat ik altijd bevestiging nodig had
Dat ik altijd aandacht nodig had
Dat ik niemand vertrouwde om mijn vriendin heen
Dat het soms zo erg was dat ik een relatie wou eindigen omdat ik WIST dat ze ooit een keer bij mij weg wou
ect ect ect
Ja, maar ik had alle KLB-baggercrap al verwijderd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook een keer. Volgens mij komt het doordat je dan pm's van moderators hebt ontvangen, die kunnen namelijk gewoon bovenop de normale hoeveelheid (dat weet jij natuurlijk wel).
Ooh en er kan niets bij want ik probeerde je net te PM'en en er stond dat je inbox vol was!
Ik ben nu 17 en ging tot voor kort ook altijd met veel te veel meisjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond rond mn 17e dat ik gewoon veel te weinig chicks had gescoord voor mijn leeftijd.. Toen ging ik helemaal los, heb met elke chick gezoend die mij wel zag zitten, en nu vind ik dat weer een beetje jammer van mezelf
condooms zijn voor watjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, ik had de eerste keer geen condooms in de buurt, dus toen ook maar zonder gedaan
Whehehehequote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hete thee... wat doe je ...
Haha die heb ik dus een keer gehaaldquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat werkt ook prima ja ..
En anders die condooms van Durex Performa
Ik snap je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die vinger kan dus meer dan alleen wijzen.
Zie mijn post iets boven die van jouquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel erg ja! Maar het is je wel gelukt om eroverheen te komen?
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ja ik zag het alquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zie mijn post iets boven die van jou
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha die heb ik dus een keer gehaald
De eerste keer joh, ik bleef maar doorraggenM'n vriendin zo "eeuuh, je mag nu wel stoppen hoor, wat is er met jou aan de hand
"
Doe nog is posten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb hier trouwens wel eens een pic gepost van die Spaanse deerne! Maarja wat wil je met allemaal newbies!!
Mirre klinkt als een topvrouwquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is mijn 06 nummer .. maar die ga ik niet posten hier![]()
[..]
Niet
Ik heb het nog steeds bij vlagen.
Maar Mirre heeft er alle begrip voor van de hele wereld
En gaat niet gelijk flippen als ik een bui heb
En dat is het enigste
[..]
Dat werkt ook prima ja ..
En anders die condooms van Durex Performa
met van die weerhaken eraanquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, metaal eromheen ftw.
Nou zo erg was ik niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn eerste keer was eigenlijk op een beetje pijn na heel erg leuk
!
maar je ziet zelden jongens die zich laten neuqen voor een breezerquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mirre klinkt als een topvrouw.
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iemand ervaring met dat Durex Play ding?
Ik deed het dan ook met de juiste persoonquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Good for youquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is ze ook![]()
Ze is mijn wederhelft![]()
* zwijmel zwijmel zwijmel *
TT voor volgend deel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk is wederom sex, het thema
Jups tyfus ding !quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iemand ervaring met dat Durex Play ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |